En dat ben jij?quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 13:27 schreef Slayage het volgende:
[..]
deze nederlander weet meer over de turkse geschiedenis dan alle turken in nederland bij elkaar http://nl.wikipedia.org/wiki/Erik-Jan_Z%C3%BCrcher
ik ben net zo nederlands als jij sjaak
quote:
quote:
quote:
En iedereen verder maar serieus reageren, hij zit te lachen in zijn onderbroek op zolder.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 15:29 schreef Syd het volgende:
Dit is alles wat je tot nu toe gezegd hebt, op je OP na dan.
[..]
[..]
[..]
Gewoon uit de vuilnisbak vreten en een uur daarna leeglopen op de plee. Precies hetzelfde.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 01:46 schreef Teezie het volgende:
Ik las het woordje doner kebap en kreeg onzettende honger, wat te doen?
Dit dus, geschiedenis van een ander land, niet belangrijk als je geen Turkse ouders hebt.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 01:58 schreef Raap het volgende:
Ja maar wat boeit ons Holandsche mensen dat eigenlijk?
quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 01:43 schreef Kriegel het volgende:
Iets met alle minderheden woonachtig in Turkije.
wat wil je horequote:Op dinsdag 2 augustus 2011 18:28 schreef Syd het volgende:
Ts ? Waarom wel in andere topic posten maar niet hier? Volgens mij ben jij zon turk die alleen maar zit te zeuren maar zelf niet beter weet .
Ik vind dat AtaTurk zich moet schamen omdat hij zijn volk "Turken" heeft genoemdquote:
best veel Turken kennen Willem van Oranje (vooral omdat ie moslim zou zijnquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 18:42 schreef Rivalo het volgende:
Turken en nog nooit van de gouden eeuw, Michel de ruyter en willem van oranje hebben gehoord en denken dat die kut Turk heeft gezorgd dan Nederland een flinke welvaart heeft.
Dat jullie nog maar jaren buiten de EU mogen blijven.
quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 18:35 schreef RHood314 het volgende:
[..]
Ik vind dat AtaTurk zich moet schamen omdat hij zijn volk "Turken" heeft genoemdIk bedoel van alle namen, klanken en woordspelingen over de gehele wereld moet hij een inwoner van zijn land "Turk" noemen.
![]()
Hekkensluiter is natuurlijk Mongolië
quote:
quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 15:26 schreef Syd het volgende:
TS heeft nog niks over de grote Ataturk gezegd dus kom eens met jouw standpunt? Waarom is Ataturk volgens jouw de man achter Turkije?
Obvious trollquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 20:01 schreef amenth het volgende:
[..]
best veel Turken kennen Willem van Oranje (vooral omdat ie moslim zou zijn
Zit een heel verhaal achterquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 20:56 schreef Rivalo het volgende:
[..]
Obvious troll
Willem een moslim hoe verzin je het.
Hoef je ook niet te weten. Behalve als je turks bent, dan wel.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 12:51 schreef DolfijntjesLove het volgende:
Maar wie is ataturk ik snap het niet
Mensen die Ataturk niet kennenquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 14:23 schreef Crocodi1e het volgende:
[..]
Hoef je ook niet te weten. Behalve als je turks bent, dan wel.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |