quote:
Nietquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 18:04 schreef Qwea het volgende:
[..]
Doe je internet es weer aus und weer an? En doet nog es iets sturen?
Flikker whatsapp er ff af en opniew op? f wacht ff tot morgen kijk of het over is.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 18:13 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nietvlak ervoor wel 1 goed verzonden
Ik kan dus als ik mn telefoon uit doe en weer aan 1 bericht sturen
En alle vorige berichten gaan dan niet ff mee natuurlijk
Doe ik, zal ze doen, Side, ik krijg inderdaad het plaatje, 10 dagenquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 16:42 schreef Qwea het volgende:
Ja, doe dat esVraag gelijk dan es of ze wil opletten hoe duur alles is. Waar gaat ze heen?
Last minute, ja, maar ik ken MM... dan komt er niks van en ga ik volgend jaar weeeeeeeeeeeeer niet op vakantie. Hell, ik wilde vandaag uit eten, maar dat moet Zaterdag want die autist moet zich er ff op voorbereidenGet my point?
Hoelang gaat ze trouwens?
Nou, echt wel hoorquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 16:42 schreef oh-oh het volgende:
Dat had je werkelijk waar bij ieder ander hier niet gezegd als ze dr likmossels in het topic gemikt had
hij staat nu ff uit, mn telefoonquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 18:18 schreef Qwea het volgende:
[..]
Flikker whatsapp er ff af en opniew op? f wacht ff tot morgen kijk of het over is.
heb je de nieuwe update al binnengehaald?quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 17:44 schreef tombolafan het volgende:
whatsapp doet het bij mij nietIk stuur berichtjes die niet aankomen
Nee!quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 18:24 schreef Ynske het volgende:
[..]
heb je de nieuwe update al binnengehaald?
je kunt via de market op de foon de update binnenhalen.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 18:31 schreef tombolafan het volgende:
Ooooooooooooooooooohhhhh ik ben echt een muts, want ik weet heul niet hoe ik een download voor whatsapp moet installeren
Ik moet eerst de ovistore zelf nog updaten merk ikquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 18:34 schreef Ynske het volgende:
[..]
je kunt via de market op de foon de update binnenhalen.
nee die behoud je gewoonquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 18:37 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik moet eerst de ovistore zelf nog updaten merk ik
Als ik die nieuwe Whatsapp installeer, ben ik dan niet al mn gespreksgeschiedenis kwijt?
dat zou eventueel met je netwerk te maken kunnen hebben.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 18:48 schreef tombolafan het volgende:
Nou, mooi niks
De laatste versie staat er nu op, en weer kan ik steeds 1 bericht sturen als ik mn telefoon aanzet, de rest gaat gewoon niet verder dan 1 vinkje
quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 18:58 schreef Maes het volgende:
Ik heb net een boek gelezen over wat er allemaal fout kan gaan op een All-in vakantie maw ik ga niet![]()
![]()
Ik stuurde vanmiddag ook een Whatappje naar de meest fanatieke apper die ik ken en heb nog niks terug
Jaquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 19:01 schreef Ynske het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
deze?
goed boek
Jeroen en Chantal hebben met hun tweeling een all-inclusive vakantie naar Turkije geboekt. De eerste dagen zijn fantastisch. Maar dan slaat het noodlot toe. Jeroen, die heeft beloofd op de kinderen te letten, valt in slaap en in die tijd verdrinken de tienjarige Max en Dennis in het zwembad. De wereld van Jeroen en Chantal stort in. Totdat Chantal uit betrouwbare bron te horen krijgt dat de dood van Max en Dennis vermoedelijk geen incident was…
misschien dat t scheelt omdat hij bij mij voorgelezen werd in de auto.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 19:20 schreef Maes het volgende:
[..]
Ja![]()
![]()
Niet echt een vreselijk goed boek ik vond de echte emotie ontbreken maar het was prima leesvoer voor op vakantie.
[ afbeelding ]
Dit boek heb ook net gelezen dat heeft wel indruk gemaakt.
nice!quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 18:22 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Doe ik, zal ze doen, Side, ik krijg inderdaad het plaatje, 10 dagen
jupquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 19:25 schreef tombolafan het volgende:
Yns of Q,
als ik whatsapp van mn telefoon afflikker raak ik dan wel al mn historie enzo kwijt?
bij verwijderen volgens mij wel jaquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 19:25 schreef tombolafan het volgende:
Yns of Q,
als ik whatsapp van mn telefoon afflikker raak ik dan wel al mn historie enzo kwijt?
Ik neem geen kids mee.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 19:01 schreef Ynske het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
deze?
goed boek
Jeroen en Chantal hebben met hun tweeling een all-inclusive vakantie naar Turkije geboekt. De eerste dagen zijn fantastisch. Maar dan slaat het noodlot toe. Jeroen, die heeft beloofd op de kinderen te letten, valt in slaap en in die tijd verdrinken de tienjarige Max en Dennis in het zwembad. De wereld van Jeroen en Chantal stort in. Totdat Chantal uit betrouwbare bron te horen krijgt dat de dood van Max en Dennis vermoedelijk geen incident was…
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |