Daarom het jasje open dragen.quote:Op zondag 16 oktober 2011 13:45 schreef Fascination het volgende:
[..]
Het is geen blousje, het is een t-shirt met lange mouwen waar een stuk van een blouse in is verwerkt. Het heeft ook geen kraagje. Dat maakt het shirtje zo leuk, de combinatie tussen beiden.
Nee, want zo'n jasje hoort dicht, anders staat het heel raar/komt je figuur niet mooi uit.quote:
Waarheid in deze post.quote:Op zondag 16 oktober 2011 14:58 schreef Tamashii het volgende:
Je wilt dat er iemand reageert op je outfit en dan is dit jouw reactie daarop?Begrijp wel waarom er niemand reageert dan. Chule vindt het jasje open blijkbaar mooier dan dicht, dan kan jij het nog wel dicht mooier dan open vinden, maar vraag dan niet om reacties.
Ik ben benieuwd naar de zienswijze van andere mensen, maar daarom hoef ik het daar nog niet mee eens te zijn. Logica weer, hoor.quote:Op zondag 16 oktober 2011 14:58 schreef Tamashii het volgende:
Je wilt dat er iemand reageert op je outfit en dan is dit jouw reactie daarop?Begrijp wel waarom er niemand reageert dan. Chule vindt het jasje open blijkbaar mooier dan dicht, dan kan jij het nog wel dicht mooier dan open vinden, maar vraag dan niet om reacties.
Wat voor schoenen zijn het?quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 18:51 schreef Fascination het volgende:
Ik lever ook maar eens een bijdrage.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Vind dit jasje, omdat het onderaan rond afloopt, juíst propperiger staan. Maar draag zoals je het zelf wilt.quote:Op zondag 16 oktober 2011 14:57 schreef Fascination het volgende:
[..]
Nee, want zo'n jasje hoort dicht, anders staat het heel raar/komt je figuur niet mooi uit.
quote:Op zondag 16 oktober 2011 14:58 schreef Tamashii het volgende:
Ik vind ze leuk, ik zou alleen proberen om ze over de broek aan te doen, en anders een broek aan doen met iets smallere pijpenquote:Op zondag 16 oktober 2011 15:07 schreef Fascination het volgende:
[..]
Deze:
http://www.invito.com/pro(...)?size=&actie=&mood=#
Ik draag broeken met rechte of iets uitlopende pijpen omdat dat beter staat bij mijn figuur: ik heb nogal stevige bovenbenen. Bij een skinny jeans draag je je broek vanzelf in je schoen, dat staat leuk, bij de broeken die ik draag staat dat niet mooi.quote:Op zondag 16 oktober 2011 15:11 schreef Joell het volgende:
[..]
Ik vind ze leuk, ik zou alleen proberen om ze over de broek aan te doen, en anders een broek aan doen met iets smallere pijpen
Beter toch?quote:
Ik wist dat zoiets hatelijks zou komen.quote:Op zondag 16 oktober 2011 15:51 schreef conleche het volgende:
Je bent nogal breed gebouwd, dus ik zou geen wit laten zien tussen jasje en broek, dat accentueert dat gedeelte. Beter draag je een donker shirtje eronder. En hakken, dan lijken je benen langer en slanker.
Ik bedoel dat serieus niet hatelijk. Ik zeg wat ik zie en ik kan het wel anders formuleren, als in ietsje minder smal of weet ik veel, maar dat vind ik dan weer hatelijk.quote:Op zondag 16 oktober 2011 16:19 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik wist dat zoiets hatelijks zou komen.
Maar dat ga ik eens proberen.
Jezus, post dan niet ofzo, als je alleen maar gaat zeuren. Als die nou zou zeggen dat je dik was zou ik het nog ergens kunnen begrijpen.quote:Op zondag 16 oktober 2011 16:19 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik wist dat zoiets hatelijks zou komen.
Maar dat ga ik eens proberen.
Lees die post nog eens.quote:Op zondag 16 oktober 2011 16:32 schreef Nezhi het volgende:
[..]
Jezus, post dan niet ofzo, als je alleen maar gaat zeuren. Als die nou zou zeggen dat je dik was zou ik het nog ergens kunnen begrijpen.
Verwacht dan de mening en perspectief van anderen, anders gewoon niet posten.quote:Op zondag 16 oktober 2011 13:28 schreef Fascination het volgende:
Oké, wil er ook iemand op mijn outfit reageren aub?
Het past slecht, de combinatie werkt niet en het heeft wat armoedigs. Lelijke stoffen, slechte afwerking, plastic knopen etc. Kort samengevat: het ziet er niet uit.quote:Op zondag 16 oktober 2011 13:28 schreef Fascination het volgende:
Oke. Je draagt een jongensoutfit.quote:Op zondag 16 oktober 2011 13:28 schreef Fascination het volgende:
Hahaha en op die meningen moet ik dus vooral niet reageren of ermee instemmen. Wat een volk hier, zeg.quote:Op zondag 16 oktober 2011 16:38 schreef Sinji het volgende:
Ehh meid, dat is geen haat. Gewoon observatie. En:
[..]
Verwacht dan de mening en perspectief van anderen, anders gewoon niet posten.
Verder een onopvallend nette outfit. Nothing more or less.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |