Gewoon lekker van alles en nog wat.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 03:36 schreef MsMessy het volgende:
Maar zoek je klassiekers in de pop of rock of nog iets anders
Borap.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 03:42 schreef MsMessy het volgende:
Neneh Cherry - Buffalo Stance
Kate Bush - Wuthering Heights
Thin Lizzy - Whiskey in the jar
Queen - Bohemian Rhapsody
Love is a battlefield ook maar ff doen dan?quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 03:45 schreef MsMessy het volgende:
Een andere van Queen kan natuurlijk ook nog
Golden Earring - Twilight zone
Pat Benatar - Love is a Battlefield
Blue Oyster Cult (Don't Fear) The Reaper?quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 03:46 schreef JJH het volgende:
[..]
Love is a battlefield ook maar ff doen dan?
Volgens mij heb ik dat uurtje al vol.
Cowbells manquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 03:47 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Blue Oyster Cult (Don't Fear) The Reaper?
Da's ook een goeiequote:Op dinsdag 2 augustus 2011 03:47 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Blue Oyster Cult (Don't Fear) The Reaper?
En daarmee ga ik slapen, anders kom ik mn vriendin nog tegen straks rond een uur of 5quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 03:50 schreef Stokstaart het volgende:
Dit is ook mooi:
Beter dan Kate Bush i.m.o.
Trustenquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 03:53 schreef Redskillz het volgende:
[..]
En daarmee ga ik slapen, anders kom ik mn vriendin nog tegen straks rond een uur of 5
Nacht iedereen die nog moet slapen.
Hangt nu al in de download, is dik een gig. En anders moet hij eerst weer alles uploaden.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 03:54 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Die zou broertje ook wel voor je hebben
Valt nog mee dan 1 gig.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 03:55 schreef JJH het volgende:
[..]
Hangt nu al in de download, is dik een gig. En anders moet hij eerst weer alles uploaden.
Lijkt me dan wel zo handigquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 04:09 schreef JJH het volgende:
Die laatste 2 cd'tjes rip ik morgen wel. Mijn laptop heeft het nu een beetje zwaar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |