Dit wordt de nieuwe ONZ SC hihihiihihihihihihi!!1!!1!!1!1!quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 17:23 schreef SuperwormJim het volgende:
Sinds wanneer is er een vakantie SC?
Bang waarvoor? Dit is gewoon, in 1 woord.. EPISCH.quote:
De dubbele topics.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 17:24 schreef Borker_Trio het volgende:
[..]
Bang waarvoor? Dit is gewoon, in 1 woord.. EPISCH.
quote:
Blijf gewoon gezellig bij ons ;Dquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 17:25 schreef MissVanity het volgende:
Maar het is gelukt om er nog een vol te krijgen. Nu kan ik met een gerust hart naar huis toe.
Koken, opruimen en schoonmaken
Aw, ga je weg?quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 17:25 schreef MissVanity het volgende:
Maar het is gelukt om er nog een vol te krijgen. Nu kan ik met een gerust hart naar huis toe.
Koken, opruimen en schoonmaken
Nee, dat lijkt maar zo.quote:
Werkdag zit er weer opquote:
Productieve manier om je tijd op 't werk te doden.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 17:26 schreef MissVanity het volgende:
[..]
Werkdag zit er weer opIk kom vanavond nog wel even spieken
o.oquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 17:26 schreef MissVanity het volgende:
[..]
Werkdag zit er weer opIk kom vanavond nog wel even spieken
Erg hequote:Op dinsdag 2 augustus 2011 17:27 schreef Borker_Trio het volgende:
[..]
o.o
Betaald worden voor topic's vol spammen?
Je bent geneens mod xDquote:
Receptioniste.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 17:28 schreef Borker_Trio het volgende:
[..]
Je bent geneens mod xD
Wat voor werk doe je dan eigenlijk
oooh, vandaar dat ik hier dus aardig moest zijn tegen de receptie :pquote:
quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 17:29 schreef mctwigt het volgende:
vooral 3 en 4
http://www.collegehumor.c(...)hurting-her-feelings
Welkom terug.quote:
Goede ideeën.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 17:29 schreef mctwigt het volgende:
vooral 3 en 4
http://www.collegehumor.c(...)hurting-her-feelings
Yoo ben ik weerquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 17:28 schreef Borker_Trio het volgende:
freddy moet terug komen, ik wil um iets vragen.
Hoe ben je erachter gekomen dat ik foto's heb gemaakt met mijn telefoonquote:
Duh, ik ben der toch nogquote:
DUssssquote:
in de details kijken, rechter muisknop detailsquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 17:35 schreef Borker_Trio het volgende:
[..]
Hoe ben je erachter gekomen dat ik foto's heb gemaakt met mijn telefoon
Jij kunt dus werkelijk alles achterhalen, eerst die foto van MV, en nu de herkomst van de foto D:quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 17:41 schreef vieze_freddie het volgende:
[..]
in de details kijken, rechter muisknop details
quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 17:41 schreef vieze_freddie het volgende:
[..]
Ik hoopte eigenlijk op een geo-tag
Wie is emnich? D:quote:
Een fokker die altijd deed of die heeeul slim was, en altijd kutopmerkingen maakte tegen andere fokkers, uiteindelijk werd die ontmaskert als schaaknerdjequote:
quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 17:49 schreef mctwigt het volgende:
http://www.facebook.com/profile.php?ld=100001761525730
oh kijk eens wie ik op gezichtsboek vond
die is echt lelijkquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 17:49 schreef mctwigt het volgende:
Jezus wat een mongool!quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 17:49 schreef mctwigt het volgende:
quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 17:51 schreef vieze_freddie het volgende:
[..]
Jouw fobo
[..]
Jouw UIWOPWOPWOP
ik moet ze idd eens bijwerkenquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 17:54 schreef vieze_freddie het volgende:
[..]
Ik had het over die 2000 icons
Gaat je gangquote:
Ja, braaf doen en maak de andere usertjes ook braaf. Dan doen we niet je kleurtje veranderen, maar ben je undercover, dan luisteren je vriendjes beter naar je, want ze hebben niet door dat je mod bent.quote:
o.oquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 17:57 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja, braaf doen en maak de andere usertjes ook braaf. Dan doen we niet je kleurtje veranderen, maar ben je undercover, dan luisteren je vriendjes beter naar je, want ze hebben niet door dat je mod bent.
quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 17:57 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja, braaf doen en maak de andere usertjes ook braaf. Dan doen we niet je kleurtje veranderen, maar ben je undercover, dan luisteren je vriendjes beter naar je, want ze hebben niet door dat je mod bent.
hoe kom je aan al die infoquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 17:49 schreef mctwigt het volgende:
Ik wil liever blauw zijn me hosselkansen stijgen dan ook met 128,6% volgens mijn laatste berekening.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 17:57 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat kleurtje is inderdaad makkelijk bij het hosselen. Dat kan ik bevestigen.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 18:00 schreef vieze_freddie het volgende:
[..]
Ik wil liever blauw zijn me hosselkansen stijgen dan ook met 128,6% volgens mijn laatste berekening.
Ja precies gun mij ook watquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 18:02 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat kleurtje is inderdaad makkelijk bij het hosselen. Dat kan ik bevestigen.
Regelmatig loop ik in de kroeg, waar ik tegen een willekeurige mooie man vertel dat ik moderator ben op FOK! en spontaan gaan ze met me mee naar huis.
2 dikke tetten?quote:
quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 18:04 schreef Borker_Trio het volgende:
mara ik weet nog steeds niet hoe je bij mijn faceboek bent gekomen o.o
quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 18:04 schreef Borker_Trio het volgende:
maar ik weet nog steeds niet hoe je bij mijn faceboek bent gekomen o.o
en zou graag willen weten hoe je daar bent gekomen o.o
Dat blijkt weerquote:
bonenstaaksjaak o.oquote:
Ik heb werkelijk waar geen flauw idee o.oquote:
inddquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 18:07 schreef vieze_freddie het volgende:
[..]
![]()
Maak die jongen nu niet nog meer in de war
quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 18:07 schreef Borker_Trio het volgende:
[..]
Ik heb werkelijk waar geen flauw idee o.o
Je voelt je heel erg evil nou D:quote:
Nee hoor, dat was mijn reactie op je Facebook-profiel.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 18:09 schreef Borker_Trio het volgende:
[..]
Je voelt je heel erg evil nou D:
lekker standaard jaquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 18:09 schreef vieze_freddie het volgende:
[..]
Haha je heb wel mooie facebook
je hebt hem net zelf gepostquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 18:12 schreef vieze_freddie het volgende:
[..]
Stuur die link nog is van je facebook, ik heb een engelse pagina ??
Nee ik niet iemand anders, maar mijn browser doet nogal vaag, hij geeft engels en allerlei vagen tekens enzo erdoorquote:
MEGA WTFINATION.quote:
Ja geef eerst ff die link dan want hij doet raar bij mij ik kan zo ook niet laten zien hoe ik er bij kwamquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 18:15 schreef Borker_Trio het volgende:
[..]
MEGA WTFINATION.
Hoe da fak komen jullie nou bij mijn facebook o.o
Ok geen link dan leg ik het ook niet uit..quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 18:16 schreef Borker_Trio het volgende:
K'heb FB aangemaakt op een ander email adres dan waar deze op staat, ik heb nergens ingelogd met mijn FB account, ik heb nergens mijn naam gepost, ik heb hem niet op dit IP adres gemaakt, het enige wat ik heb gedaan is een foto posten xD
quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 18:15 schreef Borker_Trio het volgende:
[..]
MEGA WTFINATION.
Hoe da fak komen jullie nou bij mijn facebook o.o
Nee ze hebben je fb gevonden doormiddel van de foto, maar de link is peusedo dus als je de echte link post kan ik het verklaren.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 18:19 schreef Borker_Trio het volgende:
lees terug xD
Voor hetzelfde geld is het een of andere googeltruc o.o
quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 18:17 schreef vieze_freddie het volgende:
[..]
Ok geen link dan leg ik het ook niet uit..
Hij spreekt de waarheid. Ik weet dat hij een aangepaste versie van Chrome gebruikt die compatibiliteitsproblemen heeft met het weergeven van links. Hier is het bewijs:quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 18:19 schreef Borker_Trio het volgende:
lees terug xD
Voor hetzelfde geld is het een of andere googeltruc o.o
quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 18:22 schreef Willyfoofoo het volgende:
[..]
[..]
Hij spreekt de waarheid. Ik weet dat hij een aangepaste versie van Chrome gebruikt die compatibiliteitsproblemen heeft met het weergeven van links. Hier is het bewijs:
[ afbeelding ]
Ja hehe eindelijkquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 18:25 schreef Borker_Trio het volgende:
ooooooooooowh nou snap ik waarom ik niet zoveel moest quoten @ freddy
zeg dat dan eerder o.o
link van foto of van facebook?quote:
Die geeft geen verklaringquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 18:28 schreef Borker_Trio het volgende:
[..]
link van foto of van facebook?
Wat moet je dan wel hebben om het mij uit te kunnen leggen want ik snap er nog geen bal gehakt van o.oquote:
Spaghettiquote:
Post de link naar je Facebook-profiel en we zijn klaar.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 18:32 schreef Borker_Trio het volgende:
ik ben er wel achter gekomen hoe jullie weten wat mijn telefoon is, en wat mijn achternaam is xD
Nice. Post je pics maar even hier. Ik kan niet op facebook.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 18:32 schreef Borker_Trio het volgende:
ik ben er wel achter gekomen hoe jullie weten wat mijn telefoon is, en wat mijn achternaam is xD
HIHihihihiihihihihquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 18:32 schreef Borker_Trio het volgende:
MissVanity!quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 18:33 schreef MissVanity het volgende:
[..]
Nice. Post je pics maar even hier. Ik kan niet op facebook.
Gaat hetquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 18:35 schreef Myraela het volgende:
ZO NAIEF ! !!!!!!11 Zo dom! En nu zit die zo fappend zo van. HAHAHAHA iedereen gelooft mij en eigenlijk ben ik een kuttrollkloon. HAHAA zo grappig. Kl;oonsnzijn zo'n humor. Ik moet dna altijd zo hard lachen. hahahahhahaha21\12m'lrek;fd
Halloquote:
Trolquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 18:35 schreef Myraela het volgende:
ZO NAIEF ! !!!!!!11 Zo dom! En nu zit die zo fappend zo van. HAHAHAHA iedereen gelooft mij en eigenlijk ben ik een kuttrollkloon. HAHAA zo grappig. Kl;oonsnzijn zo'n humor. Ik moet dna altijd zo hard lachen. hahahahhahaha21\12m'lrek;fd
Vertel mij. Ik snap nietquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 18:36 schreef Borker_Trio het volgende:
haha, wat een humor, nu heb ik hem door xD
Ik stikte bijna toen ik dit las ik weet niet waaromquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 18:35 schreef Myraela het volgende:
Ik weet het ook niet...quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 18:40 schreef vieze_freddie het volgende:
[..]
Ik stikte bijna toen ik dit las ik weet niet waarom
Haha, netjes.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 18:37 schreef MissVanity het volgende:
[..]
HalloIk kon het niet laten. Ik heb beresnel schoongemaakt en afgewassen en nu ben ik er weer
Zometeen komt mijn vriend thuis met jonko's
Ok.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 18:40 schreef vieze_freddie het volgende:
[..]
Ik stikte bijna toen ik dit las ik weet niet waarom
Sorryquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 18:40 schreef Willyfoofoo het volgende:
[..]
Haha, netjes.Jij moet toch beter weten, dat heet een joint. De jeugd van tegenwoordig.
Delen gaarne.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 18:43 schreef MissVanity het volgende:
[..]
SorryJointjes dan. Ik ga m nu opsteken. Vanaf nu niet meer letten op spelfouten en dergelijke
Ik geef m nu aan je doorquote:
Dat klinkt nu eigenlijk best wel verleidelijk. Inderdaad, delen a.u.b.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 18:43 schreef MissVanity het volgende:
[..]
SorryJointjes dan. Ik ga m nu opsteken. Vanaf nu niet meer letten op spelfouten en dergelijke
Hij gaat al rondquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 18:46 schreef Willyfoofoo het volgende:
[..]
Dat klinkt nu eigenlijk best wel verleidelijk. Inderdaad, delen a.u.b.
quote:
Jouw beurt.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 18:46 schreef Willyfoofoo het volgende:
[..]
Dat klinkt nu eigenlijk best wel verleidelijk. Inderdaad, delen a.u.b.
Ja zeker. Jij bent hier, ik ben hier, Myraela is hier. Wat wil je nog meer?quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 18:55 schreef Willyfoofoo het volgende:
Ugh, waarom doe je me dit aan?Nee, ik zit hier met mijn glas cola. Het zal wel weer een spannende avond worden.
Ja... En wat moeten wij hier aan doen?quote:
Ik denk dat je dat wel weet.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 18:56 schreef MissVanity het volgende:
[..]
Ja zeker. Jij bent hier, ik ben hier, Myraela is hier. Wat wil je nog meer?
quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 18:56 schreef MissVanity het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb net mijn poes afgewassen
Dit is echt mijn poes
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Willyfoofoo has posted.
This thread is now important.
Tarot legging?quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 19:04 schreef MissVanity het volgende:
Ik ben even weg. Ben een legging aan het doen
(Tarot dus)
Lijkt wel een beetje op mijne.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 18:56 schreef MissVanity het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb net mijn poes afgewassen
Dit is echt mijn poes
Jupquote:
Nou ja, ik heb nog een aantal gerbils, maar ze planten zich om de minuut voort. Mijn papegaai is nu waarschijnlijk dood. We hebben hem een aantal jaar geleden weggegeven omdat hij altijd krijsde tijdens het eten. Ben ik achteraf wel blij om, mijn vader gooide altijd zijn slippers tegen de kooi aan. Arm beest.quote:
Waar en met wie? Alleen?quote:
Als het een klapband was het er wel "pang" gestaan denk ikquote:
Konijnen zijn het dus eigenlijkquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 19:13 schreef Willyfoofoo het volgende:
[..]
Nou ja, ik heb nog een aantal gerbils, maar ze planten zich om de minuut voort. Mijn papegaai is nu waarschijnlijk dood. We hebben hem een aantal jaar geleden weggegeven omdat hij altijd krijsde tijdens het eten. Ben ik achteraf wel blij om, mijn vader gooide altijd zijn slippers tegen de kooi aan. Arm beest.
[..]
Waar en met wie? Alleen?
Ja, we hebben er al een stuk of veertien aan de dierenwinkel moeten verkopen.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 19:40 schreef MissVanity het volgende:
[..]
Konijnen zijn het dus eigenlijkAl dat gewip
Ik doe de tarot leggingen voor andere fokkers.
Dus hij is mini? Van Velzenquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 19:43 schreef Willyfoofoo het volgende:
[..]
Ja, we hebben er al een stuk of veertien aan de dierenwinkel moeten verkopen.We hebben er nu wel één met wat lijkt op dwarfisme. We noemen hem Van Velzen.
![]()
Oh, doe mij later eens een keer.
Ja, ik ben verbaasd dat hij nog steeds leeft. Wat een baas.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 19:54 schreef MissVanity het volgende:
[..]
Dus hij is mini? Van Velzen![]()
Ik wil er best een keer eentje voor je doen hoor. Er zijn nog 2 of 3 wachtenden voor je
Ik ben te stoned om te functioneren.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 19:56 schreef Willyfoofoo het volgende:
[..]
Ja, ik ben verbaasd dat hij nog steeds leeft. Wat een baas.
Is goed.Ik hoef voorloping nergens heen.
Had je ook maar meer met ons moeten delen.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 20:26 schreef MissVanity het volgende:
[..]
Ik ben te stoned om te functioneren.
Vertel me maar wanneer ik aan de beurt ben.quote:
Een uur. Maar ik moet ook gewoon werken enzo.. En heb niet altijd zin.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 20:34 schreef Willyfoofoo het volgende:
Zo lang? Hoe lang duren die leggingen wel niet?
Hahaha, jij dacht 5 minuten zeker?quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 20:36 schreef Willyfoofoo het volgende:
Een uur? Dat is zes keer langer dan ik dacht.
Ik wacht wel braaf op mijn beurt.
10quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 20:37 schreef MissVanity het volgende:
[..]
Hahaha, jij dacht 5 minuten zeker?
Ik leg 11 kaarten. Bij alle kaarten geef ik een uitleg van de kaart en wat ik erbij voel. Ik verbind sommige kaarten met elkaar. Ook staat elke kaart voor een bepaald iets. De eerste kaart duidt aan met wat voor persoon ik te maken heb of met wat voor situatie. Er is ook een kaart die je angsten en je hoop weergeeft. Is best uitgebreid,quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 20:38 schreef Willyfoofoo het volgende:
[..]
10
Ik vraag me nu af waarom het zo lang is.
Eten, slapen, het gras maaien, de kanarieën voeren, de TV repareren, de baby verschonen, boodschappen doen, tanken, kraanvogels vouwen voor Japan, een broodje kaas voor me maken, het vuilnis weggooien, klagen bij Piet Paulusma, Lingo kijken, douchen, de muur in de verf zetten, de ventilator schoonmaken, het bed opmaken, ...quote:
Dat zijn een hoop mogelijkheden.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 20:44 schreef Willyfoofoo het volgende:
[..]
Eten, slapen, het gras maaien, de kanarieën voeren, de TV repareren, de baby verschonen, boodschappen doen, tanken, kraanvogels vouwen voor Japan, een broodje kaas voor me maken, het vuilnis weggooien, klagen bij Piet Paulusma, Lingo kijken, douchen, de muur in de verf zetten, de ventilator schoonmaken, het bed opmaken, ...
Ja, ik las er eens wat over. Het zag er nog redelijk ingewikkeld uit voor zoiets. Maar dan als nog, een uur?quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 20:44 schreef MissVanity het volgende:
[..]
Ik leg 11 kaarten. Bij alle kaarten geef ik een uitleg van de kaart en wat ik erbij voel. Ik verbind sommige kaarten met elkaar. Ook staat elke kaart voor een bepaald iets. De eerste kaart duidt aan met wat voor persoon ik te maken heb of met wat voor situatie. Er is ook een kaart die je angsten en je hoop weergeeft. Is best uitgebreid,
Ja een uur. En dan ben ik nog snel vergeleken bij de echte pro'squote:Op dinsdag 2 augustus 2011 20:46 schreef Willyfoofoo het volgende:
[..]
Ja, ik las er eens wat over. Het zag er nog redelijk ingewikkeld uit voor zoiets. Maar dan als nog, een uur?
Ik ben nu benieuwd.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 20:47 schreef MissVanity het volgende:
[..]
Ja een uur. En dan ben ik nog snel vergeleken bij de echte pro's
Dat laten we maar even in het middenquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 20:49 schreef Willyfoofoo het volgende:
[..]
Ik ben nu benieuwd.Doe je het voor de lol of geloof je er ook echt in?
Buiten in de achtertuinquote:
Ik kom net van een restaurant af met ontiegelijk smerige pizza'squote:
thuis diepvries pizza's etenquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 21:35 schreef Borker_Trio het volgende:
[..]
Ik kom net van een restaurant af met ontiegelijk smerige pizza's
het eerste wat in mij op kwam toen ik weer terug was.quote:
Ai, waarom?quote:
Al gehadquote:
huh? want?quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 21:44 schreef ConscienceNL het volgende:
[..]
er komen zeker teveel cd's/dvd's binnen
welke danquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 21:59 schreef murp het volgende:
[..]
Waarom post je niet meer met je orginele kloon?
ik kan mezelf NIET herinneren dat ik ooit een account heb aangemaakt op fok.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 21:59 schreef murp het volgende:
[..]
Waarom post je niet meer met je orginele kloon?
ik geloof jequote:Op dinsdag 2 augustus 2011 22:00 schreef Borker_Trio het volgende:
[..]
ik kan mezelf NIET herinneren dat ik ooit een account heb aangemaakt op fok.
mocht je dit sarcastisch bedoelen, zou je dan kunnen vertellen waarom je denkt dat dit een kloon is?quote:
dat denk ik nietquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 22:02 schreef Borker_Trio het volgende:
[..]
mocht je dit sarcastisch bedoelen, zou je dan kunnen vertellen waarom je denkt dat dit een kloon is?
Gelukkigquote:
Nee.quote:
Plaats je foto en we zullen het demonstrerenquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 22:12 schreef Borker_Trio het volgende:
ik vraag me nog steeds af hoe onur torko een BN'er heeft kunnen worden.
Echt?quote:
Hahaha. Je hebt zeker wel de foto gemistquote:Op woensdag 3 augustus 2011 09:24 schreef muhahaha het volgende:
Toch weer 3 pagina's en misschien gaat het wel over mij
Goedemorgenquote:
Neen, die prijkt nu boven mijn bedjequote:Op woensdag 3 augustus 2011 09:25 schreef MissVanity het volgende:
[..]
Hahaha. Je hebt zeker wel de foto gemist
Alles snor?quote:
Dagcijfers #219quote:Op woensdag 3 augustus 2011 09:33 schreef muhahaha het volgende:
Wat zijn dat voor score lijstjes en waarom sta ik niet bovenaan?
Noobquote:
Alles kits achter de rits hoor. En bij jou?quote:Op woensdag 3 augustus 2011 09:30 schreef Willyfoofoo het volgende:
51. 106 Stokstaart
51. 106 Willyfoofoo
51. 106 Ceetje..![]()
[..]
Alles snor?
Er komt een dag dat ik op nummer 1 staquote:
Post gewoon foto's, dan komt die positie vanzelfquote:Op woensdag 3 augustus 2011 09:51 schreef MissVanity het volgende:
[..]
Er komt een dag dat ik op nummer 1 sta
quote:Op woensdag 3 augustus 2011 09:52 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Post gewoon foto's, dan komt die positie vanzelf
Nou dan post je veel onzinnige dingen met foto'squote:Op woensdag 3 augustus 2011 09:54 schreef MissVanity het volgende:
[..]Zo werkt dat niet. Ik moet gewoon veel onzinnige dingen zeggen.
Ik heb vandaag ontdekt hoeveel ik ritsen haat.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 09:51 schreef MissVanity het volgende:
[..]
Alles kits achter de rits hoor. En bij jou?
Inderdaad, gewoon foto's blijven posten.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 09:51 schreef MissVanity het volgende:
[..]
Er komt een dag dat ik op nummer 1 sta
Neequote:Op woensdag 3 augustus 2011 09:58 schreef Willyfoofoo het volgende:
[..]
Ik heb vandaag ontdekt hoeveel ik ritsen haat.
[..]
Inderdaad, gewoon foto's blijven posten.Er komt een dag dat ik boven jou sta.
Is een pimpabonnement het geld waard?
Ik kan altijd nog AdBlock installeren. Waarom heb je er dan één?quote:Op woensdag 3 augustus 2011 10:10 schreef MissVanity het volgende:
[..]
NeeJe kan er vrijwel niks mee.
Ik zie geen reclame. Dat dan weer wel. En ik kan mijn notes zien.
Maar ik heb er slechts 1
adblock heb ik uitgezet op fok toen ik las wat fok maandelijks kostte, dat is geen kattepisquote:Op woensdag 3 augustus 2011 10:12 schreef Willyfoofoo het volgende:
[..]
Ik kan altijd nog AdBlock installeren. Waarom heb je er dan één?
Ik zei kan installeren. Advertenties boeien me niet zo veel.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 10:15 schreef muhahaha het volgende:
[..]
adblock heb ik uitgezet op fok toen ik las wat fok maandelijks kostte, dat is geen kattepis
Ach. Beetje fok steunenquote:Op woensdag 3 augustus 2011 10:12 schreef Willyfoofoo het volgende:
[..]
Adblock kan een ban opleveren op FOK!. Ff dat je het weetquote:Op woensdag 3 augustus 2011 10:12 schreef Willyfoofoo het volgende:
[..]
Danny wel...quote:Op woensdag 3 augustus 2011 10:16 schreef Willyfoofoo het volgende:
[..]
Ik zei kan installeren. Advertenties boeien me niet zo veel.
Als ik een leuke prijs win zal ik wel een pimpabonnement kopen.quote:
Goed dat ik het dan niet heb.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 10:18 schreef Swomp het volgende:
[..]
Adblock kan een ban opleveren op FOK!. Ff dat je het weet
Ga wat eten dan.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 11:04 schreef MissVanity het volgende:
Ik heb honger. En ben druk op mijn werk.
Ik kan niet zoveel posten momenteel..
Moet nu wachten tot iemand mij papierwerk aanlevert. Zo irritantquote:
Waar werk je? Doe dat.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 11:19 schreef MissVanity het volgende:
[..]
Moet nu wachten tot iemand mij papierwerk aanlevert. Zo irritant
Als hij nou eens gewoon zou opschieten zou ik nu verder kunnen.
Dan kan ik ook snel weer fulltime fokken.
Maar ik kan nu natuurlijk wel even een broodje maken
Ik werk bij een bedrijfquote:
Nee, echt?quote:Op woensdag 3 augustus 2011 11:26 schreef MissVanity het volgende:
[..]
Ik werk bij een bedrijf
Lunch bestel ik elke dag voor alle collega's.
We hebben hier dus altijd brood, beleg en crackers.
Heb nu een broodje chocopasta
Ik moet ook alles delen he. Nou hier neem maar een hapjequote:Op woensdag 3 augustus 2011 11:29 schreef Willyfoofoo het volgende:
[..]
Nee, echt?Dat klinkt nu best wel lekker. Delen?
Ik wil wel delen, maar ik heb niks om met je te delen. Tevens, gratis is altijd welkom.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 11:31 schreef MissVanity het volgende:
[..]
Ik moet ook alles delen he. Nou hier neem maar een hapje
Haha. Dat heeft meer effect op je hongergevoel denk ik.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 11:38 schreef Willyfoofoo het volgende:
[..]
Ik wil wel delen, maar ik heb niks om met je te delen. Tevens, gratis is altijd welkom.
Dank u. Omschrijf hapje? Laat maar, ik maak zelf wel even een boterham.
Honger.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 11:47 schreef MissVanity het volgende:
[..]
Haha. Dat heeft meer effect op je hongergevoel denk ik.
Ik heb trouwens nog steeds hongerIk zal toch niet zwanger zijn
Niet van mij iigquote:Op woensdag 3 augustus 2011 11:47 schreef MissVanity het volgende:
[..]
Geen idee wat je allemaal hebt uitgespookt afgelopen tijdquote:Op woensdag 3 augustus 2011 11:47 schreef MissVanity het volgende:
[..]
Ik heb foto'squote:
Nog niet gespotquote:Op woensdag 3 augustus 2011 11:56 schreef Willyfoofoo het volgende:
[..]
Van de golfcaddyparasolijscombie?
Ik gok geneuktquote:Op woensdag 3 augustus 2011 11:53 schreef Borker_Trio het volgende:
[..]
Geen idee wat je allemaal hebt uitgespookt afgelopen tijd
Dat is wel een voorwaarde voor zwangerschapquote:
Van jou natuurlijkquote:Op woensdag 3 augustus 2011 11:58 schreef MissVanity het volgende:
Goedemorgen! Wat voor foto's heb jij dan?
Je hebt ook laboratoriumkinderen.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 11:58 schreef MissVanity het volgende:
[..]
Dat is wel een voorwaarde voor zwangerschap
Onzin, hij kan zich ook op je trekken en dan bij de ingang spritzen zavvyquote:Op woensdag 3 augustus 2011 11:58 schreef MissVanity het volgende:
[..]
Dat is wel een voorwaarde voor zwangerschap
Ja... Ok. Dat kan...quote:Op woensdag 3 augustus 2011 11:59 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Onzin, hij kan zich ook op je trekken en dan bij de ingang spritzen zavvy
Ik heb IIG Koos en een golfcar gespot voor de creatieve soeperquote:Op woensdag 3 augustus 2011 11:59 schreef Willyfoofoo het volgende:
[..]
Ja, daar heb ik toch niks aan?
Wie is Koos?quote:Op woensdag 3 augustus 2011 12:02 schreef Borker_Trio het volgende:
[..]
Ik heb IIG Koos en een golfcar gespot voor de creatieve soeper
Posten!quote:Op woensdag 3 augustus 2011 12:02 schreef Borker_Trio het volgende:
[..]
Ik heb IIG Koos en een golfcar gespot voor de creatieve soeper
Uploadingquote:
OJA WAAAAARquote:Op woensdag 3 augustus 2011 12:04 schreef MissVanity het volgende:
Niet zo bang zijn om foto's te posten.
Ik heb er zelfs een van mijn poes gepost
quote:Op woensdag 3 augustus 2011 12:04 schreef MissVanity het volgende:
Paar pagina's terug. Ff zoeken voor je.quote:
Ik wil je poes wel zienquote:Op woensdag 3 augustus 2011 12:05 schreef MissVanity het volgende:
[..]
Paar pagina's terug. Ff zoeken voor je.
En wat een prachtige.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 12:04 schreef MissVanity het volgende:
Oh, die Koos.quote:
Ik vermoed niet dat dat de poes is die jij denkt dat het isquote:
Makkelijk geld verdienen.quote:
quote:
Betaald worden om als een konijn voor een wasserette te gaan staan. Zeker.quote:
Jij snapt emquote:Op woensdag 3 augustus 2011 12:09 schreef Willyfoofoo het volgende:
[..]
Betaald worden om als een konijn voor een wasserette te gaan staan. Zeker.
Wat een baan zegquote:Op woensdag 3 augustus 2011 12:09 schreef Willyfoofoo het volgende:
[..]
Betaald worden om als een konijn voor een wasserette te gaan staan. Zeker.
Wij zijn nog jong, hebben allemaal de toekomst, het is nooit te laat om te solliciteren xDquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |