Hahaha en op die meningen moet ik dus vooral niet reageren of ermee instemmen. Wat een volk hier, zeg.quote:Op zondag 16 oktober 2011 16:38 schreef Sinji het volgende:
Ehh meid, dat is geen haat. Gewoon observatie. En:
[..]
Verwacht dan de mening en perspectief van anderen, anders gewoon niet posten.
Verder een onopvallend nette outfit. Nothing more or less.
quote:
Nou ja, je probeert het, maar het lukt je niet helemaal.quote:Op zondag 16 oktober 2011 17:01 schreef Fascination het volgende:
Even serieus, ik ben toch beschaafd op die suggesties ingegaan?
Nou ja, het punt is dat ik mezelf helemaal niet breed vind van boven, maar blijkbaar denken sommige mensen daar anders over. My bad.quote:Op zondag 16 oktober 2011 17:06 schreef conleche het volgende:
[..]
Nou ja, je probeert het, maar het lukt je niet helemaal.Ik vind het wel onstoer dat je blijkbaar wilt dat ik mijn mening verkusjekroel. Tuurlijk willen we allemaal wel een smal poppetje zijn, maar als je dat niet bent moet je dat onder ogen zien en je er op kleden. That's all. Maar misschien dacht jij dat ik bedoelde dat je een vet varken was, toen ik schreef dat je nogal breed gebouwd was, maar dan ken je me slecht. Ik zeg of schrijf precies wat ik bedoel.
Thanks Sinjiquote:Op zondag 16 oktober 2011 17:31 schreef Sinji het volgende:
En voordat je denkt dat hij je letterlijk een trol noemt. Explanation
Gaaf.quote:Op zondag 16 oktober 2011 12:51 schreef nexusje het volgende:
Zoo: [ afbeelding ]
Adidas ransom boots dingen
blueblood broek
tommy t-shirt
goosecraft biker 063 jacket
lekker weer trouwens
Mensen denken daar mogelijk anders over omdat het er zo uit ziet op die foto. Je zegt zelf al dat je brede bovenbenen hebt, maar ik vind je bovenlichaam ook niet uit verhouding lijken op die foto dus als je echt een stuk smaller bent daar gaat er toch ergens iets mis.quote:Op zondag 16 oktober 2011 17:08 schreef Fascination het volgende:
[..]
Nou ja, het punt is dat ik mezelf helemaal niet breed vind van boven, maar blijkbaar denken sommige mensen daar anders over. My bad.
Je had wel een goede tip btw, die ga ik zeker toepassen.
Euhhh ja. Maar sinds wanneer mag ik daar mijn zienswijze niet over uiten?quote:Op zondag 16 oktober 2011 18:41 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Kritiek krijgen op je oufit is toch normaal in dit topic?
Of ben ik nou gek.
Dit ja... vragen om reacties en dan nog zeuren ook. De reacties waren echt beschaafd en als je geen andere mening wil horen blijf dan weg.quote:
Ligt eraan hoe het wordt geuit he..quote:Op zondag 16 oktober 2011 18:43 schreef Fascination het volgende:
[..]
Euhhh ja. Maar sinds wanneer mag ik daar mijn zienswijze niet over uiten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |