Ook zou ze een super-maagdelijke uitstraling moeten hebben. En dat heeft die actrice gewoon niet.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 11:43 schreef Northside het volgende:
[..]
Margaery zou een van de mooiste meisjes uit de zeven koninkrijken moeten zijn... zoiets ben je of ben je niet, dat kan je niet acteren.
Hmm.. Ziggo zou zomaar wel eens een klant kunnen krijgen die nu bij UPC zit.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 17:27 schreef matthijs_i het volgende:
Leuk nieuws vandaag, Ziggo en HBO zijn bezig met een Nederlandse HBO. Daarnaast geeft Ziggo aan Game of Thrones hoe dan ook uit te willen zenden in NL
Dat zit er voor mij niet in.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 19:05 schreef HiZ het volgende:
[..]
Hmm.. Ziggo zou zomaar wel eens een klant kunnen krijgen die nu bij UPC zit.
Ik kijk het toch liever wanneer het mij uitkomt. Kijk zelden tv, download altijd alles wat ik wil zien.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 19:05 schreef HiZ het volgende:
[..]
Hmm.. Ziggo zou zomaar wel eens een klant kunnen krijgen die nu bij UPC zit.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 21% gewijzigd door merry77 op 24-08-2011 01:26:27 ]In a world without fences, who needs Windows and Gates!
Ja er is een boekentopic, is niet moeilijk te vinden:quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:58 schreef merry77 het volgende:
is er ook een boekentopic of alleen dit topic?
Ben begonnen aan het deel A dance with dragons. Maar vind het jammer dat er zo weinig Arya en Catelyn in voorkomt. Na het begin van het volgen van de Stark family ben ik benieuwd hoe het verder gaat en of Arya professionele training krijgt.
Volgens mij heb je als HBO abonnee toegang tot HBO GOquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 21:03 schreef InGebruik het volgende:
[..]
Ik kijk het toch liever wanneer het mij uitkomt. Kijk zelden tv, download altijd alles wat ik wil zien.
Eh dat was het verhaal hoor. Elke rol waarvoor hij gecast had kunnen worden leidt tot een dood in het eerste seizoen. Met uitzondering van Tywin Lannister bedenk ik nu net .quote:Op woensdag 24 augustus 2011 00:16 schreef wolfrolf het volgende:
Jammer van Sean Beanze konden hem zeker niet meer dan 1 seizoen betalen
Het zou kunnen dat ze haar pas in seizoen 3 introduceren.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 10:30 schreef DustPuppy het volgende:
Ik ben erg benieuwd naar wie Ygritte gaat spelen
Jij zou ook een naar wijf zijn als er 10 naar paarden stinkende mannen over je heen gaan en je hele dorp vermoord is.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 16:23 schreef Viking84 het volgende:
Net pas de seizoensfinale gezien!. Wat een naar mannetje, die Joffrey en wat een naar wijf, die tovenares
.
Oh, nee, dan is het goed? Dany is natuurlijk gewoon onderdeel van 'de vijand'.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 01:18 schreef Luuksor het volgende:
Maar alsnog is ze een evil scheming bitch.. Dany heeft haar niks misdaan, en Drogo heeft haar ook min of meer geholpen..
Dat waait wel over. Een jaar of acht geleden waren 't Hobbits.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 16:22 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Ik zie lilliputters op straat tegenwoordig als Imps.
Als ik jou was zou ik aSoS nu al lezen, aangezien GRRM en de schrijvers hebben aangegeven dat ze vanaf seizoen 2 de boeken wat door elkaar gaan halen. Tenzij je het verhaal via de serie wil leren, dan heb ik niks gezegdquote:Op dinsdag 6 september 2011 16:56 schreef Repelsteeltju het volgende:
Misschien. Maar misschien ook niet. 'Lilliputter(s)' is ook een term die in het gebruik geraakt is door een boek.
* Repelsteeltju heeft een paar dagen terug A Storm of Swords en A Feast for Crows gekocht en gaat deze meteen lezen, meteen na seizoen twee van GoT.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |