Ik moet er eigenlijk altijd nog bij nadenkenquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 00:27 schreef Avey het volgende:
[..]
Pfff, moet je er zelfs moeite voor doen?
quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 00:27 schreef JApieman het volgende:
[..]
Ik zag een slang die een springende muis aan het doden was maar toen wij eraan kwamen liet ie hem los.
quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 00:27 schreef Floxcie het volgende:
Ik heb echt zin in WK mattie, die sfeer, die chicks, alles.
[ afbeelding ]
Je kent 'm niet?!quote:
Zie ondertitel.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 00:29 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Wie is bijna jarig? Mis ik iets?
Dalando natuurlijk, wie anders?quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 00:29 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Wie is bijna jarig? Mis ik iets?
Nog nooit monty python gezien?quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 00:31 schreef monkyyy het volgende:
[ afbeelding ]
Die met het rode puntje heb ik gezien, volgens mij ben ik een film noob.
Ik voel mij niet aangesproken.quote:
Planet of the apes gezien goe zo.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 00:31 schreef monkyyy het volgende:
[ afbeelding ]
Een paar fragmenten.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 00:31 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Nog nooit monty python gezien?
Ja die uit 2001, is dat slecht?quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 00:32 schreef MajorTom. het volgende:
[..]
Planet of the apes gezien goe zo.
toch niet die matige remake he?
quote:
Dat is algemene ontwikkelingquote:
Origineel nooit gezien?quote:
There are motherfucking snakes on a plane !quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 00:31 schreef monkyyy het volgende:
[ afbeelding ]
Monty python en de holy grailquote:
Dat stamt nog uit de tijd dat Maikuuul nog lollersjiek was.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 00:32 schreef Dalando het volgende:
Ludo waarom staat er Jong Vuilak in je UI?
quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 00:33 schreef Floxcie het volgende:
Zo spang, of niet K-Cash!?
[ afbeelding ]
Nee.quote:
Staat in mijn agenda... van volgend... jaar...quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 00:33 schreef MarokkaanseKip het volgende:
17 februari ben ik jarig, beter vergeet je dat niet.
Dankje.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 00:34 schreef LudoSanders het volgende:
In augustus is een toekomst Nobelprijswinnaar geboren.
Die zwoele blikquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 00:33 schreef Floxcie het volgende:
Zo spang, of niet K-Cash!?
[ afbeelding ]
*gaat ff geboortedatum aanpassen*quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 00:33 schreef Dalando het volgende:
Ik ga iedere dag op http://fotoboek.fok.nl/ kijken en zien of iemand die ik ken jarig is en zo nodig verjaardagstopic openen
Ja, Floxcie.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 00:34 schreef LudoSanders het volgende:
In augustus is een toekomst Nobelprijswinnaar geboren.
kweenie of ik dat kan vergevenquote:
De mijne ga ik dan mislopenquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 00:33 schreef Dalando het volgende:
Ik ga iedere dag op http://fotoboek.fok.nl/ kijken en zien of iemand die ik ken jarig is en zo nodig verjaardagstopic openen
quote:
quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 00:31 schreef monkyyy het volgende:
[ afbeelding ]
Ja, mensen zoals jij hebben hem uitgelachen. Maar die boy heeft nu wel een eigen vliegtuigmaatschappij: http://www.onurair.com.tr/quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 00:32 schreef Dimens het volgende:
Onur![]()
Wat heb ik gelachen toen met die fotoshops van Onur.
Dat streelt mijn ego.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 00:37 schreef Lotte. het volgende:
[..]
Niet snel editten he! Ik ken alleen nog LudoSanders
quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 00:37 schreef Lotte. het volgende:
[..]
Niet snel editten he! Ik ken alleen nog LudoSanders
Eh jaquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 00:39 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Ik vraag me af, weet die Onur dat hij zo populair is?
Onur weet allesquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 00:39 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Ik vraag me af, weet die Onur dat hij zo populair is?
Wat een keizer is datquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 00:33 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Dat stamt nog uit de tijd dat Maikuuul nog lollersjiek was.
Onuts!quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 00:39 schreef LudoSanders het volgende:
Overigens ben ik Onut eens tegen het lijf gelopen op station Breda.
Jaquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 00:42 schreef the_legend_killer het volgende:
Zou die onur ooit paints van zichzelf hebben gezien ?
Eindelijk, ik dacht al, wanneer vinden ze zoiets nou uit.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 00:41 schreef MajorTom. het volgende:
Wat op eco-planeet Zork al lang kon, kan nu eindelijk ook op planeet aarde: vrouwen kunnen hun badpak op het strand begraven. Eco-designer Linda Loudermilk claimt dat zij het eerste composteerbaare badpak ter wereld heeft ontworpen. Het zwempak, gemaakt van plantenzetmeel, werd voor het eerst getoond op de HauteNatured zwemshow in Miami.
Ja hoorquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 00:42 schreef the_legend_killer het volgende:
Zou die onur ooit paints van zichzelf hebben gezien ?
Volgens mij heb ik die gast ooit eens gezien in Groningen, waar woont Onur?quote:
geen 2001 of planet of the apes gezien hebbenquote:
Bredaquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 00:43 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik die gast ooit eens gezien in Groningen, waar woont Onur?
planet of the apes, is dat die met brad pitt?quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 00:43 schreef MajorTom. het volgende:
[..]
geen 2001 of planet of the apes gezien hebben
FLippsssssquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 00:44 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Creeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeg
Ik heb pussy genoeg jeweetzz.quote:
quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 00:44 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
planet of the apes, is dat die met brad pitt?
Oh.quote:
En dit ben jij?quote:
http://www.imdb.com/title/tt0133152/ ziet er niet erg goed uit als je t mij vraagt...quote:
Zeker wetenquote:
dat is die kk remake uit 2001quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 00:46 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
http://www.imdb.com/title/tt0133152/ ziet er niet erg goed uit als je t mij vraagt...
Ohquote:
Jaquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 00:47 schreef Chloroform het volgende:
Zeg mensen, als jullie drinken hebben ingeschonken, nemen jullie dan ook altijd eerst een paar slokken om vervolgens je glas meteen weer bij te schenken?
Neequote:Op dinsdag 2 augustus 2011 00:47 schreef Chloroform het volgende:
Zeg mensen, als jullie drinken hebben ingeschonken, nemen jullie dan ook altijd eerst een paar slokken om vervolgens je glas meteen weer bij te schenken?
Nee, ik drink altijd door tot het leeg is.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 00:47 schreef Chloroform het volgende:
Soms... als ik bij de koelkast sta en dorst hebquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 00:47 schreef Chloroform het volgende:
quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 00:46 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
http://www.imdb.com/title/tt0133152/ ziet er niet erg goed uit als je t mij vraagt...
Nee, eigenlijk niet. Maar hij moet wel direct leeg.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 00:47 schreef Chloroform het volgende:
Ik drink eerst uit het pak.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 00:47 schreef Chloroform het volgende:
Ah, dan ben ik niet de enige met zo'n gekke gewoonte.quote:
Ik drink uit de fles, geen glas nodig, zit al glas omheen.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 00:47 schreef Chloroform het volgende:
Nee man sorry sorry wilde je niet beledigen leuk haar enzo zo en neusje staat je ook leuk maakt niet uit man. Je zou is naar school moeten gaan, want je Nederlands is niet zo goed, maar maakt niet uit man!quote:
Ik drink altijd een paar slokken, zet het glas dan weg, om vervolgens het glas weer te pakken en de rest van m'n glas leeg te drinken, omdat ik dan voor mijn gevoel te weinig heb gedronken.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 00:47 schreef Chloroform het volgende:
quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 00:48 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Hangt ervan af hoeveel er nog in de pak fles zit.
neinquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 00:47 schreef Chloroform het volgende:
Ja maar jij drinkt alleen amaretto.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 00:49 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Ik drink uit de fles, geen glas nodig, zit al glas omheen.
Ik schenk in in de keuken, dan paar slokken en dan weer bijschenken en dan naar de kamerquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 00:49 schreef Chloroform het volgende:
Maar drinken jullie dan meteen je glas leeg om het dan weer gelijk bij te schenken, of nemen jullie je glas mee om 'm vervolgens ergens anders meteen leeg te drinken?
Ja.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 00:47 schreef Chloroform het volgende:
Eerste glas leeg drinken, bijvullen en daarna mee nemen om in mijn kamer rustig op te drinken.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 00:49 schreef Chloroform het volgende:
Maar drinken jullie dan meteen je glas leeg om het dan weer gelijk bij te schenken, of nemen jullie je glas mee om 'm vervolgens ergens anders meteen leeg te drinken?
Ik kom meestal niet van mijn plek om glas opnieuw in te schenken.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 00:49 schreef Chloroform het volgende:
kk tim burtonquote:
Trustenquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 00:50 schreef Dimens het volgende:
oja, slapen.
Slaap lekker iedereen en succes met nachtbagger verder.
Als ik echt dorst heb, drink ik eerst uit het pak/fles. Meestal zoveel dat ik geen dorst meer heb, maar toch mn glas nog eens vol schenktquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 00:49 schreef Chloroform het volgende:
hvj wjnmk creeg (LL) 02-08-2011 no homo.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 00:49 schreef Creeg het volgende:
[..]
Nee man sorry sorry wilde je niet beledigen leuk haar enzo zo en neusje staat je ook leuk maakt niet uit man. Je zou is naar school moeten gaan, want je Nederlands is niet zo goed, maar maakt niet uit man!
Nee, ook melk en vruchtensappen enzo!quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 00:50 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja maar jij drinkt alleen amaretto.
Ah, dat is wel een beetje hetzelfde principe als wat ik doe.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 00:50 schreef Dimens het volgende:
[..]
Eerste glas leeg drinken, bijvullen en daarna mee nemen om in mijn kamer rustig op te drinken.
Wat lui!quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 00:50 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ik kom meestal niet van mijn plek om glas opnieuw in te schenken.
Melk.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 00:51 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Nee, ook melk en vruchtensappen enzo!
quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 00:51 schreef Floxcie het volgende:
[..]
hvj wjnmk creeg (LL) 02-08-2011 no homo.
Deze man weet.quote:
ik drink uit de flesquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 00:52 schreef Chloroform het volgende:
En hoe groot zijn jullie glazen dan? Hebben jullie longdrinks of van die zielige halve glaasjes?
drink gewoon recht uit de vles tochquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 00:52 schreef Chloroform het volgende:
En hoe groot zijn jullie glazen dan? Hebben jullie longdrinks of van die zielige halve glaasjes?
Weetje wat, ik maak er wel even een foto van voor je.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 00:52 schreef Chloroform het volgende:
quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 00:52 schreef Chloroform het volgende:
Gewoon de fles bij je houden.quote:
of je zoekt gewoon het glas op internetquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 00:52 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Weetje wat, ik maak er wel even een foto van voor je.
Longdrink en niks anders. Altijd vol, zelfs als ik geen dorst heb.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 00:52 schreef Chloroform het volgende:
Ik drink uit een kopjequote:Op dinsdag 2 augustus 2011 00:52 schreef Chloroform het volgende:
Ik drink nu bierquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 00:53 schreef Chloroform het volgende:
Maar wat drinken jullie dan? Cola? Bier?
Zou ik voor je importeren? Graties!quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 00:53 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Jij drinkt alleen russische vodka?
Cola, het is maandag.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 00:53 schreef Chloroform het volgende:
Haha, die had ik ook.quote:
Ja.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 00:53 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Jij drinkt alleen russische vodka?
Thee, vruchtensapjes, wijn, melk, sterkedrank.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 00:53 schreef Chloroform het volgende:
Mwehquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 00:53 schreef Floxcie het volgende:
[..]
Zou ik voor je importeren? Graties!
Zozoquote:
quote:
Wat drink je op dinsdag dan?quote:
Geen reclame gemaakt, goed man!quote:
Drink je zoveel thee ja? Ik heb laatst in Groningen op de markt van die gekke theesoorten gekocht. Amarettothee (ja echt!) en bamboethee.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 00:54 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Thee, vruchtensapjes, wijn, melk, sterkedrank.
Van veel naar weinig.
Ik krijg altijd zo'n zure bek van sinaasappelsap. Behalve bij verse.quote:
Enige thee die ik echt lekker vind, is citroenthee.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 00:56 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Drink je zoveel thee ja? Ik heb laatst in Groningen op de markt van die gekke theesoorten gekocht. Amarettothee (ja echt!) en bamboethee.Maar moet ze nog steeds proberen.
Vanillethee is ook lekker.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 00:57 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Enige thee die ik echt lekker vind, is citroenthee.
Dat dit kan op YouTube.quote:
En woensdag dan? Allemaal vragen!quote:
Toch ongeveer twee potten per dag ja (8-10 koppen ofzo?), en ik drink ook van die thee blaadjes en dan met zo'n zeefje inderdaad met gekke smaakjes.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 00:56 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Drink je zoveel thee ja? Ik heb laatst in Groningen op de markt van die gekke theesoorten gekocht. Amarettothee (ja echt!) en bamboethee.Maar moet ze nog steeds proberen.
Nooit last van. Maar zou me niks verbazen als ze dr suiker bij flikkeren. In een pak is altijd veel zoeter dan verse.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 00:57 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik krijg altijd zo'n zure bek van sinaasappelsap. Behalve bij verse.
Nooit verwacht dat jij zo'n theeleut was.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 00:58 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Toch ongeveer twee potten per dag ja (8-10 koppen ofzo?), en ik drink ook van die thee blaadjes en dan met zo'n zeefje inderdaad met gekke smaakjes.
Ik denk dat ik deze week vrij weinig alcohol zal nuttigen. Alleen het weekend. Dus wederom cola.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 00:57 schreef Chloroform het volgende:
[..]
En woensdag dan? Allemaal vragen!
Je had nog niet je foto's gepost op je fotoboek?quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 00:58 schreef Chloroform het volgende:
Rooibos-vanille is echt bazenthee. En verder gewoon earl grey en alles ja toch.
Dat vind ik echt slaapverwekkende theesoorten, echt thee waar je lui van gaat worden, en slaperig.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 00:58 schreef Chloroform het volgende:
Rooibos-vanille is echt bazenthee. En verder gewoon earl grey en alles ja toch.
Verse munt thee, dat lust ik nog wel. Maar voor de rest, geen thee voor mijquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 00:58 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Toch ongeveer twee potten per dag ja (8-10 koppen ofzo?), en ik drink ook van die thee blaadjes en dan met zo'n zeefje inderdaad met gekke smaakjes.
Awh, how come?quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 00:59 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ik denk dat ik deze week vrij weinig alcohol zal nuttigen. Alleen het weekend. Dus wederom cola.
M'n foto's?quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 00:59 schreef Creeg het volgende:
[..]
Je had nog niet je foto's gepost op je fotoboek?
Oh dat vind ik dan weer niks.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 00:59 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Verse munt thee, dat lust ik nog wel. Maar voor de rest, geen thee voor mij
Ja je had laatst leuke foto's gevonden van iemands fotoboek en toen zei ik, ''dat zou je ook is moeten doen''quote:
Mwah, redelijk druk. Alleen morgen weer strandweer, dus.. eens kijken of ik dat vol ga houden.quote:
Oh dat. Eh nee.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 01:01 schreef Creeg het volgende:
[..]
Ja je had laatst leuke foto's gevonden van iemands fotoboek en toen zei ik, ''dat zou je ook is moeten doen''
Frisdrank eigenlijk alleen cola.quote:
Gaat je dus niet lukken, maat!quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 01:01 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Mwah, redelijk druk. Alleen morgen weer strandweer, dus.. eens kijken of ik dat vol ga houden.
Maar je hebt toch niet van die hangende dingen als diegene op die foto hè?quote:
Aaah das ist schön jaaaquote:
Nee, ik heb niet van die hangende dingen.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 01:03 schreef Creeg het volgende:
[..]
Maar je hebt toch niet van die hangende dingen als diegene op die foto hè?
Dan hoeft 't niet![]()
quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 01:04 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Nee, ik heb niet van die hangende dingen.
Wie welquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 01:04 schreef monkyyy het volgende:
Ik ga film kijken, tot over 2uur, 14 minuten en 27 seconden.(minus de aftiteling want die kijk ik nooit.
)
Welken film?quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 01:04 schreef monkyyy het volgende:
Ik ga film kijken, tot over 2uur, 14 minuten en 27 seconden.(minus de aftiteling want die kijk ik nooit.
)
Ik zeg alleen wat wij allebei denken hoor!quote:
Mensen die geen aftiteling kijken en niet de Wikipedia en IMDb pagina van iedere persoon bekijken.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 01:04 schreef monkyyy het volgende:
)
slapenquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 01:04 schreef Dalando het volgende:
Fuck s'nachts zonder voedsel en drinken en alleswat nu
Bestellen.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 01:04 schreef Dalando het volgende:
Fuck s'nachts zonder voedsel en drinken en alleswat nu
a_girls_dream_xxx_dvdRIP_randomguy999_AVI_MOVX.aviquote:
Catch me if you can, ik ga werken aan mijn lijstje.quote:
quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 01:05 schreef Dalando het volgende:
[..]
a_girls_dream_xxx_dvdRIP_randomguy999_AVI_MOVX.avi
quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 01:04 schreef monkyyy het volgende:
)
deel 3 was wel het best.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 01:05 schreef Dalando het volgende:
[..]
a_girls_dream_xxx_dvdRIP_randomguy999_AVI_MOVX.avi
Leo.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 01:05 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Catch me if you can, ik ga werken aan mijn lijstje.
Goede keuzequote:Op dinsdag 2 augustus 2011 01:05 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Catch me if you can, ik ga werken aan mijn lijstje.
Oké.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 01:04 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik zeg alleen wat wij allebei denken hoor!
Neuj, maar moest gewoon anders komt er morgen heul veel uit en dat kan dan condooms brekenquote:
Je legt ze ook serieus uit?quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 01:07 schreef mctwigt het volgende:
mensen die mijn stripjes niet snappen en aan wie je het vervolgen moet uitleggen zijn zo vervelend
KLAAR OM TE ROSSEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEhquote:
Niet haten, ntb enzo, je weet toch Ludo!quote:
Ja, inderdaad. Mooie jongen.quote:
ze ook echt uitleggenquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 01:07 schreef mctwigt het volgende:
mensen die mijn stripjes niet snappen en aan wie je het vervolgen moet uitleggen zijn zo vervelend
het is net zo pijnlijk als een hele goede grap uitleggen
Jouw stripjesquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 01:07 schreef mctwigt het volgende:
het is net zo pijnlijk als een hele goede grap uitleggen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |