quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 02:47 schreef Micson het volgende:
Waarom niet in plaats van al die seksuele voorlichting-onzin lessen voor jongens in vingeren en beffen.
Daar zou de wereld een hoop beter van worden
Jij kan er ook niks van hoor, dus doe maar niet zo stoerquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 02:49 schreef DolfijntjesLove het volgende:
Wat is dit nou weer voor topic?
Jij heb alleen met lelijke Fok!'ers gedate, die je geen weerwoord durfden te geven. Vandaarquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 02:51 schreef TheCircle043 het volgende:
nooit klachten gehad? in tegendeel..
Ik zei ook sneller, maar dan betrekt ze de eikel er weer niet in ,en het is evengoed statisch en a-ritmisch.quote:
als jij dat wilt denkenquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 02:52 schreef Micson het volgende:
[..]
Jij heb alleen met lelijke Fok!'ers gedate, die je geen weerwoord durfden te geven. Vandaar
Mits goede achtergrondmuziek (ivm ritme e.d.)quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 02:54 schreef Micson het volgende:
[..]
Ik zei ook sneller, maar dan betrekt ze de eikel er weer niet in ,en het is evengoed statisch en a-ritmisch.
Toen heb ik haar dus waar weer aan de haren en naakt mijn kelder ingesleept, nu kan ze haar wandaden eens rustig overdenken
Jij klinkt wel alsof je een beetje verstand van zaken hebtquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 02:54 schreef courgette het volgende:
Aftrekken weiger ik ook te doen bij jongens, dat kunnen ze zelf toch tien keer beter vanwege hun lange ervaring. Pijpen daarentegen doe ik graag, omdat jullie dat zelf niet kunnen.
Edit: tenzij jullie ribben laten verwijderen natuurlijk.
Ga zelf maar eens een nachtje in de kelder zitten! Wat een wandaden!quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 02:54 schreef Micson het volgende:
[..]
Ik zei ook sneller, maar dan betrekt ze de eikel er weer niet in ,en het is evengoed statisch en a-ritmisch.
Toen heb ik haar dus waar weer aan de haren en naakt mijn kelder ingesleept, nu kan ze haar wandaden eens rustig overdenken
You forget the element of surprise...quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 02:54 schreef courgette het volgende:
Aftrekken weiger ik ook te doen bij jongens, dat kunnen ze zelf toch tien keer beter
ik ben al eens bij stap 5 gekomenquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 02:51 schreef Micson het volgende:
[..]
Jij kan er ook niks van hoor, dus doe maar niet zo stoer
Dat weegt niet op tegen de gestoorde motoriek die alle vrouwen blijkbaar hebben in hun handen en armen ...quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 02:56 schreef The_Langolier het volgende:
[..]
You forget the element of surprise...
Is het gek dat ik niet weet waar je het over hebt ?quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 02:57 schreef DolfijntjesLove het volgende:
[..]
ik ben al eens bij stap 5 gekomen
Nooit last van gehadquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 02:58 schreef Micson het volgende:
[..]
Dat weegt niet op tegen de gestoorde motoriek die alle vrouwen blijkbaar hebben in hun handen en armen ...
Ik weet toch ook hoe ik moet vingeren?quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 03:01 schreef Madame_Paon het volgende:
... omdat vrouwen geen piemel hebben?
Zij weten dus niet wat lekker is en wat niet.
Als je aangeeft wat lekker is, kunnen ze daar wat mee.
Anders niet.
Daar gaat het niet om, vrouwen hebben heus wel motoriek, ze kunnen zichzelf namelijk wel vingeren. Het gaat erom dat mannen zich redelijk vaak aftrekken en dus steeds beter op hun gevoel kunnen afstemmen wat ze lekker vinden. Daarom zullen vrouwen dit moeilijk kunnen evenaren vanwege de enorme voorsprong van mannen. Pijpen daarentegen kunnen jongens niet zelf en bevat ook nog de factoren speeksel en zuigkracht, die aftrekken niet heeft. Daarom moet je als jongen jezelf aftrekken en een wijf je laten pijpen. Probleem opgelost.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 02:58 schreef Micson het volgende:
[..]
Dat weegt niet op tegen de gestoorde motoriek die alle vrouwen blijkbaar hebben in hun handen en armen ...
Ergo, jij hebt een kutje.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 03:01 schreef Micson het volgende:
[..]
Ik weet toch ook hoe ik moet vingeren?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
volgens mij was het ditquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 02:58 schreef Micson het volgende:
[..]
Is het gek dat ik niet weet waar je het over hebt ?
quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 03:03 schreef DolfijntjesLove het volgende:
[..]
volgens mij was het dit
1 zoenen
2 hand onder kleren
3 vingeren/rukken enzo
4 beffen/pijpen
5 neuken
Kan ook 4 en 5 omgedraaid zijn
Dus jij wilt zeggen dat je blijer wordt van aftrekken dan van pijpen of neuken?quote:
... dat lijstje kan echt niet meer als je ouder bent dan 14.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 03:03 schreef DolfijntjesLove het volgende:
[..]
volgens mij was het dit
1 zoenen
2 hand onder kleren
3 vingeren/rukken enzo
4 beffen/pijpen
5 neuken
Het zijn er 6 he. Kussen hoort er ook nog bij.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 03:03 schreef DolfijntjesLove het volgende:
[..]
volgens mij was het dit
1 zoenen
2 hand onder kleren
3 vingeren/rukken enzo
4 beffen/pijpen
5 neuken
Jij bent gewoon niks gewend ofzo, allang blij als iemand uberhaupt die verschrompelde fallus van je durft te beroeren.quote:
Juist.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 03:07 schreef Micson het volgende:
[..]
Deze stap moeten we voortaan gewoon overslaan, daar wordt niemand vrolijk van
Wijze woorden.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 03:05 schreef heloef het volgende:
Ik zie het niet nut niet om iets door een vrouw te laten doen wat je zelf het beste kan.
En dat op deze leeftijd.quote:
Soms welquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 03:04 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Dus jij wilt zeggen dat je blijer wordt van aftrekken dan van pijpen of neuken?
Je vriendin denkt daar ongetwijfeld anders over.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 03:01 schreef Micson het volgende:
[..]
Ja, dan heb je dus al geen enkele blowjob van niveau gekregen, anders kan het feitelijk gewoon nietquote:
Jawel, dit is meer een opmaat naar een daadwerkelijke seksdate die ik graag wil regelen via Fok!quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 03:15 schreef courgette het volgende:
[..]
Dit is toch niet stiekem een hosseltopic TS?
Feitelijk?quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 03:15 schreef Micson het volgende:
[..]
Ja, dan heb je dus al geen enkele blowjob van niveau gekregen, anders kan het feitelijk gewoon niet
Heb jij nou al geneukt?quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 03:17 schreef heloef het volgende:
[..]
Feitelijk?
Persoonlijke voorkeur valt tegenwoordig onder feiten? Dat is dan nieuw.
Nee maar ik vond het vrij vreemd dat zoiets tegenwoordig onder feiten valt.quote:
True.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 03:19 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee maar ik vond het vrij vreemd dat zoiets tegenwoordig onder feiten valt.
Nee, het is gewoon feitelijk zo dat blowjobs lekkerder zijn dan handjobs. Tenzij je eikel halfgaar gestofzuigerd wordt ofzo ,zoals die ene onwetende demagoog in dit topic waarschijnlijk heeft ervarenquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 03:17 schreef heloef het volgende:
[..]
Feitelijk?
Persoonlijke voorkeur valt tegenwoordig onder feiten? Dat is dan nieuw.
Nee dat had je niet vermeld.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 03:16 schreef Micson het volgende:
[..]
Jawel, dit is meer een opmaat naar een daadwerkelijke seksdate die ik graag wil regelen via Fok!
Had ik dan niet in de OP vermeld?
Ik zou de betekenis van feitelijk maar eens opzoeken.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 03:20 schreef Micson het volgende:
[..]
Nee, het is gewoon feitelijk zo dat blowjobs lekkerder zijn dan handjobs. Tenzij je eikel halfgaar gestofzuigerd wordt ofzo ,zoals die ene onwetende demagoog in dit topic waarschijnlijk heeft ervaren
Okee, nouja je hebt mijn nummer iigquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 03:21 schreef courgette het volgende:
[..]
Nee dat had je niet vermeld.Maar sorry, ik sla een keertje over. Ik heb het namelijk al zo druk met al die andere vriendloze autisten waarmee ik een seksdate heb gepland.
quote:
Spui deze rotzooi alsjeblieft in een ander topic, ik houd het niveau van de discussie hier graag hoogquote:
Denk je.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 03:01 schreef Micson het volgende:
[..]
Zolang je mag oefenen op knappe medecursistes natuurlijkquote:
Vingeren kan iedereen.quote:
Daar heb je gelijk in. Als ik mezelf vinger is het in 2 minuten klaar als een jongen het doen duurt het een stuk langer.quote:
Grijp die kans dan aan en leg het voor eens en voor altijd uit. Go!quote:
Waarom is dit nou al tweede vrouw vandaag die dat zegt?quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 03:33 schreef courgette het volgende:
[..]
Daar heb je gelijk in. Als ik mezelf vinger is het in 2 minuten klaar als een jongen het doen duurt het een stuk langer.
Omdat het waar is misschien?quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 03:34 schreef heloef het volgende:
[..]
Waarom is dit nou al tweede vrouw vandaag die dat zegt?
Dat is toch niet perse minder.... ?quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 03:33 schreef courgette het volgende:
[..]
Daar heb je gelijk in. Als ik mezelf vinger is het in 2 minuten klaar als een jongen het doen duurt het een stuk langer.
Voor mij is dat echt wonderbaarlijk toen ze dat vanmiddag tegen me zei.quote:
Leg out dan!quote:
Jawel. Beffen is 1000x lekkerder als een jongen die me vingert, en mezelf vingeren is vaak lekkerder dan een jongen die me vingert. Daarom doe ik het vingeren ook liever zelf en zijn de jongens voor het beffen en neuken.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 03:35 schreef The_Langolier het volgende:
[..]
Dat is toch niet perse minder.... ?
Variatie in alles....quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 03:38 schreef courgette het volgende:
[..]
Jawel. Beffen is 1000x lekkerder als een jongen die me vingert, en mezelf vingeren is vaak lekkerder dan een jongen die me vingert. Daarom doe ik het vingeren ook liever zelf en zijn de jongens voor het beffen en neuken.
En ik maar denken dat ik wanhopig was.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 03:41 schreef Micson het volgende:
Ik ga maar even fappen en ik doe de webcam ondertussen aan. Voor de Fok!chicks die willen leren, voeg me even toe op msn: naughtyboii1995@hotmail.com
quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 03:41 schreef Micson het volgende:
Ik ga maar even fappen en ik doe de webcam ondertussen aan. Voor de Fok!chicks die willen leren, voeg me even toe op msn: naughtyboii1995@hotmail.com
quote:geboortedatum: 14-12-1991
Ik las aarslulquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 03:38 schreef P8 het volgende:
Eens met OP. Maar ik ben aardslui, dus dankbaar als ze het doet.
Hoewel ik denk dat elk meisje iets anders prefereert, heb ik persoonlijk twee verschillende manieren van mastruberen en zal ik deze toch even toelichten. Als ik al heel geil ben als ik begin dan gebruik ik mijn hele hand en geef ik stevige stoten langs mijn klit, dan kom ik ook vaak binnen een minuutje klaar. Als ik mezelf nog geil moet maken dan gebruik ik één vinger waarmee ik in rondjes over mijn klit heen ga, dit maak ik dan af met een fantasietje en duurt me ongeveer 3 minuutjes.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 03:37 schreef classpc het volgende:
[..]
Leg out dan!
Hoeveel vingers gebruik je? Wat voor beweging maak je? Wat voor ritme? etc.
Deze post sla ik even op in my private space....quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 03:42 schreef courgette het volgende:
[..]
Hoewel ik denk dat elk meisje iets anders prefereert heb ik persoonlijk twee verschillende manieren van mastruberen. Als ik al heel geil ben als ik begin dan gebruik ik mijn hele hand en geef ik stevige stoten langs mijn klit, dan kom ik ook vaak binnen een minuutje klaar. Als ik mezelf nog geil moet maken dan gebruik ik één vinger waarmee ik in rondjes over mijn klit heen ga, dit maak ik dan af met een fantasietje en duurt me ongeveer 3 minuutjes.
Je moet gewoon je middelvinger erin stoppen, naar boven duwen en een stevig 'kom-hier' gebaar maken.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 03:42 schreef courgette het volgende:
[..]
Hoewel ik denk dat elk meisje iets anders prefereert, heb ik persoonlijk twee verschillende manieren van mastruberen en zal ik deze toch even toelichten. Als ik al heel geil ben als ik begin dan gebruik ik mijn hele hand en geef ik stevige stoten langs mijn klit, dan kom ik ook vaak binnen een minuutje klaar. Als ik mezelf nog geil moet maken dan gebruik ik één vinger waarmee ik in rondjes over mijn klit heen ga, dit maak ik dan af met een fantasietje en duurt me ongeveer 3 minuutjes.
Ging het bij maar zo snel, de zeeën aan tijd die ik dan extra zou hebben.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 03:42 schreef courgette het volgende:
[..]
Hoewel ik denk dat elk meisje iets anders prefereert, heb ik persoonlijk twee verschillende manieren van mastruberen en zal ik deze toch even toelichten. Als ik al heel geil ben als ik begin dan gebruik ik mijn hele hand en geef ik stevige stoten langs mijn klit, dan kom ik ook vaak binnen een minuutje klaar. Als ik mezelf nog geil moet maken dan gebruik ik één vinger waarmee ik in rondjes over mijn klit heen ga, dit maak ik dan af met een fantasietje en duurt me ongeveer 3 minuutjes.
Een grapje is voor jou te hoog gegrepenquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 03:42 schreef heloef het volgende:
[..]
En ik maar denken dat ik wanhopig was.
Let op de post icon, dan zie je het sarcasme voortaan wel.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 03:47 schreef Micson het volgende:
[..]
Een grapje is voor jou te hoog gegrepen?
Haha, ik ben al eens eerder op zoek gegaan naar mijn g-spot maar ben nog nooit zover gekomen dat ik door mijn g-spot kon klaarkomen helaas.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 03:46 schreef Micson het volgende:
[..]
Je moet gewoon je middelvinger erin stoppen, naar boven duwen en een stevig 'kom-hier' gebaar maken.
Tussendoor af en toe flink cirkelen over dat clitje, en je bent klaar
Je bent niet online??quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 03:41 schreef Micson het volgende:
Sorry man.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 03:48 schreef heloef het volgende:
[..]
Let op de post icon, dan zie je het sarcasme voortaan wel.
Ja leuk Schenkstroop, ga jij maar gewoon ergens huilen in R&P. Dan praten hier de mensen verder die wel van tijd tot tijd eens aan hun trekken komenquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 03:53 schreef Schenkstroop het volgende:
TS is een KK hoeren zemmel dakhaas en kan er niet mee omgaan.
Is fallus tegenwoordig de nieuwe term voor penis of zo?quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 03:54 schreef P8 het volgende:
Is er ook een Penises Anonymous? Zo van: ik ben patrick en dit is mijn penis
Groep: hoi patrick
Groepsleider: vertel ons over je fallus patrick!
Ik: hij is baas
En dan laat ik hem zien
En dan iedereen zo instemmend knikken
Wat hij zegtquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 03:54 schreef Micson het volgende:
[..]
Ja leuk Schenkstroop, ga jij maar gewoon ergens huilen in R&P. Dan praten hier de mensen verder die wel van tijd tot tijd eens aan hun trekken komen
"hij is baas"quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 03:54 schreef P8 het volgende:
Is er ook een Penises Anonymous? Zo van: ik ben patrick en dit is mijn penis
Groep: hoi patrick
Groepsleider: vertel ons over je fallus patrick!
Ik: hij is baas
En dan laat ik hem zien
En dan iedereen zo instemmend knikken
Fallus is latijn en eigenlijk is penis een nieuwerwetse naam. Ik noem de mijne ook wel fallis, omdat hij goddelijk is zoals ze goden in de oudheid hadden, maar ook een ongekende sensatie teweeg brengt zoals alleen nieuwerwetse dingen dat kunnen bewerkstelligen.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 03:56 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Is fallus tegenwoordig de nieuwe term voor penis of zo?
quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 04:01 schreef P8 het volgende:
[..]
Fallus is latijn en eigenlijk is penis een nieuwerwetse naam. Ik noem de mijne ook wel fallis, omdat hij goddelijk is zoals ze goden in de oudheid hadden, maar ook een ongekende sensatie teweeg brengt zoals alleen nieuwerwetse dingen dat kunnen bewerkstelligen.
Fallus is latijn en eigenlijk is penis een nieuwerwetse naam. Ik noem de mijne ook wel fallis, omdat hij goddelijk is zoals ze goden in de oudheid hadden, maar ook een ongekende sensatie teweeg brengt zoals alleen nieuwerwetse dingen dat kunnen bewerkstelligen.quote:
quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 04:04 schreef P8 het volgende:
[..]
Fallus is latijn en eigenlijk is penis een nieuwerwetse naam. Ik noem de mijne ook wel fallis, omdat hij goddelijk is zoals ze goden in de oudheid hadden, maar ook een ongekende sensatie teweeg brengt zoals alleen nieuwerwetse dingen dat kunnen bewerkstelligen.
Veni emmers.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 04:18 schreef The_Langolier het volgende:
P8 het topic doodgeslagen met zijn keiharde ....
Hihi, gekke meiden toch op fokquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 02:49 schreef Tamashii het volgende:
Hahahahahaha. Dat is echt waar ja!
Gelukkig kunnen we goed pijpen en al helemaal goed neuken!
Nou nou, je mag ook gewoon zeggen dat jij het wel goed kan, om vervolgens 50 uitnodigingen te krijgen.quote:
Het wordt vervelend als een dezelfde vrouw het beide niet kan..quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 07:38 schreef StarGazer het volgende:
Klopt. Vrouwen kunnen niet rukken. So what. Als ze maar goed kunnen pijpen.
dat willen we ook, kunnen we lekker gaan slapen..quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 07:07 schreef Mishu het volgende:
Sowieso, lijkt me dat je een lamme arm krijgt als je het bij iemand anders doet. Zeker als je zo snel moet gaan. Het heeft ook niks opwindends dan, het is gewoon zo snel mogelijk naar een orgasme komen...
wat boeit het mij nou of mijn neukertje al tig lullen heeft geslikt, als ze het vak maar verstaat.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 07:41 schreef Pharkus het volgende:
Ach ja omgekeerd is het ook vreemd, dat het betreffende meisje meer trucjes kent dan een wandelaarsgastvrouw. Dat je denkt, mijn god, op hoeveel piemels heeft ze dat geoefend.
Als je een vakvrouw wil, kan je er beter een nemen, ipv via random one night stands hopen een keer lucky te geraken.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 07:43 schreef deekie het volgende:
[..]
wat boeit het mij nou of mijn neukertje al tig lullen heeft geslikt, als ze het vak maar verstaat.
Heeft je rechterhand een bewustzijn ontwikkeld?quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 12:19 schreef ikjijallebei het volgende:
je moet gewoon goede instructies geven, mijn vriendin kan het nu beter dan ikzelf
Ben je motorisch gestoord ofzo?quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 12:19 schreef ikjijallebei het volgende:
je moet gewoon goede instructies geven, mijn vriendin kan het nu beter dan ikzelf
dan laat je je aftrekken door een man als je het niet prettig vind als een vrouw dat doetquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 02:47 schreef Micson het volgende:
Dames, hoe kan dat? Geen van jullie is in staat om gewoon een beetje normaal af te trekken. Altijd is het zo'n a-ritmisch, sloom gesjaak aan mijn cockmeat sandwich.
Daar word ik dus niet vrolijk van. Waarom niet in plaats van al die seksuele voorlichting-onzin, lessen voor meisjes in pijpen en aftrekken, en lessen voor jongens in vingeren en beffen.
Daar zou de wereld een hoop beter van worden
Wat een loze opmerking is ditquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 13:14 schreef wise het volgende:
[..]
dan laat je je aftrekken door een man als je het niet prettig vind als een vrouw dat doet
Alsof fatsoenlijk voorspel noodzakelijk is voor een man bij een onenightstand.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 13:29 schreef MissFrankenstein het volgende:
Om even in te haken op de opmerking een paar pagina's terug.
Hoe vaak hoor ik mijn vrijgezellen vriendinnen wel niet klagen dat ze een kerel mee naar huis genomen hebben die denkt dat een vinger in de vagina porren fatsoenlijk vingeren is.
Daar gaat het niet om.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 13:30 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Alsof fatsoenlijk voorspel noodzakelijk is voor een man bij een onenightstand.
Misschien moeten ze het tegen die kerel zeggen, of durven ze dat niet?quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 13:29 schreef MissFrankenstein het volgende:
Om even in te haken op de opmerking een paar pagina's terug.
Hoe vaak hoor ik mijn vrijgezellen vriendinnen wel niet klagen dat ze een kerel mee naar huis genomen hebben die denkt dat een vinger in de vagina porren fatsoenlijk vingeren is.
Dat mag je toch hopen van niet.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 13:31 schreef MissFrankenstein het volgende:
[..]
Daar gaat het niet om.
Die man zal hoogstwaarschijnlijk bij een relatie-materiaal meisje ook maar een beetje lopen porren.
juist de waarheidquote:
Ik heb geen vriendin, het was een klacht in het algemeenquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 14:19 schreef Splutje het volgende:
Waarom liet je die bitch niet gewoon pijpen dan
quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 14:19 schreef Splutje het volgende:
Waarom liet je die bitch niet gewoon pijpen dan
alsof iedere man/vrouw glijmiddel nodig heeft om te kunnen rukkenquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 13:31 schreef RickoKun het volgende:
Terechte klacht.Meiden die zomaar je lul uit je broek halen en eraan gaan sjorren en meteen de voorhuid eraf halen en vervolgens zonder enige vorm van glijmiddel ongecontroleerd eraan gaan roppen
Zal ik effe met talkpoeder op mijn hand je clit insmeren met een schuurpapiertje ofzo?
quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 03:41 schreef Micson het volgende:
Als de grootte van je fallus gering is heb je dat idd niet nodig.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 15:32 schreef Leipo666 het volgende:
[..]
alsof iedere man/vrouw glijmiddel nodig heeft om te kunnen rukken
De echte goede spugen je lans onder alvorens ze beginnen.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 15:32 schreef Leipo666 het volgende:
[..]
alsof iedere man/vrouw glijmiddel nodig heeft om te kunnen rukken
Ik schop een vrouw het bed uit als ze op mijn lul gaan spugen! Zo vies!quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 15:35 schreef Twiitch het volgende:
[..]
De echte goede spugen je lans onder alvorens ze beginnen.
Al die verschillen zitten hem in de hardheid van het plastic van het betreffende soort/merk barbie/superpriscilla e.d.?quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 15:35 schreef RHood314 het volgende:
Autisten-nerd topic![]()
Ik heb vrouwen gehad die fantastisch deden aftrekken, ik heb er gehad waar die er geen fluit van konden en genoeg gehad die er een beetje tussenin zaten.
Ligt allemaal aan de vrouw en haar ervaring. Tuurlijk kun je het zelf beter maar vergeten we niet een beetje de spanning? Ik vind het 100% geiler om matig afgetrokken te worden door een vrouwtje die maar blijft schreeuwen dat ze mijn zaad over haar borsten wil hebben dan dat ik mezelf perfect sta te rukken op Stacey van de Meiden van Holland Hard.
My 2 cents....
En ondertussen wel je tong in haar mond hangen.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 15:37 schreef RHood314 het volgende:
[..]
Ik schop een vrouw het bed uit als ze op mijn lul gaan spugen! Zo vies!
Kom maar eens langs, ik laat je squirten waarop menig fonteinen jaloers op kunnen zijn.quote:
Spugen is vies..klaar!!quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 15:39 schreef Twiitch het volgende:
[..]
En ondertussen wel je tong in haar mond hangen.
Jezus, ze likt en zuigt 'm toch ook weer schoon. Niet zo zeiken.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |