Vanity is druk bezig terwijl wij maar spammen.quote:
Gepaintquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 15:29 schreef mctwigt het volgende:
je mag dan wel baas zijn, maar dit is de koning
[ afbeelding ]
Echt niet.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 15:29 schreef mctwigt het volgende:
je mag dan wel baas zijn, maar dit is de koning
[ afbeelding ]
jazekerquote:
echwelquote:
quote:
Je voelt hem al hangen...quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 15:33 schreef vieze_freddie het volgende:
My frozen lactose-based dairy beverage brings many people to the grassy knoll in front of my place of residence. The general consensus of said people of the male sex agree that my frozen lactose-based dairy beverage is of superior quality to yours.
Vraag me niet hoe ik bij dat liedje kwam
Ik zocht een filmpje om een milkshake te makenquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 15:33 schreef Borker_Trio het volgende:
[..]
Je voelt hem al hangen...
Hoe kom je bij dit liedje?
quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 15:34 schreef U.N.K.L.E. het volgende:
comments bij Youtube zijn echt direct geinjecteerde aids
Ik zoek een golfcaddyparasolijscombie die mij koude magnums komt bezorgenquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 15:35 schreef vieze_freddie het volgende:
[..]
Ik zocht een filmpje om een milkshake te maken
Obnoxious cotton-field worker of dark-skin pigment, would thou kindly respond to my request with a reply that doth not reveal that thine hath no more than a single grain of intellect, overdreven politiek correct Engels.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 15:35 schreef vieze_freddie het volgende:
[..]
o.oquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 15:37 schreef Willyfoofoo het volgende:
[..]
Obnoxious cotton-field worker of dark-skin pigment, would thou kindly respond to my request with a reply that doth not reveal that thine hath no more than a single grain of intellect, overdreven politiek correct Engels.
Had hem nog ergens staan en ik heb zo lang moeten wachten op een moment waar ik het zou kunnen gebruiken.quote:
tyfusquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 15:37 schreef Willyfoofoo het volgende:
[..]
Obnoxious cotton-field worker of dark-skin pigment, would thou kindly respond to my request with a reply that doth not reveal that thine hath no more than a single grain of intellect, overdreven politiek correct Engels.
quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 15:39 schreef Willyfoofoo het volgende:
[..]
Had hem nog ergens staan en ik heb zo lang moeten wachten op een moment waar ik het zou kunnen gebruiken.
Waarom is gras groen?quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 15:40 schreef Borker_Trio het volgende:
Waarom is onur torko eigenlijk de baas der bazen
Als je nou ff paar coole pics post kun je ook baas der bazen wordenquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 15:40 schreef Borker_Trio het volgende:
Waarom is onur torko eigenlijk de baas der bazen
Dit krijg is dus niet meer uit mijn hoofd. Bedanktquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 15:35 schreef vieze_freddie het volgende:
[..]
Same herequote:Op dinsdag 2 augustus 2011 15:41 schreef MissVanity het volgende:
[..]
Dit krijg is dus niet meer uit mijn hoofd. Bedankt
quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 15:41 schreef MissVanity het volgende:
[..]
Dit krijg is dus niet meer uit mijn hoofd. Bedankt
Pics van je jonko's ?quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 15:42 schreef U.N.K.L.E. het volgende:
MV wil wellicht wel jonko's met mij klappen. Die rookt immers toch als een schoorsteen.
i'm in:Dquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 15:42 schreef U.N.K.L.E. het volgende:
MV wil wellicht wel jonko's met mij klappen. Die rookt immers toch als een schoorsteen.
quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 15:42 schreef vieze_freddie het volgende:
[..]
Kun je stoppen met alles en iedereen te quoten
Deze laptop trekt ps nietquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 15:40 schreef vieze_freddie het volgende:
[..]
Als je nou ff paar coole pics post kun je ook baas der bazen worden
Ik wil altijd jonko's met je klappen!quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 15:42 schreef U.N.K.L.E. het volgende:
quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 15:43 schreef MissVanity het volgende:
[..]
Ik wil altijd jonko's met je klappen!
Kijk even in mijn topic help me met mijn concentratie. Daar heb ik een pic gemaakt van mijn jonkoquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |