Smeg vond een SC eerst nooit goedquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 11:37 schreef U.N.K.L.E. het volgende:
Dit wordt een reeks. DE SHIT IS AAN BROEDERS!
De ONZ SC is back!quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 11:37 schreef U.N.K.L.E. het volgende:
Dit wordt een reeks. DE SHIT IS AAN BROEDERS!
Smegmanus kan toch nooit nee tegen mij zeggenquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 11:37 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Smeg vond een SC eerst nooit goed
Wat een paar tieten toch wel niet kunnen doen voor zo'n oude man.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 11:37 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Smeg vond een SC eerst nooit goed
Hij geilt op jouquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 11:38 schreef MissVanity het volgende:
[..]
Smegmanus kan toch nooit nee tegen mij zeggen![]()
![]()
Smeg, Myr, Murp of Mono doen het dan vekeerdquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 11:38 schreef Trollscience het volgende:
Ik lach als hij zometeen op slot wordt gegooid
Denken dat Mono mod isquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 11:39 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Smeg, Myr, Murp of Mono doen het dan vekeerd
Je hebt een puntquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 11:40 schreef U.N.K.L.E. het volgende:
Dit topic scheelt gewoon 4 kuttopics per dag dus alleen maar goed
gaat het wat worden met utrecht dit jaar?quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 11:40 schreef U.N.K.L.E. het volgende:
Dit topic scheelt gewoon 4 kuttopics per dag dus alleen maar goed
Laat de pics maarquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 11:40 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Smeg staat extreem fappend op de foto
Opzich mooie aankopen, dus ik hoop het. Maar we gaan het zien hequote:Op dinsdag 2 augustus 2011 11:41 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
gaat het wat worden met utrecht dit jaar?
die zweedjes zeiden jou nietsquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 11:44 schreef U.N.K.L.E. het volgende:
[..]
Opzich mooie aankopen, dus ik hoop het. Maar we gaan het zien he
Kloptquote:
Gaafquote:
Maar ik zie het wel. We missen wel mertens, de wolf, strootman en nesu (quote:
Zondag bazenwedstrijdenquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 11:54 schreef U.N.K.L.E. het volgende:
Voetbal. Ooooh man wat heb ik voetbal gemist deze zomer ik was zo blij om twente en ajax weer te zien spelen en ADO laatst al. Ik kan niet wachten tot het seizoen weer begint
Ik heb er zin inquote:
Met jou kan ik praten.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 12:12 schreef TWP het volgende:
hey leuk er is nog geen sc in onz nou goed idee toi toi gr twp
Van een fenomeen mag nog lang niet gesproken worden.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 12:19 schreef MisterChirrel het volgende:
k.
U bent bekend met het fenomeen MissVanity?
Het verschijnsel is wellicht een betere woordkeuze.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 12:21 schreef Myraela het volgende:
[..]
Van een fenomeen mag nog lang niet gesproken worden.
Het was me al opgevallen, ja. Wat zou ik er van moeten vinden?quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 12:22 schreef MisterChirrel het volgende:
[..]
Het verschijnsel is wellicht een betere woordkeuze.
Wat je normaal van een fokkende receptioniste zou moeten vinden.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 12:24 schreef Myraela het volgende:
[..]
Het was me al opgevallen, ja. Wat zou ik er van moeten vinden?
Appel.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 12:24 schreef MisterChirrel het volgende:
[..]
Wat je normaal van een fokkende receptioniste zou moeten vinden.
quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 12:24 schreef MisterChirrel het volgende:
[..]
Vet, dan post ik mijn hond ook.
SPOILER: Hihaho ik heb er tweeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
a pirate dog!quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 12:28 schreef U.N.K.L.E. het volgende:
leuk honten ik post mijne ook (boyke, 1 oog)
[ afbeelding ]
Ik ben best wel aardigquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 12:24 schreef Myraela het volgende:
[..]
Het was me al opgevallen, ja. Wat zou ik er van moeten vinden?
Jij in TRU?quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 12:30 schreef MissVanity het volgende:
[..]
Ik ben best wel aardig
Als je naar de TRU meet komt kan je me ontmoeten
Waarschijnlijk kom ik daar wel ff langs.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 12:30 schreef MissVanity het volgende:
[..]
Ik ben best wel aardig
Als je naar de TRU meet komt kan je me ontmoeten
Boyke heeft precies hetzelfde vanaf dat stuk over ballen.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 12:35 schreef mctwigt het volgende:
hoe heten jullie hontjes
mijn hont heet: Spike al wou ik hem eerst Steven Seagal noemen maar mocht niet van mijn ouders
dus nu noem ik hem Siegfried Petrus Indiana Kornelius Edward![]()
en hij is bang voor ballen (vooral blauwe), blauwe borden, fluitjes, onweer, het alarm, regen, vuurwerk en haat katten
Gezelligquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 12:34 schreef Myraela het volgende:
[..]
Waarschijnlijk kom ik daar wel ff langs.
Jep. Ik doe aan tarot leggingen voor andere fokkers.quote:
Dankje lieve smegquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 12:37 schreef smegmanus het volgende:
Vakantie SC it is.
Houd 't netjes hé! Dan laten we deze tijdens de vakantie lekker open mits geen geouwehoer.
Lieve honten wel.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 12:39 schreef mctwigt het volgende:
smegmanus!! wat vind je van onze hondjes
Maar dat is heul geen hond!quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 12:40 schreef Myraela het volgende:
Mijn hond blaft niet, doet niet druk, slaapt veel, eet minder dan andere honden en hoeft niet uitgelaten te worden.
het hebquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 12:42 schreef Myraela het volgende:
[..]
Het heb 2 oren, 4 poten en een staart. Wat is er geen hond aan doen?
Lekker Rotterdams JWZ!!!quote:
quote:
En dan klagen over mijn dialectquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 12:42 schreef Myraela het volgende:
[..]
Het kan zo een kat zijnquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 12:42 schreef Myraela het volgende:
[..]
Succesquote:
Rotterdam dan. Jeweet, dat is hoe wij rollen.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 12:44 schreef mctwigt het volgende:
[..]
Lekker Rotterdams JWZ!!!
We bennen vrolijk!
Jongen, ik begin spontaan te soppen van jouw dialect.quote:
neem je wel wc lectuur mee?quote:
Doe niet zo gek, ik weet best wel hoe een kat eruit ziet. Dit is mijn kat. Je ziet totaal andere oren, ik snap de verwarring met de poten en staart. Maar deze kat eet wel behoorlijk goed hoor, ze moet op dieet.quote:
volgens mij is het een hontquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 12:49 schreef Myraela het volgende:
[..]
Doe niet zo gek, ik weet best wel hoe een kat eruit ziet. Dit is mijn kat. Je ziet totaal andere oren, ik snap de verwarring met de poten en staart. Maar deze kat eet wel behoorlijk goed hoor, ze moet op dieet.
[ afbeelding ]
picsquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 12:51 schreef MissVanity het volgende:
Ik heb ook een hont. Een huskyEn hij is heel lief.
Husky.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 12:51 schreef MissVanity het volgende:
Ik heb ook een hont. Een huskyEn hij is heel lief.
Wie is dat lekkere meisje op je UI eigenlijk?quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 12:58 schreef U.N.K.L.E. het volgende:
Waar ga je heen? (waar ga je heen?)
Met je kamelenteen?
[ afbeelding ]
Jaquote:
nihaoquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 12:59 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Wie is dat lekkere meisje op je UI eigenlijk?
Een aziatisch meisjequote:Op dinsdag 2 augustus 2011 12:59 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Wie is dat lekkere meisje op je UI eigenlijk?
Faal quote.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 13:06 schreef U.N.K.L.E. het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op dinsdag 2 augustus 2011 12:59 schreef Trollscience het volgende:
[..]
gefixtquote:
was de lucht verbrand?quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 13:22 schreef Ajacied422 het volgende:
Bromvlieg net even gedood met de vliegenmepper. je ruikt de verbrandde lucht
nee, je rook de geur van de branding toen dat beest tegenstribbelde en tig keer moest drukken op het knopjequote:
Die is er zekerstewetenquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 13:23 schreef U.N.K.L.E. het volgende:
Als er echt vraag naar is post ik de grote versie
Oke.quote:
Maar vast ook niet tegenquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 13:34 schreef MisterChirrel het volgende:
Ze is helemaal niet voor FC Utrecht.
Was ist los?quote:
quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 13:36 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dit is *post je foto* topiek. Jij begint
quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 13:36 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dit is *post je foto* topiek. Jij begint
Ja. Boem pats op je bord!quote:
Jazeker!quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 13:38 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Toffe shit.
Mag ik ook mee doen?
Pics ?quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 13:41 schreef U.N.K.L.E. het volgende:
Boooh ik heb toch zo'n leuke receptioniste hier zitten tegenwoordig ze is blond en 30+ en moeder maar ik zou haar ZEKER raken! Wat een vrouw!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb geen pics en durf ze niet te makenquote:
quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 13:42 schreef vieze_freddie het volgende:
[..]
Pics ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Goed onderwerp.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 13:43 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Ik stel het onderwerp koalabeertjes voor.
Jaquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 13:43 schreef U.N.K.L.E. het volgende:
Je weet de afspraak over pics van mijn zusje he freddie!
De zand koalaquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 13:45 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Wat is dit voor een verlepte koala.
Een mislukt kruisingsexperiment met mijn Mopshond en mijn buur zijn koala een paar jaar terug.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 13:45 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Wat is dit voor een verlepte koala.
Grappig resultaat.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 13:56 schreef Willyfoofoo het volgende:
[..]
Een mislukt kruisingsexperiment met mijn Mopshond en mijn buur zijn koala een paar jaar terug.
What do you suggest?quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 13:59 schreef U.N.K.L.E. het volgende:
zullen we ff switchen van onderwerp?
Zo'n vermoeden had ik alquote:
Ik keek hem helemaalquote:
Lekker nummer hoor.quote:
Ik ook nietquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 14:21 schreef U.N.K.L.E. het volgende:
Ik ga dus helemaal niet op vakantie
Dus wat ga je wel doen in de vakantie?quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 14:21 schreef U.N.K.L.E. het volgende:
Ik ga dus helemaal niet op vakantie
Werkenquote:
Kan ook leuk zijn.quote:
Mezelf irriteren aan 'koos konijn' met z'n golfkar.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 14:30 schreef Willyfoofoo het volgende:
[..]
Dus wat ga je wel doen in de vakantie?
Ik ben net 7 maanden op vakantie geweest dus daarom blijf ik hierquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 14:31 schreef Willyfoofoo het volgende:
[..]
Kan ook leuk zijn.Wat voor werk doe je?
En waarom kan je eigenlijk niet op vakantie?
Wij onderhouden die zooi tenminste nog een beetjequote:
U.N.K.L.E. Heeft loterij gewonnen ofz o.oquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 14:34 schreef U.N.K.L.E. het volgende:
[..]
Ik ben net 7 maanden op vakantie geweest dus daarom blijf ik hier
quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 14:34 schreef U.N.K.L.E. het volgende:
[..]
Wij onderhouden die zooi tenminste nog een beetje
Eerlijk gevonden.quote:
Waarheen?quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 14:34 schreef U.N.K.L.E. het volgende:
[..]
Ik ben net 7 maanden op vakantie geweest dus daarom blijf ik hier
Helaas gewoon gespaardquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 14:35 schreef Borker_Trio het volgende:
[..]
U.N.K.L.E. Heeft loterij gewonnen ofz o.o
China, vietnam, cambodia, thailand.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 14:35 schreef Willyfoofoo het volgende:
[..]
Eerlijk gevonden.
[..]
Waarheen?
Kom ik aan met m'n koos konijn in drenthe >.>quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 14:38 schreef U.N.K.L.E. het volgende:
[..]
China, vietnam, cambodia, thailand.
Trip door Azië.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 14:38 schreef U.N.K.L.E. het volgende:
[..]
China, vietnam, cambodia, thailand.
Jawel ik had een aardige baan ook. Gewoon gestopt. Fuck it. Ik wil reizenquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 14:39 schreef Willyfoofoo het volgende:
[..]
Trip door Azië.Hoe heb je zo lang weg kunnen zijn? Had je geen werk?
Vakantie is altijd leuk, zolang je het leuk maaktquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 14:39 schreef Borker_Trio het volgende:
[..]
Kom ik aan met m'n koos konijn in drenthe >.>
/agree.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 14:40 schreef U.N.K.L.E. het volgende:
[..]
Vakantie is altijd leuk, zolang je het leuk maakt
quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 14:40 schreef U.N.K.L.E. het volgende:
[..]
Jawel ik had een aardige baan ook. Gewoon gestopt. Fuck it. Ik wil reizen
Stukje projectleiding/management in de ITquote:
Best relaxt ja. Moet jij niet zwemmen trouwensquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 14:41 schreef Borker_Trio het volgende:
[..]
/agree.
Eigenlijk moet ik zijn golfcar 'lenen' en vervolgens een tourtje, maken.
Jonko's klappen vanavond?quote:
Tussen 11 en 1 gedaan.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 14:44 schreef U.N.K.L.E. het volgende:
[..]
Best relaxt ja. Moet jij niet zwemmen trouwens
wat is een sc topic? o.oquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 14:46 schreef Chloroform het volgende:
Hey, sinds wanneer worden nieuwe sc-topics getolereerd in ONZ?!
slowchatquote:
Niet verkeerd.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 14:44 schreef U.N.K.L.E. het volgende:
[..]
Stukje projectleiding/management in de IT
Hoezo, mensen kopen het toch?quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 14:49 schreef Borker_Trio het volgende:
Ik vind het trouwens wel geniaal hoe campingpersoneel, meerdere malen per dag met een golfkarretje langs rijd waar een ola vrieskist achtergeknoopt zit en waar ze ijs in verkopen.
Ik denk dat je er wel een leuk autotje voor kan kopenquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 14:49 schreef Willyfoofoo het volgende:
[..]
Niet verkeerd.Ik wil nog altijd een keer een reis door Azië maken, maar ik heb geen idee hoeveel me dit gaat kosten.
Ik vind de combinatie parasol-ijskist-golfcar zo leukquote:
¤ 2000-2500quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 14:51 schreef vieze_freddie het volgende:
Iemand enig idee hoe duur een rijbewijs ongeveer is (dus voldoende praktijk lessen enz) Ik snap dat dit per persoon verschilt maar ongeveer ?
"Gemiddeld heb je 40 lesuren nodig, die kosten onderhand al gemiddeld 35 euro per uur, daar komt nog theorie en praktijkexamen bijquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 14:51 schreef vieze_freddie het volgende:
Iemand enig idee hoe duur een rijbewijs ongeveer is (dus voldoende praktijk lessen enz) Ik snap dat dit per persoon verschilt maar ongeveer ?
Ach, ik maak liever een rondreis door Azië dan dat ik met mijn autootje door het bekende dode Nederland rij.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 14:50 schreef Borker_Trio het volgende:
[..]
Ik denk dat je er wel een leuk autotje voor kan kopen
Dat is een echte baan?quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 14:52 schreef Borker_Trio het volgende:
[..]
Ik vind de combinatie parasol-ijskist-golfcar zo leuk
ik denk dat ik hier ook maar eens ga solliciteren tegen de tijd dat ik 18 ben, betaald worden voor het rondscheuren in een golfcaddy en het verkopen van zogehete 'snackpakketten'
Ja, toen ik hier vrijdag arriveerde kreeg ik s'avonds de opdracht om friet te halen, er stond een jongen van de leeftijdscategorie 17-20 achter de balie friet te verkopen, als de snackbar dicht is zie ik diezelfde persoon in die Golfcaddyparasolijscombie rijden.quote:
Reken maar op minimaal 40 euro per les.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 14:54 schreef vieze_freddie het volgende:
Mhh, oke thanks, heb rijscholen gezien met pakketen van ruim 4000 euro, en vond dat nogal overdreven voor 40 lessen ...
In een wat? Prachtig woordquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 14:56 schreef Borker_Trio het volgende:
[..]
Ja, toen ik hier vrijdag arriveerde kreeg ik s'avonds de opdracht om friet te halen, er stond een jongen van de leeftijdscategorie 17-20 achter de balie friet te verkopen, als de snackbar dicht is zie ik diezelfde persoon in die Golfcaddyparasolijscombie rijden.
Geniaal.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 14:56 schreef Borker_Trio het volgende:
[..]
Ja, toen ik hier vrijdag arriveerde kreeg ik s'avonds de opdracht om friet te halen, er stond een jongen van de leeftijdscategorie 17-20 achter de balie friet te verkopen, als de snackbar dicht is zie ik diezelfde persoon in die Golfcaddyparasolijscombie rijden.
Hoe lang wil je gaanquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 14:49 schreef Willyfoofoo het volgende:
[..]
Niet verkeerd.Ik wil nog altijd een keer een reis door Azië maken, maar ik heb geen idee hoeveel me dit gaat kosten.
quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 14:57 schreef Willyfoofoo het volgende:
[..]
Geniaal.Inderdaad, golfcaddyparasolijscombie is het woord van het jaar.
Is een golfcaddyparasolijscombie geen leuk ding dan?quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 15:01 schreef MissVanity het volgende:
Zullen we het ergens anders over hebben?
Over iets vets, gaafs en leuks?
Geen idee hoe lang eigenlijk. Ik wil maar een aantal landen écht zien, maar ik zal vast nog wel wat nutteloze zooi daar kopen. Ik wil sowieso de Filipijnen, Japan, China, India en de Verenigde Arabische Emiraten zien.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 14:58 schreef U.N.K.L.E. het volgende:
[..]
Hoe lang wil je gaanAzie opzich is vrij goedkoop, maar je bent alsnog alleen maar geld aan het uitgeven...
Oh jawelquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 15:02 schreef Borker_Trio het volgende:
[..]
Is een golfcaddyparasolijscombie geen leuk ding dan?
China is echt fantastischquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 15:02 schreef Willyfoofoo het volgende:
[..]
Geen idee hoe lang eigenlijk. Ik wil maar een aantal landen écht zien, maar ik zal vast nog wel wat nutteloze zooi daar kopen. Ik wil sowieso de Filipijnen, Japan, China, India etc. zien.
Doe is een voorstelquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 15:01 schreef MissVanity het volgende:
Zullen we het ergens anders over hebben?
Over iets vets, gaafs en leuks?
Hostels.. zijn dat geen martelkamers o.oquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 15:03 schreef U.N.K.L.E. het volgende:
[..]
China is echt fantastischEn het ligt er maar net aan hoe je reist. Reis je met de trein, slaap je in hostels. Dan valt het allemaal best wel mee
Eten in Azie is overal goedkoop (behalve HK)
Over kaas. Ik houd van oude kaas. Mjam. Jonge kaas vind ik vrij smakeloos.quote:
Doe dat eens snel en post het hier. Ik wil dat ding wel eens zien.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 15:04 schreef Borker_Trio het volgende:
Het enige wat ik nog wil doen op deze vakantie is een foto maken van de golfcaddyparasolcombie
Jonge kaas is lekker heeft mijn voorkeur, en oude kaas is smerig niet mijn favoriet.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 15:04 schreef MissVanity het volgende:
[..]
Over kaas. Ik houd van oude kaas. Mjam. Jonge kaas vind ik vrij smakeloos.
Subtielquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 15:05 schreef Borker_Trio het volgende:
[..]
Jonge kaas is lekker heeft mijn voorkeur, en oude kaas is smerig niet mijn favoriet.
Ik ben meer van de overjarige vrouw kaas.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 15:05 schreef Borker_Trio het volgende:
[..]
Jonge kaas is lekker heeft mijn voorkeur, en oude kaas is smerig niet mijn favoriet.
Wat is er zo fantastisch aan?quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 15:03 schreef U.N.K.L.E. het volgende:
[..]
China is echt fantastischEn het ligt er maar net aan hoe je reist. Reis je met de trein, slaap je in hostels. Dan valt het allemaal best wel mee
Eten in Azie is overal goedkoop (behalve HK)
Ik zal mijn uiterste best doen, het is rustig in de buurt dus zodra ik takkeherrie omtrent koos hoor pak ik m'n cameraquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 15:04 schreef MissVanity het volgende:
[..]
Doe dat eens snel en post het hier. Ik wil dat ding wel eens zien.
Nee dat is niet waar, niet altijd in ieder gevalquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 15:06 schreef Willyfoofoo het volgende:
[..]
Ik ben meer van de overjarige vrouw kaas.
[..]
Wat is er zo fantastisch aan?Is het waar dat de treinen in Azië volgestampt zitten?
quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 15:07 schreef Borker_Trio het volgende:
[..]
Ik zal mijn uiterste best doen, het is rustig in de buurt dus zodra ik takkeherrie omtrent koos hoor pak ik m'n camera
Ken je mijn m'n moeder al?quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 15:06 schreef Willyfoofoo het volgende:
[..]
Ik ben meer van de overjarige vrouw kaas.
feliquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 15:08 schreef MissVanity het volgende:
Dit is het trouwens het eerste topic op fok dat ik heb gemaakt dat niet volkomen kut is
Ook altijd goed. Vraag maar eens aan U.N.K.L.E. hoe goed ik kan paintenquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 15:07 schreef Borker_Trio het volgende:
Of anders schakel ik Plan B in, Paint.
quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 15:08 schreef MissVanity het volgende:
Dit is het trouwens het eerste topic op fok dat ik heb gemaakt dat niet volkomen kut is
Hè kut, nu wil ik er heen.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 15:07 schreef U.N.K.L.E. het volgende:
[..]
Nee dat is niet waar, niet altijd in ieder gevalJe hebt namelijk ook slaaptreinen met bedjes. China is gewoon fantastisch. Moeilijk uit te leggen
Geen opmerking.quote:
Paint is wat voor ons.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 15:08 schreef MissVanity het volgende:
[..]
Ook altijd goed. Vraag maar eens aan U.N.K.L.E. hoe goed ik kan painten
Ze is 50, misschien ben ik iets te voorzichtig geweest met leeftijden.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 15:09 schreef Willyfoofoo het volgende:
[Ken je m'n moeder al?]
Geen opmerking.
Paint is HET helemaal.quote:
Photoshop is ook leukquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 15:11 schreef Borker_Trio het volgende:
[..]
Paint is HET helemaal.
Paint ownt Adobe Photoshop
Probeer een golfcaddyparasolijscarcombie zo goed mogelijk na te tekenen.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 15:12 schreef MissVanity het volgende:
[..]
Photoshop is ook leuk
Daar ben ik gelukkig iets beter in dan paint.
Ik ga even voor jullie tekenen.
Verzoekjes?
Inderdaad, teken een golfcaddyparasolijscombie.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 15:12 schreef MissVanity het volgende:
[..]
Photoshop is ook leuk
Daar ben ik gelukkig iets beter in dan paint.
Ik ga even voor jullie tekenen.
Verzoekjes?
quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 15:15 schreef Willyfoofoo het volgende:
[..]
Inderdaad, teken een golfcaddyparasolijscombie.
Ik denk dat we het daar wel over eens zijn, ik heb hem nog niet zien rijden vandaag (helaas)quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 15:15 schreef Willyfoofoo het volgende:
[..]
Inderdaad, teken een golfcaddyparasolijscombie.
Show it D:quote:
Komt eerlijk gezegd in de buurt! Alleen staat de parasol dichter bij de trekhaak en in een hoek van ongeveer 50 graden richting de zonquote:
quote:
Ik ben de langste.quote:
Morgen komt hij zeker niet.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 15:16 schreef Borker_Trio het volgende:
[..]
[..]
Ik denk dat we het daar wel over eens zijn, ik heb hem nog niet zien rijden vandaag (helaas)
Modern meesterwerk.quote:
quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 15:20 schreef Borker_Trio het volgende:
[..]
Komt eerlijk gezegd in de buurt! Alleen staat de parasol dichter bij de trekhaak en in een hoek van ongeveer 50 graden richting de zon
Ja is goedquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 15:21 schreef vieze_freddie het volgende:
Ik ben die chille gozer in die ijskar he ?
Morgen komt hij wel, hou het weersbericht van emmen in de gatenquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 15:21 schreef Willyfoofoo het volgende:
[..]
Morgen komt hij zeker niet.
[ afbeelding ]
[..]
Modern meesterwerk.
Nu weten we in ieder geval hoe freddy er uit ziet, en hoe we hem moeten tekenen op de golfcaddyparasolijscombinatie tekening.quote:
Dankjewel man een vergelijk met mij en baas onur is een ware eerquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 15:23 schreef Borker_Trio het volgende:
[..]
Nu weten we in ieder geval hoe freddy er uit ziet, en hoe we hem moeten tekenen op de golfcaddyparasolijscombinatie tekening.
je kent de baas niet?quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 15:23 schreef Borker_Trio het volgende:
[..]
Nu weten we in ieder geval hoe freddy er uit ziet, en hoe we hem moeten tekenen op de golfcaddyparasolijscombinatie tekening.
Welke van de twee?quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 15:22 schreef Borker_Trio het volgende:
[..]
Morgen komt hij wel, hou het weersbericht van emmen in de gaten
quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 15:24 schreef vieze_freddie het volgende:
[..]
Dankjewel man een vergelijk met mij en baas onur is een ware eer
Heb ik gedaan. Bekijk de tekening nog maar eens. Die vrouw ben ik... Vrouwquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 15:24 schreef Willyfoofoo het volgende:
MissVanity, teken een zelfportret.
[..]
Welke van de twee?
Check wanneer mijn account is aangemaaktquote:
Ik bedoel eentje met detail. Kleur enzo.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 15:26 schreef MissVanity het volgende:
[..]
Heb ik gedaan. Bekijk de tekening nog maar eens. Die vrouw ben ik... Vrouw
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |