leuke fotos milkquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 15:23 schreef milka82 het volgende:
Okee, komt ie dan....
Pakweg 4 jaar en 25 kilo terug....
[ afbeelding ]
Drie jaar terug en op Kreta
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Twee jaar terug en erg zwanger (plus de extra kilo's die er nu nog aanzitten)
[ afbeelding ]
Foto van maart dit jaar
[ afbeelding ]
Ik wil mijn lijf terug, haahahah
ik bedoel het juist heel positiefquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 15:57 schreef milka82 het volgende:
Thnx ladies! Je brengt het leuk SQ,volwassen..... Die kwabben onderaan mijn rug ook,haha! Oja,had ik al eens gemeld dat mini echt een clown is? Werkelijk,dat kind heeft een foute humor!
Thanx!quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 16:11 schreef princess-a het volgende:
Dat hele rode is echt prachtig bij jou Lin
Ik ben in shock! Hahah.. vind zelf dat bruine juist iets om vooral niet meer te doen en wil weer meer richting rossigquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 16:19 schreef Stormqueen het volgende:
Lindyhaar!!
En vind ook het donkere mooier bij princess-a
I know! Maar ik baal van 90 plus kilo!quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 16:09 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik bedoel het juist heel positief
dat oranjebruine is ook erg coolquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 16:21 schreef princess-a het volgende:
[..]
Ik ben in shock! Hahah.. vind zelf dat bruine juist iets om vooral niet meer te doen en wil weer meer richting rossig
meid, ik weeg 103quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 16:23 schreef milka82 het volgende:
[..]
I know! Maar ik baal van 90 plus kilo!
Deze kleurquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 16:09 schreef Lindytje het volgende:
We hadden lang en rood:
[ afbeelding ]
Ik vind dit ook het mooistequote:Op dinsdag 2 augustus 2011 16:22 schreef PriemGirl het volgende:
Doe mij deze maar dan
[ afbeelding ]
*Trekt pruik af en geeft het aan Priemquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 16:22 schreef PriemGirl het volgende:
Doe mij deze maar dan
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 16:24 schreef princess-a het volgende:
[..]
*Trekt pruik af en geeft het aan Priem
Whahahquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 16:25 schreef Stormqueen het volgende:
alleen die naamketting, Anke. Die kan echt niet
Ander modelletje doet wonderen! Op mijn laatste 2 fotos lijkt mn kapsel heel verschillend, terwijl er alleen rechts en links een pluk meer in lagen is geknipt. Je hoeft niets radicaals te doenquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 16:26 schreef milka82 het volgende:
Wel leuk al die foto's hier. Maar nu durf ik mijn haar nog steeds niet af te knippen (ben bang zo'n moeke hoofd te krijgen)
Ja, ik ga ook voor die van P-a!!quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 16:22 schreef PriemGirl het volgende:
Doe mij deze maar dan
[ afbeelding ]
Nou, de dikte van dat hoofd en de rest van mijn lijf wil ik wel weer terug hoor...quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 16:20 schreef Stormqueen het volgende:
ik vind deze het mooist qua haars:
[ afbeelding ]
maar dan met het hoofd wat je nu hebt
Zal ik ook meedoen danquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 16:23 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
meid, ik weeg 103![]()
Versus 67 op de korthaarfoto's
Dan moet je even in 3 maanden je haar 3x verven, en als laatste kleur rood pakkenquote:
De bovenste kleur met het onderste kapsel!quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 16:36 schreef PriemGirl het volgende:
Rood/koper:
[ afbeelding ]
Et maintenant; avec une photo vague
[ afbeelding ]
Ik durf niet meer rood omdat ik weet dat het niet zo gemakkelijk weer er uit gaatquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 16:37 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Dan moet je even in 3 maanden je haar 3x verven, en als laatste kleur rood pakken
Deze kleurquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 16:38 schreef Diconnected het volgende:
Es even kijken, wat foto's gezocht![]()
Zonder bril
[ afbeelding ]
Dezequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |