Toen ik eenmaal kassa ging doen wel ja, daarvoor was ik altijd wel zeker van een mooi aantal uren. Maar dat was meer omdat er een stelselmatig tekort was(vooral op de slagerij).quote:Op woensdag 18 april 2012 23:44 schreef magneetstrip het volgende:
Is het in jullie fillialen ook dat je weinig in wordt geroosterd? Eerst stond ik een tijd alleen 3 uur ingeroosterd, toen 10 uut per week en voor volgende week helemaql niet... En collega's hebben dezelfde klacht, zeker 4 meisjes waren ook een hele tijd niet ingeroosterd en toen ineens weer wel. De rest staat gewoon belachelijk weinig ingeroosterd.
een aantal berichten terug heb ik de uitbetaaldata geplaatst, part time krijgt 2 weken later betaald dan full timequote:Op donderdag 19 april 2012 16:30 schreef Oliver23 het volgende:
Hallo Jumbo!
Ik ben op 28 maart 2012 van start gegaan bij Jumbo en mij is verteld dat vandaag het salaris wordt gestort en over 2 weken het restant?
Klopt dit?
Zie het schemaquote:Op vrijdag 20 april 2012 02:11 schreef magneetstrip het volgende:
[..]
een aantal berichten terug heb ik de uitbetaaldata geplaatst, part time krijgt 2 weken later betaald dan full time
Edit: ik zie net dat hulpktachten later betaald krijgen enndat klopt in mijn geval ook
gisteren zeisen ze dat er donderdag betaald gaat worden dus fulltimers 2w terugquote:Op vrijdag 20 april 2012 07:39 schreef Oliver23 het volgende:
[..]
Zie het schema. Er staat dat fulltimers de eerste betaling op uiterlijk de laatste dag van de periode krijgen, dat betekend dus uiterlijk zondag. In het weekend werken de banken niet, dus moet het dus vandaag er op staan???
Met een 24-40 contract ben je toch een fulltimer?
Zeker dat ik het ga doen! Ik heb ontzettend veel gewerkt, kreeg vaak complimentjes van klanten met dat ze het zo leuk vinden dat ik een van de weinige caisseres ben die nog een beetje kan lachen, werd steeds gebeld met of ik extra kan werken etc en dan wordt ineens mijn contract beëindigd! Geen manier van doen. Jumbo Leiden CS is inet voor niets de goedkoopste, opzich verder wel een nette werkgever die netjes alle uren uitbetaald, behalve als het gaat om contracten verlengen en het aantal uur dat je per week wordt ingeroosterd als je 17+ bent, daar zijn ze niet zo netjes mee.quote:Op donderdag 24 mei 2012 14:20 schreef Xetran het volgende:
Gewoon doen.
Ik ben best blij dat ik er weg ben.
je moet om 4 of eerder beginnen en 8 of later eindigenquote:Op donderdag 14 juni 2012 14:51 schreef Jirdo het volgende:
Weet iemand hoeveel uur je moet werken om recht te hebben op een maaltijdvergoeding?
Grappig, dat is bij ons echt exact andersom: de Jumbo in Amsterdam-Zuid aan de Buitenveldertselaan is echt heel erg krap opgezet en de helft van de tijd staan de gangpaden vol met karretjes met materiaal of van die verrijdbare rekken met produkten. Op zich opvallend, want toen het nog een Super de Boer was, was de indeling echt een heel stuk ruimer. Misschien was het assortiment toen ook kleiner, dat zou goed kunnen, alhoewel ik niet echt heel veel zie dat ik bij Super De Boer miste.quote:Op maandag 28 mei 2012 12:24 schreef Iwanius het volgende:
Enige voordeel wat jullie wel hebben vind ik zijn de wat ruimere gangpaden die vrij zijn daar waar bij AH er altijd wel een of andere 'wagen' voorstaat.
Uurloon is vaak per uurquote:Op donderdag 27 juni 2013 06:08 schreef Watdoeteenvulploegleider het volgende:
Is er nog iemans in dit topic?
Weet iemand of er een salaristabel is?
Waar kan ik die vinden? Met het uurloon per uur.
En zonder echt te weten wat ie gaat doen én na 2 hele dagen meelopen.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 01:08 schreef mujentas het volgende:
Dus je gaat hier werken zonder dat je weet hoeveel je gaat verdienen?
Maar wel als afdelingschef hequote:Op vrijdag 28 juni 2013 01:22 schreef einschtein het volgende:
[..]
En zonder echt te weten wat ie gaat doen én na 2 hele dagen meelopen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |