Je doet je benen enorm kort lijken icm dat shirt en die schoenen.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 22:32 schreef Nezhi het volgende:
[ afbeelding ]
Alleen niet echt van vandaag.
Vond z'n benen ook al kort lijkenquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 13:10 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Je doet je benen enorm kort lijken icm dat shirt en die schoenen.
Dit.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 16:11 schreef Isdezenaamalbezet het volgende:
[..]
Misschien heeft ie wel korte beentjes
Pfft, ik zweet nu al als ik dit zie. Vandaag enorm warm hier!quote:
Oh, oeps.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 17:03 schreef Nezhi het volgende:
[..]
Dit.
Ze lijken niet kort, ze zijn kortEn dit wordt verergert door het perspectief van die foto.
Was behoorlijk fris op de scooter vanochtend.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 17:03 schreef Nezhi het volgende:
[..]
Pfft, ik zweet nu al als ik dit zie. Vandaag enorm warm hier!
I like.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 22:38 schreef Chocolatebear het volgende:
Wollentruien liefde, want het is koud.
[ afbeelding ]
Jij S&LMP daar.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 22:38 schreef Chocolatebear het volgende:
[ afbeelding ]
Wat?quote:
Afgezien van die platte mocro-schoenen wel swagg.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 22:38 schreef Chocolatebear het volgende:
[ afbeelding ]
Ze lijken platter dan dat ze in werkelijkheid zijn.quote:Op zondag 16 oktober 2011 00:51 schreef Moffol het volgende:
[..]
Afgezien van die platte mocro-schoenen wel swagg.
waar heb je die gehaald?quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 22:38 schreef Chocolatebear het volgende:
[ afbeelding ]
Nice jack!quote:Op zondag 16 oktober 2011 12:51 schreef nexusje het volgende:
Zoo: [ afbeelding ]
Adidas ransom boots dingen
blueblood broek
tommy t-shirt
goosecraft biker 063 jacket
lekker weer trouwens
Wauw, stijl en klasse.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 18:51 schreef Fascination het volgende:
Ik lever ook maar eens een bijdrage.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik zou het jasje open dragen of eentje nemen die onderaan niet rond afloopt. En als je witte blouse een kraagje heeft, over het colbertje dragen. Verder op zich wel nette outfit.quote:Op zondag 16 oktober 2011 13:28 schreef Fascination het volgende:
Oké, wil er ook iemand op mijn outfit reageren aub?
Het is geen blousje, het is een t-shirt met lange mouwen waar een stuk van een blouse in is verwerkt. Het heeft ook geen kraagje. Dat maakt het shirtje zo leuk, de combinatie tussen beiden.quote:Op zondag 16 oktober 2011 13:36 schreef Chule het volgende:
[..]
Ik zou het jasje open dragen of eentje nemen die onderaan niet rond afloopt. En als je witte blouse een kraagje heeft, over het colbertje dragen. Verder op zich wel nette outfit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |