Ver uit zijn doel, bal gemist en toen de man maar neergehaaldquote:
ok thx! ondanks dat toch 0-1 voorsprong Werderquote:Op zaterdag 17 september 2011 16:29 schreef XL het volgende:
[..]
Ver uit zijn doel, bal gemist en toen de man maar neergehaald
Door een ex-Nürnberger die braaf niet jubelde nadat hij gescoord had.quote:Op zaterdag 17 september 2011 16:35 schreef Biertjuhhhh het volgende:
[..]
ok thx! ondanks dat toch 0-1 voorsprong Werder
Podolski heeft het weer eens op z'n heupen....gebeurt zo ongeveer 1 keer per maand.quote:Op zaterdag 17 september 2011 16:42 schreef Majkool het volgende:
0-3, ongelooflijk![]()
Had nog een weddenschapje op degradatie KolnDit de ommekeer
?
eerste wedstrijden niet gezien?quote:Op zaterdag 17 september 2011 16:45 schreef XL het volgende:
Hoe zeer ik het ze ook gun. Keulen is te goed voor degradatie dit seizoen.
Ze gaan verder en ondertussen hebben ze zonnebrillen nodig.quote:Op zaterdag 17 september 2011 16:41 schreef XL het volgende:
Bij Bremen ligt het spel stil vanwege hagel. Dan kunnen de 10 man een beetje rusten, dat zullen ze nodig hebben. In het eerste kwartier hebben ze al 2 wissel verbruikt
Ze presteren wel ondermaats, maar de selectie is gewoon beter als bij de vier ploegen die ik noemde. Over 34 partijen ga je dat zien. Ze horen er ook gewoon in, ondanks Keulen. Die grijze muizen of kleine clubjes als Freiburg en Augsburg mogen weg. Zeker als we Fuerth erin krijgen!quote:Op zaterdag 17 september 2011 16:48 schreef Majkool het volgende:
[..]
eerste wedstrijden niet gezien?Hebben een aardig koppel met Podolski en Novakovic, maar verder?
Voorkeuren verschillen. Zowel Freiburg als Augsburg vind ik zeer symphatiek.quote:Op zaterdag 17 september 2011 16:53 schreef XL het volgende:
[..]
Ze presteren wel ondermaats, maar de selectie is gewoon beter als bij de vier ploegen die ik noemde. Over 34 partijen ga je dat zien. Ze horen er ook gewoon in, ondanks Keulen. Die grijze muizen of kleine clubjes als Freiburg en Augsburg mogen weg. Zeker als we Fuerth erin krijgen!
En straks ook een nieuwe trainer.quote:
Waarom zou je een club eruit willen die in eigen huis steeds 70.000 bezoekers trektquote:Op zaterdag 17 september 2011 16:56 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Voorkeuren verschillen. Zowel Freiburg als Augsburg vind ik zeer symphatiek.
Van mij mag Hertha er meteen weer uitvliegen.
Hertha mag inderdaad ook direct wieberen. Freiburg vind ik een saaie grijze muis, die wel goede uitsupporters hebben. Augsburg kan ik echt niks positiefs over verzinnen.quote:Op zaterdag 17 september 2011 16:56 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Voorkeuren verschillen. Zowel Freiburg als Augsburg vind ik zeer symphatiek.
Van mij mag Hertha er meteen weer uitvliegen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |