SPOILER: Geschiedenis van ARG7Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Huisregels
• Niet constant groeten en doei zeggen voor als je even weg bent.
• Deze slowchat is niet om constant te baggeren.
• Denk ook aan de mobiele gebruikers; grote plaatjes graag in spoilers.
• Het is hier geen linkdump en radiopraat-topic, daar zijn andere topics voor
• En vooral; hou de geest van ARG7 levend zoals het bedoeld is.
Als het topic vol is en je hebt de lapo, open het nieuwe topic met het 'Open nieuw deel' knopje!![]()
[ARG7] #393 vakantie alom, de een regen, ander extreme hitte & rust.quote:Op maandag 1 augustus 2011 23:38 schreef FreezePop het volgende:
Flips!
en wat is de volledige TT? Kan niet helemaal lezen op telefoon.
vakantie alom, de een regen, ander extreme hitte & rust.quote:Op maandag 1 augustus 2011 23:38 schreef FreezePop het volgende:
Flips!
Ja nou ik wilde hoi zeggen, maar zag dat ik hem vol kon maken, dusja die kans laat ik niet lopenquote:
Hoi.quote:Op maandag 1 augustus 2011 23:39 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ja nou ik wilde hoi zeggen, maar zag dat iki hem vol kon maken, dusja die kans laat ik niet lopen
Swipe over de TT heenquote:Op maandag 1 augustus 2011 23:38 schreef FreezePop het volgende:
Flips!
Ja, morgen nog beter!quote:Op maandag 1 augustus 2011 23:42 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Was het mooi weer in Nederland vandaag?
Eindelijk een keertjequote:Op maandag 1 augustus 2011 23:42 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Best wel, heb zowaar op m'n terras gelegen in de zonquote:Op maandag 1 augustus 2011 23:42 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Mijn vakantie is wel oké. Niet echt veel verschil met afgelopen driekwart jaar though, dus dat is wel kut opzich. Donderdag ga ik een weekje naar Berlijn met broerlief!quote:Op maandag 1 augustus 2011 23:40 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Hai appeltjes
Hoe is jouw 'vakantie'? Ga je nog weg of ben je al geweest?
Morgen sowieso cocktails of nie Flips.quote:Op maandag 1 augustus 2011 23:42 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Eindelijk een keertjeen morgen weer
hvjquote:Op maandag 1 augustus 2011 23:42 schreef FreezePop het volgende:
[..]
weenie man speciale plek voor speciale mensen maar niet mongoloide dan
Ik zal de zon nog meer naar jullie toesturen.quote:Op maandag 1 augustus 2011 23:42 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Eindelijk een keertjeen morgen weer
Netjes netjes! Hoe was je vakantie?!quote:Op maandag 1 augustus 2011 23:42 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Best wel, heb zowaar op m'n terras gelegen in de zon
Met die kutsmiley.quote:
Pics dan!quote:Op maandag 1 augustus 2011 23:44 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Oh deksels, ik wilde vandaag een eitje op de auto tikken. Helemaal vergeten.
No homo.quote:Op maandag 1 augustus 2011 23:44 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Ik hou ook van jou maar niet op die manier.
Hmm dat is wel minder, hopelijk komt dat een keer goed.quote:Op maandag 1 augustus 2011 23:43 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Mijn vakantie is wel oké. Niet echt veel verschil met afgelopen driekwart jaar though, dus dat is wel kut opzich. Donderdag ga ik een weekje naar Berlijn met broerlief!
Ik hoooop echt dat ik daar ook een dagje kan paardrijden in de mooie omgeving enzo.
Hoe zit dat bij mevrouw Flips?
Graagquote:Op maandag 1 augustus 2011 23:43 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik zal de zon nog meer naar jullie toesturen.
Mwa redelijk, ben een paar dagen eerder naar huis gegaan wegens ruzies in de vriendengroep met wie ik wasquote:Op maandag 1 augustus 2011 23:43 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Netjes netjes! Hoe was je vakantie?!
Ah tof, wanneer ga je naar Kos?quote:Op maandag 1 augustus 2011 23:45 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Hmm dat is wel minder, hopelijk komt dat een keer goed.
Berlijn. Niceeee! Voor hoelang? Ik ben wel benieuwd naar je mening over Berlijn, ik hoor zoveel verschillende verhalen erover, dat ik behoorlijk twijfel of ik er een keer heen wil.
Ik ga nog een keer 10 dagen naar Kos en enkele dagen naar het strand, in de zin van, met fam. paar dagen huisje huren etc.
[..]
Graag
Jeweet.quote:
Oh dat is wel naar zeg...quote:Op maandag 1 augustus 2011 23:46 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Mwa redelijk, ben een paar dagen eerder naar huis gegaan wegens ruzies in de vriendengroep met wie ik was![]()
Maar ik ben wel lekker uitgerust, dat dan weer wel
Vriend, mijn fok loopt godganse tijd vast, vriend. Ben al blij als ik reacties ziequote:Op maandag 1 augustus 2011 23:46 schreef Floxcie het volgende:
FLIPS WAT GA JU ME NEGEREN [ afbeelding ]
Nou, een weekje Berlijn duurt dus een week.quote:Op maandag 1 augustus 2011 23:45 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Hmm dat is wel minder, hopelijk komt dat een keer goed.
Berlijn. Niceeee! Voor hoelang? Ik ben wel benieuwd naar je mening over Berlijn, ik hoor zoveel verschillende verhalen erover, dat ik behoorlijk twijfel of ik er een keer heen wil.
Ik ga nog een keer 10 dagen naar Kos en enkele dagen naar het strand, in de zin van, met fam. paar dagen huisje huren etc.
hvjquote:Op maandag 1 augustus 2011 23:47 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Vriend, mijn fok loopt godganse tijd vast, vriend. Ben al blij als ik reacties zie, vriend.
Hoi Flox
Psst, wil je in mijn koffer?quote:Op maandag 1 augustus 2011 23:47 schreef FreezePop het volgende:
IK WIL OOK OP VAKANTIE NAAR BERLIJN OF KOS OF HET STRAAAND
jwz ai boks heb je Anita erop?quote:Op maandag 1 augustus 2011 23:49 schreef K-Cash het volgende:
verse tattoage op de arm ik blijf scherp zijn
Is allang begonnen.quote:Op maandag 1 augustus 2011 23:49 schreef Klinkerbotsing het volgende:
MORGEEN BEGEINT DE RAMADAN OMFGG WATTWATWTAT DEZE HITTE DROOGTE ALLES DORST MANGGG WATTWATW
Ik dacht dat die vandaag al was begonnen?quote:Op maandag 1 augustus 2011 23:49 schreef Klinkerbotsing het volgende:
MORGEEN BEGEINT DE RAMADAN OMFGG WATTWATWTAT DEZE HITTE DROOGTE ALLES DORST MANGGG WATTWATW
quote:
Wij moeten altijd anders doen jeweet.quote:Op maandag 1 augustus 2011 23:50 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Ik dacht dat die vandaag al was begonnen?
Ik vertrek 14 augustus, om 6.05quote:Op maandag 1 augustus 2011 23:47 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ah tof, wanneer ga je naar Kos?En je gaat met vriendinnen toch? Leuk leuk!
En ik doe het met alle liefde.Hitte.
O kut. Wat domquote:Op maandag 1 augustus 2011 23:47 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Nou, een weekje Berlijn duurt dus een week.
Ik ben er al een keer een dag geweest, op zich wel tof, best druk though, als je daar niet aan gewend bent! Maar je kunt er goed shoppen enzo en er zijn ook toffe dingen om te bekijken!
Oh, Kos lijkt me tof ja! Een vriendin van me is daar nu ook op vakantie en zij heeft het er volgens mij erg leuk. En met de familie is altijd gezellig.
Dat ook niet echt, het weer daar was voornamelijk zwaar bewolktquote:Op maandag 1 augustus 2011 23:47 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Oh dat is wel naar zeg...Pff, wel bruin geworden?
Mag je dan wel water drinken? Ik kan mij herinneren dat een klasgenoot destijds wel mocht.quote:Op maandag 1 augustus 2011 23:51 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
[..]
Wij moeten altijd anders doen jeweet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |