quote:Op zondag 11 september 2011 00:29 schreef trekeennummertje het volgende:
[..]
Mooi jurk indd, wel jammer van het bierbuikje!
]quote:Op zondag 11 september 2011 00:29 schreef trekeennummertje het volgende:
[..]
Mooi jurk indd, wel jammer van het bierbuikje!
Ziet er goed uitquote:
quote:Op vrijdag 9 september 2011 22:11 schreef Moffol het volgende:
[..]
Ik zie niets raars. Behalve dat de broek daar een beetje 'bobbels' heeft, maar het is gewoon een mooie broek.
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 9 september 2011 15:25 schreef SpamNinja het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zara
Edwin
Red Wing
Simpel maar mooi.quote:Op vrijdag 9 september 2011 10:28 schreef Starr_003 het volgende:
Gewoon, simpel
[ afbeelding ]
(ik moest de spiegel oppakken vandaar die vlekken bovenaan)
quote:Op donderdag 8 september 2011 15:56 schreef omelette het volgende:
[ afbeelding ]
dit is wel een h&m vest
quote:Op donderdag 8 september 2011 15:56 schreef omelette het volgende:
[ afbeelding ]
dit is wel een h&m vest
Haal geen ideeën in je hoofd.quote:Op maandag 12 september 2011 21:27 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
@ Becky: Wat een enorm stralende foto
quote:Op maandag 12 september 2011 22:15 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Haal geen ideeën in je hoofd.
Heb ook alle reden om te stralenquote:Op maandag 12 september 2011 21:27 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
@ Becky: Wat een enorm stralende foto
Simpel is juist leukquote:Op vrijdag 16 september 2011 12:12 schreef SpamNinja het volgende:
Ballin met die RL sokken.
Saai vandaag.
[ afbeelding ]
Witte Vneck
Flat Head F310
Timberland
Klopt!quote:Op maandag 19 september 2011 12:15 schreef Julis het volgende:
[..]
Simpel is juist leuk.
[ afbeelding ]
diggin' itquote:Op donderdag 15 september 2011 23:04 schreef mooiboi69xoxo het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
lobi
Het is een hond haha, thanks voor de reacties ensj0wzzzzquote:Op vrijdag 16 september 2011 08:59 schreef Banaanensuiker het volgende:
ligt daar een hond of het is het een poef?
Het is al vaker gezegd maar die sokken zijn echt awesome!quote:Op donderdag 15 september 2011 23:04 schreef mooiboi69xoxo het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
lobi
Very prettyquote:
Dankjewelquote:Op dinsdag 20 september 2011 14:54 schreef WHATSHESAID het volgende:
ThanksSchoenen zijn van Topshop, Maisnon.
g star winkel in rotterdam,meestal niet zon g star fan,vooral de jeans spreken me niet zo aan maar ik zag deze op een pop ,ging naar binnen ,paste hem en kocht hem gelijk.quote:Op dinsdag 20 september 2011 00:53 schreef Jaytonism het volgende:
[..]
Beetje laat, maar waar heb je dat vest vandaan?
Pinroll, swagg mattie.quote:Op dinsdag 27 september 2011 23:23 schreef Nezhi het volgende:
Vind zo je broek omslaan etc. er niet uitzien.
Nice. Jammer van die afgetrapte vans.quote:Op dinsdag 27 september 2011 19:38 schreef mooiboi69xoxo het volgende:
eindelijk weer die zonnebril-weertje
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Te kreukelig?quote:Op vrijdag 30 september 2011 21:47 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Laatste fotopost met moeilijke username, er is iets met die broek maar ik kan het niet uitleggen. ()
Volgens mij is de broek ook eigenlijk te wijd en heeft ie m ingesnoerd met een riem. En hij is wat te langquote:Op vrijdag 30 september 2011 21:47 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Laatste fotopost met moeilijke username, er is iets met die broek maar ik kan het niet uitleggen. ()
Als je broek echt te lang is, zoals op deze foto wel aardig het geval is, kan je beter zo'n vouw maken onderin (Nee, absoluut niet meer dan 1 vouw anders wordt het kneuzig).quote:
Heel spontaan ja, die eeuwige zelfde fotohouding die je altijd hebt.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 16:25 schreef Fusionfreak het volgende:
Afgelopen week kwam ik en gesprek met een natuurfotografe in het bos tijdens mijn avond wandeling en zij heeft van mij deze foto gemaakt. Daar ik haar vandaag weer tegenkam in de stad had ze de foto op mooi fotopapier uitgeprint.
Kijk de spontaniteit en vrolijkheid straalt gewoon van de foto of
Foto is genomen met een Canon EOS 1100D, foto heb ik vervolgens gescand en geupload.
[ afbeelding ]
Paarse legging
Korrte gele dunne gebreide trui
Zwart tuniek jurkje
Zwarte been warmers
Lowa wandelschoenen
Rode Kipling rugtas
Eiken Wandelstok
quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 16:25 schreef Fusionfreak het volgende:
Afgelopen week kwam ik en gesprek met een natuurfotografe in het bos tijdens mijn avond wandeling en zij heeft van mij deze foto gemaakt. Daar ik haar vandaag weer tegenkam in de stad had ze de foto op mooi fotopapier uitgeprint.
Foto is genomen met een Canon EOS 1100D, foto heb ik vervolgens gescand en geupload.
[ afbeelding ]
Paarse legging
Zwart tuniek jurkje
Zwarte been warmers
Lowa wandelschoenen
Rode Kipling rugtas
Eiken Wandelstok
Dat kun je goed zien.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 16:25 schreef Fusionfreak het volgende:
Foto is genomen met een Canon EOS 1100D.
Oke..ik weet dat je hier een soort van beschermde status hebt want je bent 'jezelf' en 'lekker gedurfd'..maar kijk je nu echt met een tevreden gezicht in de spiegel?quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 16:25 schreef Fusionfreak het volgende:
[ afbeelding ]
Paarse legging
Zwart tuniek jurkje
Zwarte been warmers
Lowa wandelschoenen
Rode Kipling rugtas
Eiken Wandelstok
ik vind het prima dat je wijvenkleding draagt en shit, maar het is nou niet echt stijlvol.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 16:25 schreef Fusionfreak het volgende:
[ afbeelding ]
Paarse legging
Zwart tuniek jurkje
Zwarte been warmers
Lowa wandelschoenen
Rode Kipling rugtas
Eiken Wandelstok
[ afbeelding ]
Paarse legging
Zwart tuniek jurkje
Zwarte been warmers
Lowa wandelschoenen
Rode Kipling rugtas
Eiken Wandelstok
[ afbeelding ]
Paarse legging
Zwart tuniek jurkje
Zwarte been warmers
Lowa wandelschoenen
Rode Kipling rugtas
Eiken Wandelstok
Jezus zeg, die gast moet zich schamen dat ie zichzelf rapper noemt. Mijn oma rapt nog beter.quote:
Nice.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 21:00 schreef mooiboi69xoxo het volgende:
iick had dees kleer aan vndg
[ afbeelding ]
quote:
quote:
Dankjullie voor de complimentenquote:
Leuk, mooi jurkjequote:
quote:
Dank jullie welquote:Op donderdag 6 oktober 2011 17:49 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Leuk, mooi jurkje![]()
Zat/zit jij op het EG forum trouwens?
Ik had een aantal foto's genomen van mij met het jurkje, maar ook weer verwijderdquote:Op donderdag 6 oktober 2011 18:09 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Heb je een betere foto van wat je aanhebt Julis? Ik zoek namelijk al een tijdje zoiets
double breasted alless. Nice!quote:
Poepbruine chino van de zara, zit voortreffelijk goed naast andere (meeste merk chino's) die ik heb! hij was maar 40euro en je kreeg er een dun leren riempie bijquote:Op donderdag 6 oktober 2011 21:44 schreef iewl het volgende:
[..]
Vette broek! Wat is dat er voor een?
gucci gucci gucci gucci swag.quote:
Door het jasje.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 20:07 schreef OMGWTFBBQSAUCE het volgende:
[..]
double breasted alless. Nice!
Komt het door de camera of heb je een hele bolle borst?
ainoh niet haten op mn swekquote:Op donderdag 6 oktober 2011 22:56 schreef Gemaskerde het volgende:
[..]
gucci gucci gucci gucci swag.
Gucci hype laatste tijd, veel riemen maar vrijwel niemand heeft waarschijnlijk echte
Ain't no swag.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |