quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 02:47 schreef Micson het volgende:
Waarom niet in plaats van al die seksuele voorlichting-onzin lessen voor jongens in vingeren en beffen.
Daar zou de wereld een hoop beter van worden
Jij kan er ook niks van hoor, dus doe maar niet zo stoerquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 02:49 schreef DolfijntjesLove het volgende:
Wat is dit nou weer voor topic?
Jij heb alleen met lelijke Fok!'ers gedate, die je geen weerwoord durfden te geven. Vandaarquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 02:51 schreef TheCircle043 het volgende:
nooit klachten gehad? in tegendeel..
Ik zei ook sneller, maar dan betrekt ze de eikel er weer niet in ,en het is evengoed statisch en a-ritmisch.quote:
als jij dat wilt denkenquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 02:52 schreef Micson het volgende:
[..]
Jij heb alleen met lelijke Fok!'ers gedate, die je geen weerwoord durfden te geven. Vandaar
Mits goede achtergrondmuziek (ivm ritme e.d.)quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 02:54 schreef Micson het volgende:
[..]
Ik zei ook sneller, maar dan betrekt ze de eikel er weer niet in ,en het is evengoed statisch en a-ritmisch.
Toen heb ik haar dus waar weer aan de haren en naakt mijn kelder ingesleept, nu kan ze haar wandaden eens rustig overdenken
Jij klinkt wel alsof je een beetje verstand van zaken hebtquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 02:54 schreef courgette het volgende:
Aftrekken weiger ik ook te doen bij jongens, dat kunnen ze zelf toch tien keer beter vanwege hun lange ervaring. Pijpen daarentegen doe ik graag, omdat jullie dat zelf niet kunnen.
Edit: tenzij jullie ribben laten verwijderen natuurlijk.
Ga zelf maar eens een nachtje in de kelder zitten! Wat een wandaden!quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 02:54 schreef Micson het volgende:
[..]
Ik zei ook sneller, maar dan betrekt ze de eikel er weer niet in ,en het is evengoed statisch en a-ritmisch.
Toen heb ik haar dus waar weer aan de haren en naakt mijn kelder ingesleept, nu kan ze haar wandaden eens rustig overdenken
You forget the element of surprise...quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 02:54 schreef courgette het volgende:
Aftrekken weiger ik ook te doen bij jongens, dat kunnen ze zelf toch tien keer beter
ik ben al eens bij stap 5 gekomenquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 02:51 schreef Micson het volgende:
[..]
Jij kan er ook niks van hoor, dus doe maar niet zo stoer
Dat weegt niet op tegen de gestoorde motoriek die alle vrouwen blijkbaar hebben in hun handen en armen ...quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 02:56 schreef The_Langolier het volgende:
[..]
You forget the element of surprise...
Is het gek dat ik niet weet waar je het over hebt ?quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 02:57 schreef DolfijntjesLove het volgende:
[..]
ik ben al eens bij stap 5 gekomen
Nooit last van gehadquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 02:58 schreef Micson het volgende:
[..]
Dat weegt niet op tegen de gestoorde motoriek die alle vrouwen blijkbaar hebben in hun handen en armen ...
Ik weet toch ook hoe ik moet vingeren?quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 03:01 schreef Madame_Paon het volgende:
... omdat vrouwen geen piemel hebben?
Zij weten dus niet wat lekker is en wat niet.
Als je aangeeft wat lekker is, kunnen ze daar wat mee.
Anders niet.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |