Ik denk dat Augsburg inderdaad kwaliteit te kort komt. Met alle geluk van de wereld zit er (directe) handhaving in, anders is het over en sluiten.quote:Op zaterdag 17 september 2011 17:03 schreef fanneke het volgende:
De hoofdstad moet natuurlijk een club in de Bundesliga hebben.
Augsburg mag er linea recta weer uit.
Altijd al een onsympathieke club gevonden.quote:Op zaterdag 17 september 2011 17:00 schreef TLC het volgende:
[..]
Waarom zou je een club eruit willen die in eigen huis steeds 70.000 bezoekers trekt
Tsssk...de blonde engel is daar zijn carriëre begonnen.quote:Op zaterdag 17 september 2011 17:03 schreef XL het volgende:
Augsburg kan ik echt niks positiefs over verzinnen.
D'r zitten wat Nederlanders. Maar verder natuurlijk een club van niks.quote:Op zaterdag 17 september 2011 17:03 schreef XL het volgende:
Augsburg kan ik echt niks positiefs over verzinnen.
Er zitten er overigens nog geen 50.000 vandaagquote:Op zaterdag 17 september 2011 17:00 schreef TLC het volgende:
[..]
Waarom zou je een club eruit willen die in eigen huis steeds 70.000 bezoekers trekt
Voor het beledigen van de scheids! Ze hadden al 3x gewisseld. Hasebe is de keeper nuquote:Op zaterdag 17 september 2011 17:14 schreef Ofyles2 het volgende:
Wolfsburg heeft nu een veldspeler op doel, de keeper is van het veld gevlogen...
Ook rood voor Augsburg.quote:Op zaterdag 17 september 2011 17:14 schreef Ofyles2 het volgende:
Wolfsburg heeft nu een veldspeler op doel, de keeper is van het veld gevlogen...
Schijnt wel in te zijn. Laatst Boulahrouz die de scheidsrechter zijn middelvinger toonde...quote:Op zaterdag 17 september 2011 17:15 schreef XL het volgende:
[..]
Voor het beledigen van de scheids! Ze hadden al 3x gewisseld. Hasebe is de keeper nu
quote:Op zaterdag 17 september 2011 17:12 schreef TLC het volgende:
Monchengladbach speelt voor een CL plaats![]()
![]()
maar direct rood voor het beledigen voor de scheids! Dat zal wel een forse belediging geweest zijn. De scheids is natuurlijk ook gewoon een Schweinhundquote:Op zaterdag 17 september 2011 17:17 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Schijnt wel in te zijn. Laatst Boulahrouz die de scheidsrechter zijn middelvinger toonde...
Ik heb op de radio gehoord dat diezelfde keeper de bal tegen de scheids had geschoten...quote:Op zaterdag 17 september 2011 17:20 schreef XL het volgende:
[..]
maar direct rood voor het beledigen voor de scheids! Dat zal wel een forse belediging geweest zijn. De scheids is natuurlijk ook gewoon een Schweinhund
Die heeft sowieso al een debiele rol in dat team, kan amper iets brengen, speelt vanaf linksquote:Op zaterdag 17 september 2011 17:20 schreef Ofyles2 het volgende:
Ook André Schürrle (Leverkusen) haalt het eindsignaal niet. Letterlijk rood van frustratie...
Vond het te zwaar gestraft.quote:Op zaterdag 17 september 2011 17:20 schreef Ofyles2 het volgende:
Ook André Schürrle (Leverkusen) haalt het eindsignaal niet. Letterlijk rood van frustratie...
Ik heb het ook van de radio, maar werd slechts kort gemeld. Zal dan wel die bal geweest zijn....quote:Op zaterdag 17 september 2011 17:21 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ik heb op de radio gehoord dat diezelfde keeper de bal tegen de scheids had geschoten...
Inderdaad. Belachelijk om daar rood voor te geven.quote:
Ik snap niet dat Schürrle niet langer bij Mainz kon blijven...quote:Op zaterdag 17 september 2011 17:21 schreef Majkool het volgende:
[..]
Die heeft sowieso al een debiele rol in dat team, kan amper iets brengen, speelt vanaf links
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |