Smeg vond een SC eerst nooit goedquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 11:37 schreef U.N.K.L.E. het volgende:
Dit wordt een reeks. DE SHIT IS AAN BROEDERS!
De ONZ SC is back!quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 11:37 schreef U.N.K.L.E. het volgende:
Dit wordt een reeks. DE SHIT IS AAN BROEDERS!
Smegmanus kan toch nooit nee tegen mij zeggenquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 11:37 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Smeg vond een SC eerst nooit goed
Wat een paar tieten toch wel niet kunnen doen voor zo'n oude man.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 11:37 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Smeg vond een SC eerst nooit goed
Hij geilt op jouquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 11:38 schreef MissVanity het volgende:
[..]
Smegmanus kan toch nooit nee tegen mij zeggen![]()
![]()
Smeg, Myr, Murp of Mono doen het dan vekeerdquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 11:38 schreef Trollscience het volgende:
Ik lach als hij zometeen op slot wordt gegooid
Denken dat Mono mod isquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 11:39 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Smeg, Myr, Murp of Mono doen het dan vekeerd
Je hebt een puntquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 11:40 schreef U.N.K.L.E. het volgende:
Dit topic scheelt gewoon 4 kuttopics per dag dus alleen maar goed
gaat het wat worden met utrecht dit jaar?quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 11:40 schreef U.N.K.L.E. het volgende:
Dit topic scheelt gewoon 4 kuttopics per dag dus alleen maar goed
Laat de pics maarquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 11:40 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Smeg staat extreem fappend op de foto
Opzich mooie aankopen, dus ik hoop het. Maar we gaan het zien hequote:Op dinsdag 2 augustus 2011 11:41 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
gaat het wat worden met utrecht dit jaar?
die zweedjes zeiden jou nietsquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 11:44 schreef U.N.K.L.E. het volgende:
[..]
Opzich mooie aankopen, dus ik hoop het. Maar we gaan het zien he
Kloptquote:
Gaafquote:
Maar ik zie het wel. We missen wel mertens, de wolf, strootman en nesu (quote:
Zondag bazenwedstrijdenquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 11:54 schreef U.N.K.L.E. het volgende:
Voetbal. Ooooh man wat heb ik voetbal gemist deze zomer ik was zo blij om twente en ajax weer te zien spelen en ADO laatst al. Ik kan niet wachten tot het seizoen weer begint
Ik heb er zin inquote:
Met jou kan ik praten.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 12:12 schreef TWP het volgende:
hey leuk er is nog geen sc in onz nou goed idee toi toi gr twp
Van een fenomeen mag nog lang niet gesproken worden.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 12:19 schreef MisterChirrel het volgende:
k.
U bent bekend met het fenomeen MissVanity?
Het verschijnsel is wellicht een betere woordkeuze.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 12:21 schreef Myraela het volgende:
[..]
Van een fenomeen mag nog lang niet gesproken worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |