leuke fotos milkquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 15:23 schreef milka82 het volgende:
Okee, komt ie dan....
Pakweg 4 jaar en 25 kilo terug....
[ afbeelding ]
Drie jaar terug en op Kreta
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Twee jaar terug en erg zwanger (plus de extra kilo's die er nu nog aanzitten)
[ afbeelding ]
Foto van maart dit jaar
[ afbeelding ]
Ik wil mijn lijf terug, haahahah
ik bedoel het juist heel positiefquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 15:57 schreef milka82 het volgende:
Thnx ladies! Je brengt het leuk SQ,volwassen..... Die kwabben onderaan mijn rug ook,haha! Oja,had ik al eens gemeld dat mini echt een clown is? Werkelijk,dat kind heeft een foute humor!
Thanx!quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 16:11 schreef princess-a het volgende:
Dat hele rode is echt prachtig bij jou Lin
Ik ben in shock! Hahah.. vind zelf dat bruine juist iets om vooral niet meer te doen en wil weer meer richting rossigquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 16:19 schreef Stormqueen het volgende:
Lindyhaar!!
En vind ook het donkere mooier bij princess-a
I know! Maar ik baal van 90 plus kilo!quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 16:09 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik bedoel het juist heel positief
dat oranjebruine is ook erg coolquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 16:21 schreef princess-a het volgende:
[..]
Ik ben in shock! Hahah.. vind zelf dat bruine juist iets om vooral niet meer te doen en wil weer meer richting rossig
meid, ik weeg 103quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 16:23 schreef milka82 het volgende:
[..]
I know! Maar ik baal van 90 plus kilo!
Deze kleurquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 16:09 schreef Lindytje het volgende:
We hadden lang en rood:
[ afbeelding ]
Ik vind dit ook het mooistequote:Op dinsdag 2 augustus 2011 16:22 schreef PriemGirl het volgende:
Doe mij deze maar dan
[ afbeelding ]
*Trekt pruik af en geeft het aan Priemquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 16:22 schreef PriemGirl het volgende:
Doe mij deze maar dan
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 16:24 schreef princess-a het volgende:
[..]
*Trekt pruik af en geeft het aan Priem
Whahahquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 16:25 schreef Stormqueen het volgende:
alleen die naamketting, Anke. Die kan echt niet
Ander modelletje doet wonderen! Op mijn laatste 2 fotos lijkt mn kapsel heel verschillend, terwijl er alleen rechts en links een pluk meer in lagen is geknipt. Je hoeft niets radicaals te doenquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 16:26 schreef milka82 het volgende:
Wel leuk al die foto's hier. Maar nu durf ik mijn haar nog steeds niet af te knippen (ben bang zo'n moeke hoofd te krijgen)
Ja, ik ga ook voor die van P-a!!quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 16:22 schreef PriemGirl het volgende:
Doe mij deze maar dan
[ afbeelding ]
Nou, de dikte van dat hoofd en de rest van mijn lijf wil ik wel weer terug hoor...quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 16:20 schreef Stormqueen het volgende:
ik vind deze het mooist qua haars:
[ afbeelding ]
maar dan met het hoofd wat je nu hebt
Zal ik ook meedoen danquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 16:23 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
meid, ik weeg 103![]()
Versus 67 op de korthaarfoto's
Dan moet je even in 3 maanden je haar 3x verven, en als laatste kleur rood pakkenquote:
De bovenste kleur met het onderste kapsel!quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 16:36 schreef PriemGirl het volgende:
Rood/koper:
[ afbeelding ]
Et maintenant; avec une photo vague
[ afbeelding ]
Ik durf niet meer rood omdat ik weet dat het niet zo gemakkelijk weer er uit gaatquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 16:37 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Dan moet je even in 3 maanden je haar 3x verven, en als laatste kleur rood pakken
Deze kleurquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 16:38 schreef Diconnected het volgende:
Es even kijken, wat foto's gezocht![]()
Zonder bril
[ afbeelding ]
Dezequote:
ja, had ik maar niet zo stom moeten zijn om een van de haarballen per ongeluk op de slaapkamer op te sluiten vanmorgenquote:
Bwhahahahhahahaquote:
nee, met die redenquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 18:35 schreef princess-a het volgende:
Kijkt iemand van jullie wel eens the bold and the beautiful? Wat is dat een verschrikkelijk slechte serie zeg!
Whahahquote:
Ja, vind ik ook! En lang sowieso. Ik heb alleen een beetje zo'n net-niet krullen. Echte krullen worden het amper en ze zakken snel uit. Toch vind ik het zonde om ze helemaal glad te maken.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 18:52 schreef Stormqueen het volgende:
Blond staat je veel beter dan donker trouwens
Thanksquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 18:52 schreef Stormqueen het volgende:
Dees is echt te cute!!!
[ afbeelding ]![]()
En dikke maisjes
slag is fijn, want je hebt altijd volume in je haarquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 18:54 schreef Mss het volgende:
[..]
Ja, vind ik ook! En lang sowieso. Ik heb alleen een beetje zo'n net-niet krullen. Echte krullen worden het amper en ze zakken snel uit. Toch vind ik het zonde om ze helemaal glad te maken.
volume is fijnquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 18:55 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
slag is fijn, want je hebt altijd volume in je haar
Wat ben jij een scheetjequote:Op dinsdag 2 augustus 2011 19:15 schreef AlbinoBambi het volgende:
Oehh, kapsel foto's. Ik ben niet zo bijster origineel met m'n haar, maar vooruit. Foto's zijn trouwens over het algemeen ook aardig gephotoshopt, want ik zat toen op flickr en vond dat leueuk.
Ergens rond m'n 15de begon ik pas echt met foto's, dus dat is alles wat ik nu bij de hand heb.
Ik wou toen een pony proberen.
[ afbeelding ]
Was niet zo'n succes, dus die ging al snel opzij. Dat was erg zichtbaar, maar is er gelukkig wel weer uitgeknipt.
Toen werd het langer...
[ afbeelding ]
En langer...
[ afbeelding ]
Vooral op het strand was dat prachtig, omdat het dan ook zo fijn krulde.
[ afbeelding ]
Totdat ik besloot dat ik iets heeeeel anders wou. Ik ging kort!
[ afbeelding ]
Ook op m'n gala was het kort.
[ afbeelding ]
Daarna heb ik er een keer een zijscheiding van gemaakt, maar daar heb ik schijnbaar geen fatsoenlijke foto's van.
En toen ging ik voor de kleurspoeling! Die er alleen nooit helemaal uit is gegaan, dus nu heb ik 2 kleuren haar.
[ afbeelding ]
Nu wil ik het weer laten groeien, want ik heb het alweer best lang kort gehad. De kleurspoeling is er voor het merendeel uit, en het hangt alweer wat over mijn schouders heen! Foto is van afgelopen vakantie, dus zo'n 3 weken geleden. Alleen deden m'n krullen het op die foto erg slecht, dat wisselt nogal per dag.
[ afbeelding ]
Oh, en als bonus: ik heb niet altijd krullen gehad.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Sorry, picture overload. Ik werd een beetje enthousiast tijdens het terugzoeken.
Nu wil ik het weer laten groeien, en de volgende keer meer laagjes eisen! Dat roep ik elke keer, en ze doet er heel niet zoveel in. Terwijl ik toch nooit een staart in heb, en hoe meer laagjes, hoe meer krullen!
Wat ontzettend leuk om alle gezichten en kapsels te zien. Jullie zijn allemaal zo mooi!
Wat zij zegt!quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 20:24 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Wat ben jij een scheetje! En die kleurspoeling
doe die er snel weer eens in
!
Haar of bril?quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 20:26 schreef Debsterr het volgende:
Ik ga trouwens morgen m'n bril ophalen en ben nog steeds dik aan het twijfelen om weer rood te gaan.
Haarquote:
Ik zeg doen!quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 20:37 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Haar. Zou wle een goeie shock zijn maandag op het werk
.
Haha, jah, dat denk ik ook, ik denk dat mahonie daarom wel mooi is, niet té, maar wel een mooiere kleur als mijn eigen kleurquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 21:20 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik vind je meest recente kleur je mooi staan Zoep.
Zelfde geldt trouwens voor Incantrix. Ik hou wel van een beetje naturel.
En ik hou van lang, als ik er zo'n mooie slag in had als Zoep ging het nooit meer kort
Wat Incantrix betreft denk ik dat je met felle kleuren wel moet oppassen voor de "quasi-hippe mamma"look, de langharige variant van pittig kort kapsel zeg maar
Thanksquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 21:20 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik vind je meest recente kleur je mooi staan Zoep.
Zelfde geldt trouwens voor Incantrix. Ik hou wel van een beetje naturel.
Hihi, ik bedacht me halverwege dat ik eigenlijk niet zeker wist of ik mijn hoofdje wel hier neer wou zetten. Maar toen had ik al teveel moeite gedaan om ze allemaal op te zoeken.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 19:32 schreef Nagelschaartje het volgende:
Pic overloadMe like!
Vind het bijna jammer dat ik weiger om foto's te plaatsen.
aan de andere kant heb ik al pakweg 5 jaar hetzelfde kapsel en hoe hard ik ook probeer, het is in die 5 jaar geen cm langer geworden![]()
Daarvoor wel alles gehad. Zwart tot witblond, lang tot kort, dikke kop tot dunne kop. Wel altijd onwijs stijl, daar valt niks aan te doen (behalve een los avontuurtje met een krultang/stijltang.
Ben jaloers op jullie krullen![]()
En het feit dat jullie haar überhaupt groeit
![]()
quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 20:24 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Wat ben jij een scheetje! En die kleurspoeling
doe die er snel weer eens in
!
Dank.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 20:25 schreef princess-a het volgende:
[..]
Wat zij zegt!
Ik heb per ongeluk een bestelling gedaan bij Zalando
Ik kan nu in ieder geval zeggen dat ik écht alle kleuren geprobeerd heb. Van mijn meest lichtblonde periode kan ik nu echter geen foto's vinden, van de tweede t/m de vijfde klas ben ik echt het blonds verfbare (dus niet met puur blonderen/bleken maar met gewone haarverf) geweest. Daarna was ik het spuugzat en ben ik van 1 dag naar lichtblond naar bordeauxrood gegaan. En daarna heb ik het dus niet meer bijgehoudenquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 21:39 schreef Stormqueen het volgende:
Zoeper, wat een kameleon ben je! Ik vind de donkerblonde kleur van de stadionfoto je het mooiste staan!
Na al je festivalfoto's en je threadless shirt beloof ik plechtig dat ik dat nooit meer zal denkenquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 21:22 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Haha, jah, dat denk ik ook, ik denk dat mahonie daarom wel mooi is, niet té, maar wel een mooiere kleur als mijn eigen kleurWel jammer dat als je eenmaal een kind hebt, je er al snel uitziet als en wannabe-hip-en-happening als je wat raardere dingen doet.
quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 21:36 schreef Stormqueen het volgende:
Incantrix heeft ook het Good guys don't glow shirt!!!
Mijn nagels groeien als een tiet, zijn mooi van vorm en zijn heel sterk. Terwijl mijn doorbloeding naar mijn handen echt kut is in de winter...quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 21:36 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Hihi, ik bedacht me halverwege dat ik eigenlijk niet zeker wist of ik mijn hoofdje wel hier neer wou zetten. Maar toen had ik al teveel moeite gedaan om ze allemaal op te zoeken.
Snap je punt compleet hoor. Lijkt me kut als haar niet groeit.Nagels ook niet dan?
[..]
Haha, thnxquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 21:44 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Na al je festivalfoto's en je threadless shirt beloof ik plechtig dat ik dat nooit meer zal denken
Nee, maar mr. SQ wel, die heeft een kleine 40 threadless shirtsquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 21:56 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Jij ook?? Het is echt mijn favorietste shirt ever en ik heb er 3 van![]()
Of je naait ze aan elkaar vastquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 22:04 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Nee, maar mr. SQ wel, die heeft een kleine 40 threadless shirtsik heb er zelf drie in maat M, dus als ik 35 kilo afval kan ik ze weer aan
Ohh, haha, cool! Ik heb er.. Euhm.. Een stuk of.. 20? Nouja, waarvan 3 van die dusquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 22:04 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Nee, maar mr. SQ wel, die heeft een kleine 40 threadless shirtsik heb er zelf drie in maat M, dus als ik 35 kilo afval kan ik ze weer aan
Hoe is het daar?quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 22:24 schreef Puckzzz het volgende:
Wat leuk al die foto's! Je hoeft bij mij maar in mijn fobo en op facebook te kijken voor een kleine impressie![]()
Heb nog steeds geen inet dus posten is wat lastig...
heel goed! Poes is echt een schatjequote:
Fijn en fijn!quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 22:28 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
heel goed! Poes is echt een schatje
Heb ook wat van mijn jongens gehoord eindelijk![]()
Morgen hopelijk online whehe..
Oh wat fijn, ik ben opgelucht! Super!!!quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 22:32 schreef Puckzzz het volgende:
Echt wel! Ze sprong vanmiddag op schoot![]()
Er staan wat foto's op fb, die heb je nu ook dus kun je daar ff kiek'n
heb Anita ook al ff wat foto's via whatsapp gestuurd. Zij is ook blij dat het goed gaat.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 22:33 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Oh wat fijn, ik ben opgelucht! Super!!!
ja, heb gezegd wat er op mijn hart lag maar ze zijn niet boos. Vinden het jammer maar begrijpen het wel. Ik heb alleen Mitch niet kunnen bereiken ondanks vele pogingen. Etienne zou dit doorgeven dus ik hoop ook gauw wat van hun te horen. Ik weet niet waarom die niet reageren, heb elke vorm van communicatie geprobeerd behalve in de auto springenquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 22:37 schreef Stormqueen het volgende:
En tussen jou en de jongens ook beter nu?
Succes met behangen! Of toekijken hoe je buur het voor je doetquote:Op woensdag 3 augustus 2011 10:07 schreef Diconnected het volgende:
Zo mijn werkdag zit er op, straks beginnen met behangen!
Same here! Heeft iemand al op facebook of google gelezen of gekeken naar krokodil/crocodile drug?quote:Op woensdag 3 augustus 2011 11:53 schreef Stormqueen het volgende:
een maand vakantie
en er is serieus niks ergers op je werk dan NIETS, helemaal NAKS te doen hebben.
Geef me dan maar overload, dan gaat de tijd tenminste nog om
quote:Op woensdag 3 augustus 2011 13:06 schreef Diconnected het volgende:
[ afbeelding ]![]()
Oh en dat is m'n moeder en de lieve buurman
mallootquote:Op woensdag 3 augustus 2011 16:46 schreef Puckzzz het volgende:
Hihi....ik heb mijn VW logo gepimpt met China Glaze - Awaken en Nubar Star Sparkle
Check mah feesboek
ja leuk is dat! Mijn Noortje lult ook de oren van mijn kop als we samen buiten zijnquote:Op woensdag 3 augustus 2011 17:24 schreef Puckzzz het volgende:
nee eigenlijk wordt ze Poes of Duiveltje genoemd. Maar het is een enorme kletskous hihi
O ik vond het vanmorgen niet erg. Moest om half 8 in mijn eentje beginnen en om tien over half 9 kwam het eerste kind (10 minuten nadat m'n andere collega's binnen kwamen). Dus heb een uur geld verdiend met Donald Duck lezenquote:Op woensdag 3 augustus 2011 11:53 schreef Stormqueen het volgende:
een maand vakantie
en er is serieus niks ergers op je werk dan NIETS, helemaal NAKS te doen hebben.
Dat is kut inderdaad...quote:Op woensdag 3 augustus 2011 11:53 schreef Stormqueen het volgende:
een maand vakantie
wat een kutzooiquote:Op woensdag 3 augustus 2011 17:53 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Dat is kut inderdaad...
Nu op het werk ook (daar geen vakantie, maar van school vakantie = vakantie..), ze zijn het restaurant aan het verbouwen, dus ipv boven in ons eigen hok, zitten we nu beneden onder de trap. We hebben daar geen keuken, kan dus niks bakken. Kan niks afwassen dus alles gaat mee op plastic en in kartonnen bekertjes, hoef dus ook geen tafels af te ruimen... Alleen een sporadisch broodje te smeren
Ik heb afgelopen maandag in 3 uur tijd acht keer op het knopje 'koffie' gedrukt en twee keer op het knopje 'thee' en 2 worstenbroodjes en 2 appelflappen ingepakt... Toen ben ik maar weer naar huis gegaan... in je eentje achter de 'bar' lukt dan ook wel voor mijn collega
Ja, echt... diepe treurnisquote:Op woensdag 3 augustus 2011 17:54 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
wat een kutzooi
Vakantieperiodes
Dat is beter!quote:Op woensdag 3 augustus 2011 17:58 schreef Stormqueen het volgende:
thuis werken = opruimen, spelletjes spelen en goed luisteren of er mails binnen komen
Ik heb net gegoogled en gelezen...quote:Op woensdag 3 augustus 2011 13:25 schreef princess-a het volgende:
[..]
Same here! Heeft iemand al op facebook of google gelezen of gekeken naar krokodil/crocodile drug?
kwaliteitsliteratuurquote:Op woensdag 3 augustus 2011 17:59 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Dat is beter!
Zo kak, als je niks te doen hebt, en je hangt daar maar te hangen....
Ik heb maandag de Viva, de Flair en Kassa!Magazine gelezen
Zeker! Wel mijn kennis op goede hoogte houden tijdens de schoolvakantie natuurlijkquote:
Dan weet je in elk geval dat er nog kinderen komen, dat is wel fijn!quote:Op woensdag 3 augustus 2011 18:07 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik vond het geen probleem om de Donald Duck te lezen![]()
En normaal staan wij 1 op 10 met de kinderen. Vandaag stonden m'n collega en ik 1 op 2,5![]()
Nee, ik vermaak me prima zo.
Alleen beetje jammer dat ik zoveel uren moet draaien in de vakanties
O en dan wachten, dan duurt de tijd zo lang, dat is heel irritant ja.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 18:09 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Dan weet je in elk geval dat er nog kinderen komen, dat is wel fijn!
En met kinders kun je ook nog wat doen, al zijn het er minder. Maar met geen klanten is het zo leeg in een restaurant
whehe ik dacht dat jij hield van gore dingen?quote:Op woensdag 3 augustus 2011 18:00 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ik heb net gegoogled en gelezen...
Bwhehehhe, kan ik me voorstellen!!quote:Op woensdag 3 augustus 2011 18:39 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
O en dan wachten, dan duurt de tijd zo lang, dat is heel irritant ja.
Ik kan het me nog herinneren toen ik zelf in een eetcafe werkte... Dan was om 5 uur de tent volledig schoon en gedesinfecteerd, want uit pure verveling ging ik ontzettend poetsen
Ja, dat wel!! Maar nog steeds smerigquote:Op woensdag 3 augustus 2011 18:45 schreef princess-a het volgende:
[..]
whehe ik dacht dat jij hield van gore dingen?
Ik baal. Besloten dat ik een klein beetje ga falen van mn dieet, milky way ijsjes gekocht. Niet te vreten
Ik had hetzelfde inderdaadquote:Op woensdag 3 augustus 2011 18:49 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ja, dat wel!! Maar nog steeds smerig![]()
Maar ik móet er dan naar kijken....
Je moet ook mars-ijs eten!! Of cornetto's
Ga je collega's poetsenquote:Op woensdag 3 augustus 2011 18:48 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Bwhehehhe, kan ik me voorstellen!!
Ik kan alleen niks poetsen, we staan met 2 man op 4 vierkante meter nu
Ik denk het niet, heb het recept gelezen vanmiddag en geloof wel dat dit het gevolg er van isquote:Op woensdag 3 augustus 2011 19:04 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ga je collega's poetsen
En die crocodile drug, kan dat niet op 1 of andere manier een hoax zijn? Ik bedoel, filmpje dat ik net gezien heb is echt te bizar voor woorden (iets met een bot dat je kan zien, dat kan nooit de bedoeling zijn)
Sporten! Heb net een half uur op de crosstrainer gestaan! Vermoeiend maar oh wat lekker!quote:
Ik wil 'm zien!quote:Op woensdag 3 augustus 2011 16:46 schreef Puckzzz het volgende:
Hihi....ik heb mijn VW logo gepimpt met China Glaze - Awaken en Nubar Star Sparkle
Check mah feesboek
Ik heb net ook dat filmpje gezien (met dat been toch?) en ik vraag me af waarom die in godesnaam nog niet geamputeerd is.. 0.oquote:Op woensdag 3 augustus 2011 19:04 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ga je collega's poetsen
En die crocodile drug, kan dat niet op 1 of andere manier een hoax zijn? Ik bedoel, filmpje dat ik net gezien heb is echt te bizar voor woorden (iets met een bot dat je kan zien, dat kan nooit de bedoeling zijn)
quote:Op woensdag 3 augustus 2011 19:32 schreef Sokkepok het volgende:
[..]
Ik wil 'm zien!Maar ik heb je Facebook niet
[..]
Ik heb net ook dat filmpje gezien (met dat been toch?) en ik vraag me af waarom die in godesnaam nog niet geamputeerd is.. 0.o
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
quote:Op woensdag 3 augustus 2011 20:15 schreef Puckzzz het volgende:
[..]Mweh, kan nog steeds niet je VW logo zienSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
With her feet in the city, but her heart in the outdoors.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Don't come closer, I might hurt you
quote:Op woensdag 3 augustus 2011 20:33 schreef Lindytje het volgende:
Schaamteloze cross-post uit het make-up topic
Ohai, mag ik even patsen met visagiewerk van vorige week? Ik ben er blij meeIk heb dus de make-up en het haar gedaan
Zal ze effe in een spoiler gooien, het is toch niet mijn eigen hoofd dat ik opgemaakt heb he...Heel mooi! Het haar ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik moet altijd zo vaak plassen als ik de regen tegen mn raam hoor tikken
Life isn't about waiting for the storm to pass.. It's about learning to dance in the rain
Ik heb vandaag ook weer eens op een crosstrainer gestaan. 20 minuutjes maar. Ik ging echt dood, maar achteraf was ik wel trotsquote:Op woensdag 3 augustus 2011 19:15 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Sporten! Heb net een half uur op de crosstrainer gestaan! Vermoeiend maar oh wat lekker!
Vervelend voor jequote:Op donderdag 4 augustus 2011 08:09 schreef Incantrix het volgende:
Antebella, leuke foto's
Dico
SQ, ik wist niet dat jij rammels hadHelpt het als ik zeg dat het voor ons uitslapen is als hij ons om half zeven wakkerblèrt? Op minder fortuinlijke dagen zit ik om 5 uur beneden
Pff, gisteravond echt heel naar nieuws gehad, dus heb een slaappil genomen en nu kan ik niet goed wakker wordenEn ik moet van alles vandaag.. Kan iemand me even een schop geven?
Ik word dertig volgende maand, dus ik moet volwassen worden ofzoquote:Op donderdag 4 augustus 2011 08:09 schreef Incantrix het volgende:
Antebella, leuke foto's
Dico
SQ, ik wist niet dat jij rammels hadHelpt het als ik zeg dat het voor ons uitslapen is als hij ons om half zeven wakkerblèrt? Op minder fortuinlijke dagen zit ik om 5 uur beneden
Pff, gisteravond echt heel naar nieuws gehad, dus heb een slaappil genomen en nu kan ik niet goed wakker wordenEn ik moet van alles vandaag.. Kan iemand me even een schop geven?
quote:Op donderdag 4 augustus 2011 08:09 schreef Incantrix het volgende:
Antebella, leuke foto's
Dico
quote:Op donderdag 4 augustus 2011 08:09 schreef Incantrix het volgende:
Antebella, leuke foto's
Dico
wat een puppieieieie!quote:Op donderdag 4 augustus 2011 10:00 schreef Debsterr het volgende:
[..].
En goedemorgen iedereen! Mijnis vandaag 27 geworden, ouwe lul
.
Ik ken het gevoelquote:
Vooral omdat ik tegen die tijd zelf pas 24 benquote:Op donderdag 4 augustus 2011 12:15 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ik ken het gevoelIn november die van mij ook..
![]()
quote:Op donderdag 4 augustus 2011 12:36 schreef Stormqueen het volgende:
* Stormqueen voelt zich een oud lijk als iedereen zo geschokt doet over mannen die 30 worden
Ja maar jij bént ook een ou....quote:Op donderdag 4 augustus 2011 12:36 schreef Stormqueen het volgende:
* Stormqueen voelt zich een oud lijk als iedereen zo geschokt doet over mannen die 30 worden
het is voorbij voor je er erg in hebtquote:Op donderdag 4 augustus 2011 12:39 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ja maar jij bént ook een ou....![]()
![]()
![]()
![]()
30 lijkt nog zo lang (nouja 4.5 jaar nog)
En sexy blonde krullenquote:
Lol. Dat ie zelf verkast als ie zoveel last heeft van jouquote:Op donderdag 4 augustus 2011 12:42 schreef Stormqueen het volgende:
men, heb vanmorgen thuis gewerkt, ben weggesnauwd door bb (die werkte ook thuis, en die kan niet werken als ik er naast zit ofzo![]()
) maar hier op kantoor is het gvd nog stiller dan thuis.
is het al september?
ja ook. En de rest van nederland werkt dan weer, zodat ik ook weer wat te doen heb.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 12:45 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Lol. Dat ie zelf verkast als ie zoveel last heeft van jou![]()
Was er in september
(oeh vakantieeeeee)
Hier is het net druk ! Iedereen wil zijn servermigraties in de vakantie gedaan hebben :'') Als alle klanten weer aan het werk zijn, ga ik er tussenuitquote:Op donderdag 4 augustus 2011 12:46 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja ook. En de rest van nederland werkt dan weer, zodat ik ook weer wat te doen heb.
Oeh.. miauwkesquote:
had je het niet meegekregen? Enchantra is wegens vakantie gesloten deze weekquote:Op donderdag 4 augustus 2011 13:13 schreef milka82 het volgende:
Eh,niet zo raar doen over 30 he?! *Volgend jaar ben ik aan de beurt,mijn vent 6 dagen later* Ik heb al twee keer mijn 28ste verjaardag gevierd en volgend jaar vier ik hem voor de derde keer!
Lin wat kun jij mooi make-upperen! (which reminds me,nog steeds geen Sleek palettes van Enchantra..... Fuckers)
Gefeli Debs!
Vandaag vier jaar bij mijn vriendje,morgen lekker uit eten bij het restaurantje waar we dat vier jaar terug ook deden.
Bedankt! *kruipt terug onder steen*quote:Op donderdag 4 augustus 2011 13:19 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
had je het niet meegekregen? Enchantra is wegens vakantie gesloten deze weekzie make-up tips topic
en jij ook gefeliciteerd
kom maar noder je steen vandaan hoor, bijna niemand wist het want ze melden het nooit duidelijkquote:Op donderdag 4 augustus 2011 13:27 schreef milka82 het volgende:
[..]
Bedankt! *kruipt terug onder steen*
plaatje gemachtquote:Op donderdag 4 augustus 2011 14:10 schreef Stormqueen het volgende:
H&M webshop
7 jurkjes, 2 paar schoenen, een korte box, een badpak en een tankini voor...
112 ekkies!![]()
(nee, ik heb helemaal geen zomerse vakantiekleding in mijn maat meer)
Nicequote:Op donderdag 4 augustus 2011 15:39 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
plaatje gemacht
[ afbeelding ]
... de fuck? heeft de thuiszorg dat tegen de clienten gezegd?quote:Op donderdag 4 augustus 2011 16:47 schreef Mss het volgende:
Blegh, ik kwam er dus vandaag achter dat als mijn werk cliënten (ik doe thuiszorg) op de hoogte stelt dat ik op een bepaalde tijd en datum langs kom, dat ze daarbij ook nog even extra moeten vermelden dat ik dik ben. Alleen een naam is blijkbaar niet voldoende :[. Ik vraag me af wat daar de meerwaarde van is, ik kan me namelijk ook gewoon legitimeren. Worden mensen gewaarschuwd om de chips buiten bereik te leggen ofzo?
Maar ik vraag me dus af of ze dat doen. de cliënten krijgen een naam door, en ik heb een id met foto. Ik vraag me dus af in hoeverre dat noodzakelijk is. Vooral omdat ik denk dat 'lang, blond en nederlands' de lading ook wel dekt.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 17:07 schreef Stormqueen het volgende:
naja, als je iemand uiterlijk moet omschrijven voor de veiligheid is dat toch niet zo gek? Dan nemen ze een paar zeer herkenbare kenmerken. En dik zijn is daar nou eenmaal wel 1 van (en ik mag het zeggen want ik ben net zo dik)
quote:Op donderdag 4 augustus 2011 17:24 schreef Mss het volgende:
Hij noemde me ook de hele tijd lieverd. Ik vond het niet genoeg reden om te vertrekken. Ik wees zijn aanbiedingen ook steeds af. Maar ik ga er niet meer terug!
Dat tweede jurkje ziet er echt heel leuk uit!quote:Op donderdag 4 augustus 2011 15:39 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
plaatje gemacht
[ afbeelding ]
Wavvoor nieuws? Stomme dagen zijn datquote:Op donderdag 4 augustus 2011 08:09 schreef Incantrix het volgende:
Ik had dat jurkje trouwens gepast, was voor mij echt een no-go, leek wel een boerentrienquote:Op donderdag 4 augustus 2011 18:14 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Dat tweede jurkje ziet er echt heel leuk uit!
Ja, ik vind het ook apart. Ik ga eens bij andere cliënten vragen of het ook gezegd is.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 18:20 schreef princess-a het volgende:
Nice things SQ!
Mss ik vind dat echt heel vreemd als erbij gezegd word dat je dik bent, alsof dat er ook maar íets toe doet!
Hij is wel heel tof, maar donkerder dan ik dacht! Heb dit weekend weer tijd om te lakken....quote:
Een heel plotseling overlijden, echt uit het niets gewoon.. We kunnen het nauwelijks geloven. Het gaat om een eerstegraads verwant van iemand die mij/ons zéér na staat, dus het is niet oms persoonlijke verdriet, maar toe moeten zien op zulk immens verdriet bij iemand van wie je heel veel houdt doet ook veel zeerquote:Op donderdag 4 augustus 2011 18:20 schreef princess-a het volgende:
[..]
Wavvoor nieuws? Stomme dagen zijn dat
Dat doe ik elke dagquote:Op donderdag 4 augustus 2011 21:41 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik lig heel ordinair in bed te roken
Huh? Hoe oud is zij dan?quote:Op donderdag 4 augustus 2011 22:19 schreef Lindytje het volgende:
Mijnis toch de oudste van allemaal
Dat zag ik niet aan haarquote:
dat!quote:Op donderdag 4 augustus 2011 22:38 schreef milka82 het volgende:
Ik rook niet eens in huis,laat staan in bed (dan wordt ik eruit geschopt denk ik).
Sterktequote:Op donderdag 4 augustus 2011 22:02 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Een heel plotseling overlijden, echt uit het niets gewoon.. We kunnen het nauwelijks geloven. Het gaat om een eerstegraads verwant van iemand die mij/ons zéér na staat, dus het is niet oms persoonlijke verdriet, maar toe moeten zien op zulk immens verdriet bij iemand van wie je heel veel houdt doet ook veel zeer
Thnx voor deall, dat doet goed
![]()
En holy crap, na het teruglezen van de vorige pagina voel ik me echt een oude doosch.. SQ, broekie!Ik ben nog een seventieskind
![]()
Sterktequote:Op donderdag 4 augustus 2011 22:02 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Een heel plotseling overlijden, echt uit het niets gewoon.. We kunnen het nauwelijks geloven. Het gaat om een eerstegraads verwant van iemand die mij/ons zéér na staat, dus het is niet oms persoonlijke verdriet, maar toe moeten zien op zulk immens verdriet bij iemand van wie je heel veel houdt doet ook veel zeer
Thnx voor deall, dat doet goed
![]()
Echt super leuk dat je weer helemaalquote:Op donderdag 4 augustus 2011 23:54 schreef Puckzzz het volgende:
Ok...verliefd zijn is keileuk....maar niet als hij nachtdienst heeft en pas om drie uur terug is....![]()
![]()
* Puckzzz gaat slapen en hoopt snel haar mannetje weer te zien
Whahaha heerlijkquote:Op donderdag 4 augustus 2011 23:54 schreef Puckzzz het volgende:
Ok...verliefd zijn is keileuk....maar niet als hij nachtdienst heeft en pas om drie uur terug is....![]()
![]()
* Puckzzz gaat slapen en hoopt snel haar mannetje weer te zien
+1quote:
hey, jij wil in het centrum wonenquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 08:59 schreef Puckzzz het volgende:
Pffff....komtom 3 uur ' lekker tegen je aan liggen'
staan er om 8 uur een hele berg oude van dagen onder je raam te verzamelen voor 1 of andere fietstocht
Oh hai!
neen, vandaag op kantoor gewoon, bleiblei is vrijquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 09:22 schreef Puckzzz het volgende:
True....
Och iig op tijd op om naar de Ikeargh te gaan
Nog thuis aan het werk?
ohja dan kun je natuurlijk niet thuis werken....quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 09:24 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
neen, vandaag op kantoor gewoon, bleiblei is vrij
ik had ook wat meetinks, dat scheelt.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 09:58 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
ohja dan kun je natuurlijk niet thuis werken....
Wheheh oude van dagenquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 08:59 schreef Puckzzz het volgende:
Pffff....komtom 3 uur ' lekker tegen je aan liggen'
staan er om 8 uur een hele berg oude van dagen onder je raam te verzamelen voor 1 of andere fietstocht
Oh hai!
Heel boos kijken en full speed doorfietsen, gaan ze echt wel aan de kantquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 10:54 schreef Stormqueen het volgende:
die bejaarden fietstours kom je echt overal tegen trouwens... vooral in tegengestelde richting op een fietspad van 60cm breed
nee, het is echt verstandiger om even af te stappen.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 10:58 schreef princess-a het volgende:
[..]
Heel boos kijken en full speed doorfietsen, gaan ze echt wel aan de kant
Ohhh ik wil zo graag Cracked Medallion!quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 11:12 schreef -Bubseltje- het volgende:
De metallic crackles zijn nut e pre-orderen bij nailssupplies
30m utp kabel ftwquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 10:52 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik had ook wat meetinks, dat scheelt.
Maar goed, het echt issue is dat mijn werklaptop het alleen doet als je de internetkabel inplugt. Router staat in de woonkamer. Ergo; ik kan alleen thuis werken als ik op de bank zit. En da's niet chill als er een ander naast zit. Als ik op de studeer kon werken, was het geen probleem
Ik wil wel Cracked Medallion meefalenquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 13:14 schreef Sharana_LV het volgende:
Alhoewel, ik heb zelf aardig veel wat ik wil bestellen. Ik heb nog 1 a 2 plekjes over als iemand met mij mee wilt doen
quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 14:19 schreef Lindytje het volgende:
Ohai!! Vakantie(nu ook van werk!)
En meteen mijn laatste werkdag in het ziekenhuis gehad![]()
![]()
![]()
![]()
Na de vakantie in Eindhoven voor de fotograaf werken op zaterdagen
quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 14:24 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ohja 1 pagina terug lezen is ook een kunst
't is vrijdagmiddag, wat denk je zelfquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 14:30 schreef Lindytje het volgende:
Thanx honeys!!
Nog even 5 daagjes wachten en dan lekker naar Marokko
SQ, hebbie alweer wat te doen?
En Puckz, ik vind het zo leuk dat je weer zo happy bent
Ik gok van niet... what a bummer...quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 14:32 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
't is vrijdagmiddag, wat denk je zelf
en hurray voor vakantie
het is een konijn. Die hebben 3,7 gram hersenen waarvan 3,5 wordt gebruikt voor een knaag / vreetinstinctquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 14:40 schreef Lindytje het volgende:
Kutkonijn.... mag ze los lopen... kan ze niks anders dan aan de muren en kabels vreten. Dus nu zit ze voor straf weer in d'r hok
Ja... nou... Dat mag ze dan fijn in d'r hok doen!quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 14:42 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
het is een konijn. Die hebben 3,7 gram hersenen waarvan 3,5 wordt gebruikt voor een knaag / vreetinstinct
quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 14:42 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ja... nou... Dat mag ze dan fijn in d'r hok doen!
Hij is weer leuk van het jaarquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 17:22 schreef Mss het volgende:
WEEKEND
En nog even de Homo-100 luisteren!
pics natuurlijk!!quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 19:09 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik heb vandaag mijn helmer ingericht en al mijn lakjes gesorteerd en op wielen gelakt. 155 stuks is de buitKastje wat ik daarmee leegmaakte heb ik weer gevuld met make-upjes. Dat is nu ook weer netjes ipv in 2 toilettassen en wat losse bakjes.
Yay
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |