Het beest zit al veilig in een soortgelijke kooi, maar bibbert zich rot en stampt de hele buurt wakker. Beest is doodsbang dus als de beesten in de buurt zijn. Ik ga morgen de gemeente bellen, want de buurvrouw durft zowiezo al een tijdje niet meer achter het huis te komen als het donker is. Schijnt dat onlangs 1 van de andere buren bougiekabels zijn aangekauwd. Oftwel, we hebben terecht last van overlast.
Daarnaast hebben ze laatst ook zitten grommen/piepen/blaffen of hoe dat ook heet naar mij toen ik de honden ging uit laten. Ze stonden aan de overkant van de straat.
Ik denk dat we als (hopelijk tijdelijke) oplossing een simpele binnenkooi kopen voor s'nachts en overdags dat men in de buitenkooi gaat. Is voor het konijntje ook leuker.
quote:
Jawel, maar had niet verwacht dat het de eerste avond/nacht al 2 keer raak zou zijn en dat ze er echt op af zouden komen.
quote:
Op dinsdag 2 augustus 2011 11:23 schreef Hydrogeny het volgende:[..]
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn
ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis
Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sorry

Dan maar
deze of de gemeente bellen.
Mocht je handig zijn dan kun je
deze nog onder het hok bevestigen. Weet alleen niet hoe konijnen hier op reageren.
Het eerste is ook voor tegen konijnen, denk dat Roosje het niet in dank zal afnemen.
quote:
Op dinsdag 2 augustus 2011 11:09 schreef ElisaB het volgende:[..]
Ben je op zoek naar een vorm van behuizing waardoor konijn zich niet meer bedreigd voelt, of ben je op zoek naar een legale manier om van de steenmarters af te komen?
Het liefst het tweede, maar dat zal vast niet lukken.
quote:
Op dinsdag 2 augustus 2011 09:56 schreef Boris_Karloff het volgende:Jij zet een huisdier semi onbeschermd buiten en gaat dan lopen klagen dat er beesten rond lopen die wel eens op het idee konden komen dat dat een lekker makkelijk tussendoortje is. En nu wil je die beesten dood maken. Iets zegt me dat dit een beetje de omgekeerde wereld is. maar we kunnen natuurlijk ook alle wilde dieren doodmaken, dan heb je er in ieder geval nooit meer last van.
Het is niet enkel dat ons konijntje er last van heeft, we hebben er zelf ook last van. Vrouw en buurvrouw durven s'avonds niet meer buiten te komen.