Dit wordt 2e keer, valt mee.quote:
dan ga je naar spui, das toch een betere bioscoopquote:Op woensdag 3 augustus 2011 08:06 schreef Take_A_Picture het volgende:
Ik wil ook weer, binnenkort maar ff 7.1 met manlief kijken (die heeft die nog niet gezien) en daarna samen naar de bios
Helaas kun je 'm in Pathe Scheveningen alleen maar in 3D kijken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Gewonnen FOK-Awards: Hunk (4x) * McDreamy * Brad Pitt * Wentworth Miller * Ewan McGregor * Walt Disney (3x) * Criterion (2x) * Nemo * Hitchcock * David Hasselhof * Academy *
Wat?quote:Op donderdag 4 augustus 2011 15:46 schreef LolaLovesYou het volgende:
Ben ik de enige die me er aan irriteerden dat ze werkelijk niks het zelfde hadden gehouden als in het boek? Buiten het ontsnappen op de draak en Snape die roep "look into my eyes!"
Patch:
Zeker mee eens, als ze het toch al gingen inkorten. Waarom moeten ze er dan zinloos ge-kwakzalf van maken?
Gewoon: "waar is die Shizzle?!" "Nou daar! Waar die slang man hem heeft heen gekansloost"
De Dame had direct de locatie kunnen zeggenquote:
"After all this time?' "Always" en "Not my daughter, you bitch" zaten ook letterlijk in het boek. En aan Snape's last words was juist wel geknutseld; in het boek zegt hij alleen "look at me" en daar hebben ze in de film "you have your mothers eyes" aan toegevoegd. Als we dan toch aan het mierenneuken zijnquote:Op donderdag 4 augustus 2011 15:46 schreef LolaLovesYou het volgende:
Ben ik de enige die me er aan irriteerden dat ze werkelijk niks het zelfde hadden gehouden als in het boek? Buiten het ontsnappen op de draak en Snape die roep "look into my eyes!"
Ja maar ze is toch verlegen en bang. En woorden als shizzle en gekansloost. Sorry hoor.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 18:26 schreef Aether het volgende:
[..]
De Dame had direct de locatie kunnen zeggen
Zou het gefrustreerd en bedrogen noemen.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 18:30 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ja maar ze is toch verlegen en bang. En woorden als shizzle en gekansloost. Sorry hoor.
Stuk in het boek was sterker.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 18:29 schreef Bellatrix het volgende:
De dame was verraden door Riddle en ze dacht dat Harry hetzelfde zou doen. Het zou raar zijn geweest als ze het meteen had gezegd. En Ravenklauw praat nu eenmaal altijd in raadsels.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |