ergerquote:

Dutch Boys - Heb jij mien zwien ok zien?quote:

Dan weet ik het niet.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 20:48 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
erger
enige link is beest in de titel

stiffler.. hij wist zelf ook niet wat het wasquote:

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Onderdeel van m'n expositie in 't asiel. Ik zoek nog een titel waarin de relatie mens/dier naar voren komt, wie helpt mij.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”

Ik kende het ook nog niet.. en vond het niet erg dat ik dit niet kendequote:

quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 20:50 schreef Samzz het volgende:
In het kader van de beessies, er staat een kat op.
"Dierenliefde"SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Onderdeel van m'n expositie in 't asiel. Ik zoek nog een titel waarin de relatie mens/dier naar voren komt, wie helpt mij.
Wel heel simpel though
"Never forget that only dead fish swim with the stream." -Malcolm Muggeridge

Die stomme Tukker ookquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 20:49 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
stiffler.. hij wist zelf ook niet wat het was
quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 20:49 schreef JJH het volgende:
[..]
Kom maar.
* JJH slaat beschermend een arm om samzz heen.

Die kat.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Onderdeel van m'n expositie in 't asiel. Ik zoek nog een titel waarin de relatie mens/dier naar voren komt, wie helpt mij.
![]()
![]()

mooiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Onderdeel van m'n expositie in 't asiel. Ik zoek nog een titel waarin de relatie mens/dier naar voren komt, wie helpt mij.
alleen die wang van t kind vind ik een beetje raar.
naam: dierenliefde? naastenliefde....sorry,.. kweet niks-insert koosnaampje-
You cannot save a life, you simply delay death.

Nee, dat is het niet.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 20:51 schreef Zokunen het volgende:
[..]
"Dierenliefde"
Wel heel simpel though

Ja, die is wat puntig, daar ben ik de hele avond al mee aan het klooienquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 20:51 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
mooi
alleen die wang van t kind vind ik een beetje raar.
naam: dierenliefde? naastenliefde....sorry,.. kweet niks

Mooie poesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Onderdeel van m'n expositie in 't asiel. Ik zoek nog een titel waarin de relatie mens/dier naar voren komt, wie helpt mij.
![]()

Mooi weer hoor!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Onderdeel van m'n expositie in 't asiel. Ik zoek nog een titel waarin de relatie mens/dier naar voren komt, wie helpt mij.
![]()
Dieren moederliefde

Jij bent bekend met haar stiefpa?quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 20:54 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Whehehehe had ik t toch goed gehoord

Haha daar wacht ik ook al maanden opquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 20:56 schreef heloef het volgende:
O ja ik weet nu een mengpaneel werkt en heb een show technisch aan elkaar gelijmd vandaag.
Dus nu is het even wachten tot 3FM, 538 of Q-music komt.

Kras dan Q-music weg.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 20:57 schreef LightLuke het volgende:
[..]
Haha daar wacht ik ook al maanden op

ja hequote:

Johquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 20:55 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Whahahahahaha nee dat er een scheet gelaten werd man!

Ik heb meer t idee dat de "schaduw" naast zn neus te scherp overgaat in de wang maar ik ben geen kenner.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 20:51 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, die is wat puntig, daar ben ik de hele avond al mee aan het klooien. Morgen maar weer kijken met een frisse blik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |