Ik moet er eigenlijk altijd nog bij nadenkenquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 00:27 schreef Avey het volgende:
[..]
Pfff, moet je er zelfs moeite voor doen?
quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 00:27 schreef JApieman het volgende:
[..]
Ik zag een slang die een springende muis aan het doden was maar toen wij eraan kwamen liet ie hem los.
quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 00:27 schreef Floxcie het volgende:
Ik heb echt zin in WK mattie, die sfeer, die chicks, alles.
[ afbeelding ]
Je kent 'm niet?!quote:
Zie ondertitel.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 00:29 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Wie is bijna jarig? Mis ik iets?
Dalando natuurlijk, wie anders?quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 00:29 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Wie is bijna jarig? Mis ik iets?
Nog nooit monty python gezien?quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 00:31 schreef monkyyy het volgende:
[ afbeelding ]
Die met het rode puntje heb ik gezien, volgens mij ben ik een film noob.
Ik voel mij niet aangesproken.quote:
Planet of the apes gezien goe zo.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 00:31 schreef monkyyy het volgende:
[ afbeelding ]
Een paar fragmenten.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 00:31 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Nog nooit monty python gezien?
Ja die uit 2001, is dat slecht?quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 00:32 schreef MajorTom. het volgende:
[..]
Planet of the apes gezien goe zo.
toch niet die matige remake he?
quote:
Dat is algemene ontwikkelingquote:
Origineel nooit gezien?quote:
There are motherfucking snakes on a plane !quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 00:31 schreef monkyyy het volgende:
[ afbeelding ]
Monty python en de holy grailquote:
Dat stamt nog uit de tijd dat Maikuuul nog lollersjiek was.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 00:32 schreef Dalando het volgende:
Ludo waarom staat er Jong Vuilak in je UI?
quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 00:33 schreef Floxcie het volgende:
Zo spang, of niet K-Cash!?
[ afbeelding ]
Nee.quote:
Staat in mijn agenda... van volgend... jaar...quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 00:33 schreef MarokkaanseKip het volgende:
17 februari ben ik jarig, beter vergeet je dat niet.
Dankje.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 00:34 schreef LudoSanders het volgende:
In augustus is een toekomst Nobelprijswinnaar geboren.
Die zwoele blikquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 00:33 schreef Floxcie het volgende:
Zo spang, of niet K-Cash!?
[ afbeelding ]
*gaat ff geboortedatum aanpassen*quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 00:33 schreef Dalando het volgende:
Ik ga iedere dag op http://fotoboek.fok.nl/ kijken en zien of iemand die ik ken jarig is en zo nodig verjaardagstopic openen
Ja, Floxcie.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 00:34 schreef LudoSanders het volgende:
In augustus is een toekomst Nobelprijswinnaar geboren.
kweenie of ik dat kan vergevenquote:
De mijne ga ik dan mislopenquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 00:33 schreef Dalando het volgende:
Ik ga iedere dag op http://fotoboek.fok.nl/ kijken en zien of iemand die ik ken jarig is en zo nodig verjaardagstopic openen
quote:
quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 00:31 schreef monkyyy het volgende:
[ afbeelding ]
Ja, mensen zoals jij hebben hem uitgelachen. Maar die boy heeft nu wel een eigen vliegtuigmaatschappij: http://www.onurair.com.tr/quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 00:32 schreef Dimens het volgende:
Onur![]()
Wat heb ik gelachen toen met die fotoshops van Onur.
Dat streelt mijn ego.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 00:37 schreef Lotte. het volgende:
[..]
Niet snel editten he! Ik ken alleen nog LudoSanders
quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 00:37 schreef Lotte. het volgende:
[..]
Niet snel editten he! Ik ken alleen nog LudoSanders
Eh jaquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 00:39 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Ik vraag me af, weet die Onur dat hij zo populair is?
Onur weet allesquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 00:39 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Ik vraag me af, weet die Onur dat hij zo populair is?
Wat een keizer is datquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 00:33 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Dat stamt nog uit de tijd dat Maikuuul nog lollersjiek was.
Onuts!quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 00:39 schreef LudoSanders het volgende:
Overigens ben ik Onut eens tegen het lijf gelopen op station Breda.
Jaquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 00:42 schreef the_legend_killer het volgende:
Zou die onur ooit paints van zichzelf hebben gezien ?
Eindelijk, ik dacht al, wanneer vinden ze zoiets nou uit.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 00:41 schreef MajorTom. het volgende:
Wat op eco-planeet Zork al lang kon, kan nu eindelijk ook op planeet aarde: vrouwen kunnen hun badpak op het strand begraven. Eco-designer Linda Loudermilk claimt dat zij het eerste composteerbaare badpak ter wereld heeft ontworpen. Het zwempak, gemaakt van plantenzetmeel, werd voor het eerst getoond op de HauteNatured zwemshow in Miami.
Ja hoorquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 00:42 schreef the_legend_killer het volgende:
Zou die onur ooit paints van zichzelf hebben gezien ?
Volgens mij heb ik die gast ooit eens gezien in Groningen, waar woont Onur?quote:
geen 2001 of planet of the apes gezien hebbenquote:
Bredaquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 00:43 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik die gast ooit eens gezien in Groningen, waar woont Onur?
planet of the apes, is dat die met brad pitt?quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 00:43 schreef MajorTom. het volgende:
[..]
geen 2001 of planet of the apes gezien hebben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |