In de herfst is het niet warmquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 21:19 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
lekker binnen zitten terwijl de wind om je huis giert
gekleurde bladeren
door het bos lopen met je jas open omdat het nog net warm genoeg is
Op de heenweg is dat kut ja, terugweg niet want thuis kun je je toch verkledenquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 21:18 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh ja, lekker door de regenbuien, hagelstormen en rukwinden. Heerlijk.
Ja, precies. Je zal maar op de fiets moeten.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 21:20 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Op de heenweg is dat kut ja, terugweg niet want thuis kun je je toch verkledenMaar ik zit toch vrijwel altijd in de auto dus geen last van
Ik moet er nog wel eens uit.....quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 21:20 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Op de heenweg is dat kut ja, terugweg niet want thuis kun je je toch verkledenMaar ik zit toch vrijwel altijd in de auto dus geen last van
Ik niet.. Kan er niet tegen..quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 21:18 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Heerlijk man! Herfst met alle blaadjes die van de bomen vallen, kijk er nu al naar uit
herfst is mijn lievelings seizoen.. daarna de lente, daarna de zomer en dan de winterquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 21:20 schreef Samzz het volgende:
[..]
In de herfst is het niet warm. De herfst is echt kut, echt zo'n net niet seizoen.
Jij snapt hetquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 21:19 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
lekker binnen zitten terwijl de wind om je huis giert
gekleurde bladeren
door het bos lopen met je jas open omdat het nog net warm genoeg is
quote:
DAt is drie keer zo groot als mijn balkon.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 21:20 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Al ziet t er nu iets anders uit, zie je wel een beetje wat t is zo.
Aaaaw pak je de busquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 21:20 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, precies. Je zal maar op de fiets moeten.
Naisquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 21:20 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Da's gewoon een.. balkontuinquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 21:20 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Als je naar de bus loopt word je ook nat. Of als je staat te wachten. Echt, herfst is bah.quote:
Aanstellerquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 21:22 schreef Samzz het volgende:
[..]
Als je naar de bus loopt word je ook nat. Of als je staat te wachten. Echt, herfst is bah.
Ben er dan ook erg groots mee.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 21:21 schreef JJH het volgende:
[..]
DAt is drie keer zo groot als mijn balkon.
quote:
Klopt dat heb ik er inm van gemaakt ja.quote:
Jij hebt makkelijk praten, lekker lui met je autoquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |