Geeft juist mooi weer wat voor een bescheiden man hij isquote:Op woensdag 7 augustus 2013 15:13 schreef Watdoeteenvulploegleider het volgende:
[..]
Heb je leuk en snel gedaan! Alleen frits kijkt niet al te blij
Hij kijkt toch een beetje nors/negatief mijn inziens maar top dat je die banner hebt gemaakt en mijn zegen heb je!quote:Op woensdag 7 augustus 2013 15:24 schreef JesseW het volgende:
[..]
Geeft juist mooi weer wat voor een bescheiden man hij is
Wij hebben een poster van werkkledij in de winkel mss kan ik daar een foto van maken, en zo'n naam + functie lijstje lijkt me handigquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 23:21 schreef Watdoeteenvulploegleider het volgende:
Naam + functie of wat je heel graag zou willen doen binnen Jumbo etc.
Betalibgsmomenten updaten?
Foto van de werkkleding van elke afdeling?
(Ik roep ook maar wat).
Iets vertellen over de achtergrond van de supermarktketen Jumbo?
Iemand anders nog ideeën?
quote:Op woensdag 7 augustus 2013 15:47 schreef danzazlol het volgende:
[..]
Wij hebben een poster van werkkledij in de winkel mss kan ik daar een foto van maken, en zo'n naam + functie lijstje lijkt me handig
Doe ik die voor #3 oke? Beetje variatie..quote:Op woensdag 7 augustus 2013 15:45 schreef danzazlol het volgende:
Leuke banner jessew! Misschien als je de blije kop van het plaatje van watdoeteenvpl implenteerd dat ie wat vrolijker lijkt! Verder heel leuk!
Betaaldata.. Ik heb het vandaag gehad voor periode 8 en jullie??
Franchise?quote:Op woensdag 7 augustus 2013 15:58 schreef Loll het volgende:
Nu pas? periode 8 had ik 2 week geleden volgens mij.
Volgensmij zijn Franchisers daar redelijk vrij in.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 16:04 schreef Loll het volgende:
O okey Ik zit in een filiaal bedrijf dus vandaar.
Ben je franchise? Is alleen voor filiaal dacht ik.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 17:01 schreef danzazlol het volgende:
Trouwens, kan iemand van jullie inloggen op dat Jumboweb? Ik heb ongeveer ieder cijfer op me loonstrook daar geprobeerd, maar nog niks gelukt.
Gedaan!quote:Op woensdag 7 augustus 2013 16:42 schreef Watdoeteenvulploegleider het volgende:
Je zou er ook bij kunnen zetten wie in welke provincie werkt? (Of zelfs filiaalnaam als mensen dat willen, ben ik zelf niet zo'n fan van, maar als je het wilt kan het wel!)
Als je je personeelsnummer weet, moet het lukken. Heb je het wel geactiveerd?quote:Op woensdag 7 augustus 2013 17:01 schreef danzazlol het volgende:
Trouwens, kan iemand van jullie inloggen op dat Jumboweb? Ik heb ongeveer ieder cijfer op me loonstrook daar geprobeerd, maar nog niks gelukt.
Personeelsnummer staat op de salarisstrook. Maar als hij franchise is dan kan ut niet :-)quote:Op woensdag 7 augustus 2013 19:11 schreef Watdoeteenvulploegleider het volgende:
[..]
Als je je personeelsnummer weet, moet het lukken. Heb je het wel geactiveerd?
Dat is redelijk zuur. Werk jij bij een franchise.?quote:Op woensdag 7 augustus 2013 19:12 schreef JesseW het volgende:
[..]
Personeelsnummer staat op de salarisstrook. Maar als hij franchise is dan kan ut niet :-)
Ik ben volgensmij franchise, nooit gevraagd eigenlijkquote:Op woensdag 7 augustus 2013 19:12 schreef JesseW het volgende:
[..]
Personeelsnummer staat op de salarisstrook. Maar als hij franchise is dan kan ut niet :-)
Hoe oud ben je eigenlijk danzaquote:Op woensdag 7 augustus 2013 20:57 schreef danzazlol het volgende:
[..]
Ik ben volgensmij franchise, nooit gevraagd eigenlijk. Maar ik lees dat het toch niet zo geweldig is dus dat scheelt.
Ik wil als Vulploegmedewerker in de OP.
En jeeej! Nog maar 5 posts!
Hallo JUmbo!
quote:Op woensdag 7 augustus 2013 20:57 schreef danzazlol het volgende:
[..]
Ik ben volgensmij franchise, nooit gevraagd eigenlijk. Maar ik lees dat het toch niet zo geweldig is dus dat scheelt.
Ik wil als Vulploegmedewerker in de OP.
En jeeej! Nog maar 5 posts!
Hallo JUmbo!
Ik wil liever niet te veel in detail gaan over mijn leeftijd ect. WDEVPLquote:Op woensdag 7 augustus 2013 20:40 schreef Watdoeteenvulploegleider het volgende:
[..]
Dat is redelijk zuur. Werk jij bij een franchise.?
Is het niet zo dat een franchiser kan kiezen om dat wel of niet te implementeren? (Doen ze natuurlijk niet want dat kost geld)
Hoe oud ben jij eigenlijk?
Zet mij maar in de OP als iets in de trant van (parttime) afdelingsmanager verslijn in opleiding.
Als de rest ook even zegt hoe hij/zij in de OP hoort te staan.
Oke, duidelijk.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 21:11 schreef JesseW het volgende:
[..]
[..]
Ik wil liever niet te veel in detail gaan over mijn leeftijd ect. WDEVPL
Alle twee in de nieuwe OP!
Jap die heb ik ontvangen. En beantwoord.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 21:15 schreef Watdoeteenvulploegleider het volgende:
[..]
Oke, duidelijk.![]()
Mooi, bedankt. Ik ben nu wel erg benieuwd naar de OP haha.
(pm ontvangen?)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |