quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 20:50 schreef Samzz het volgende:
In het kader van de beessies, er staat een kat op.
Mooie poesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Onderdeel van m'n expositie in 't asiel. Ik zoek nog een titel waarin de relatie mens/dier naar voren komt, wie helpt mij.
![]()
quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 20:50 schreef Samzz het volgende:
In het kader van de beessies, er staat een kat op.
Mooi weer hoor!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Onderdeel van m'n expositie in 't asiel. Ik zoek nog een titel waarin de relatie mens/dier naar voren komt, wie helpt mij.
![]()
Dieren moederliefde
Jij bent bekend met haar stiefpa?quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 20:54 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Whehehehe had ik t toch goed gehoord
Haha daar wacht ik ook al maanden opquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 20:56 schreef heloef het volgende:
O ja ik weet nu een mengpaneel werkt en heb een show technisch aan elkaar gelijmd vandaag.
Dus nu is het even wachten tot 3FM, 538 of Q-music komt.
Kras dan Q-music weg.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 20:57 schreef LightLuke het volgende:
[..]
Haha daar wacht ik ook al maanden op
ja hequote:
Johquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 20:55 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Whahahahahaha nee dat er een scheet gelaten werd man!
Ik heb meer t idee dat de "schaduw" naast zn neus te scherp overgaat in de wang maar ik ben geen kenner.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 20:51 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, die is wat puntig, daar ben ik de hele avond al mee aan het klooien. Morgen maar weer kijken met een frisse blik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |