quote:Op maandag 1 augustus 2011 23:05 schreef Lithia het volgende:
DAMN YOU, HET MOEST EEN VERJAARDAGSTT ZIJN.
Net alsof een uurtje wat boeit, een topic duurt een week voordat ie vol is.quote:
NEE PRECIES! En niks van een datum in z'n profiel, dus hij stikt er maar inquote:
Bied je excuses aan, anders stuur ik mijn familie op jou af.quote:Op maandag 1 augustus 2011 23:12 schreef Bravebart het volgende:
[..]
NEE PRECIES! En niks van een datum in z'n profiel, dus hij stikt er maar in
Zijn die allemaal kleiner dan 1.60?quote:Op maandag 1 augustus 2011 23:14 schreef Lithia het volgende:
[..]
Bied je excuses aan, anders stuur ik mijn familie op jou af.
Ja.quote:Op maandag 1 augustus 2011 23:15 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Zijn die allemaal kleiner dan 1.60?
Friday is toffer.quote:Op maandag 1 augustus 2011 23:17 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Maar wie is er over 3 kwartier nou jarig?![]()
En waarom draaien ze alweer Last friday night.
Oei, dan zet ik het alvast op een rennenquote:Op maandag 1 augustus 2011 23:17 schreef Lithia het volgende:
[..]
Ja.
Hun lichaamslengte? Neuh, wel langer.
En projecteer dit eens naar anderen en vraag je je nu af waarom het niet zo druk is.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 11:08 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik zei toch dat ik arbeider ben. Ik ben al in overtreding nu
quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 11:12 schreef Lithia het volgende:
[..]
En projecteer dit eens naar anderen en vraag je je nu af waarom het niet zo druk is.
Jeetje, om dat houtskleur te krijgen, moet de bakker het perfect mixen met andere kleuren. Zo awesome.quote:
Dat wist ik, ik wilde zoiets maken voor jouw verjaardagquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 12:47 schreef The_Dean het volgende:
Zoek eens op gitaar taart, zoveel awesome taarten
Iedereen reed hierquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 18:34 schreef PieterBas het volgende:
Wat is het weer lekker rustig op de weg.. is iedereen op vakantie ofzo![]()
Inderdaad. Ik hoorde het op de radio.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 18:36 schreef Piles het volgende:
[..]
Iedereen reed hier
Om 1 uur nog meer dan 50km naar het strand, en om 5 uur stonden de files alweer op de weg terug
Herkenbaar. Op de terugweg stond er vanaf Hoek van Holland weer file om naar de A20 of A4 te komenquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 18:36 schreef Piles het volgende:
[..]
Iedereen reed hier
Om 1 uur nog meer dan 50km naar het strand, en om 5 uur stonden de files alweer op de weg terug
Vraag of je die kettingzaag een uurtje mag lenenquote:Op woensdag 3 augustus 2011 09:36 schreef Lithia het volgende:
Soms heb je dr gewoon geen zin in.
Wat voel ik me agressief vandaag.
Hole shit, dat is geniaal.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 09:39 schreef Piles het volgende:
[..]
Vraag of je die kettingzaag een uurtje mag lenen
Dat ja.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 11:02 schreef Puala het volgende:
Waarschijnlijk voor die struik die je achterin ziet?
Nee joh, kans is groot dat ik het huis dan sloop.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 11:15 schreef jna het volgende:
[..]
Vraag even of je met die graafmachine mag spelen
Hm, ik twijfel. We zijn sowieso van plan om al het gras weg te halen en opnieuw te zaaien, omdat het gras sowieso wat probleempjes heeft. Ik wacht af wat Dean hierover denkt.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 11:16 schreef Puala het volgende:
Ik zou ook een vergoeding voor de schade aan je tuin vragen
Ja, daar dacht ik ook al aan. Scheelt mij omploegen en verdelgenquote:Op woensdag 3 augustus 2011 12:41 schreef Piles het volgende:
Gras kunnen ze dan wel ff meescheppen ja, gelijk afvoeren, opgelost
quote:
Ik durf dat niet te vragen.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 12:41 schreef Piles het volgende:
Gras kunnen ze dan wel ff meescheppen ja, gelijk afvoeren, opgelost
quote:
Welke maat heb jij dan?quote:Op woensdag 3 augustus 2011 13:34 schreef Lithia het volgende:
Je slaapt lang + grote voeten () + je eet KFC/kip = een blanke soortgenootje.
als vrouw heb ik geen grote voeten nodig, wel een dikke kont.quote:
Aaah, checkquote:Op woensdag 3 augustus 2011 13:44 schreef Lithia het volgende:
[..]
als vrouw heb ik geen grote voeten nodig, wel een dikke kont.
met soortgenootje bedoel ik mijn roots
Wtf gast, wat een bobbelschedel heb jijquote:
Ik ben met een tang uit mn moeder getrokkenquote:Op woensdag 3 augustus 2011 16:52 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Wtf gast, wat een bobbelschedel heb jij
Echt?quote:Op woensdag 3 augustus 2011 16:55 schreef jna het volgende:
[..]
Ik ben met een tang uit mn moeder getrokken![]()
ja echt..
Precies, daar zit je afro gewoon voor natuurlijk!quote:
Jeweetquote:Op woensdag 3 augustus 2011 17:05 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Precies, daar zit je afro gewoon voor natuurlijk!
Je weet ook dat ze juist ajax 95 tegen oranje 98 niet uitzenden he?quote:Op woensdag 3 augustus 2011 17:30 schreef Bravebart het volgende:
Vanavond afscheid van Van der Sar![]()
![]()
Vooral Ajax '95 tegen Oranje '98 heeft echt een baaazenopstelling
Bergkamp kijk ik misschien nog wel het meest naar uit
Mja, dat vreesde ik al, maar ik hoop op een samenvattingquote:Op woensdag 3 augustus 2011 17:35 schreef jna het volgende:
[..]
Je weet ook dat ze juist ajax 95 tegen oranje 98 niet uitzenden he?
Ja snap ik serieus nietquote:Op woensdag 3 augustus 2011 17:37 schreef jna het volgende:
Beetje Rooney de voorkeur geven boven helden als Bergkamp, Finidi, Kanu en Davids
niet?quote:Op woensdag 3 augustus 2011 17:35 schreef jna het volgende:
[..]
Je weet ook dat ze juist ajax 95 tegen oranje 98 niet uitzenden he?
Dit ja, ik snap sowieso de organisatie niet dat dat niet de hoofdwedstrijd isquote:Op woensdag 3 augustus 2011 17:39 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja snap ik serieus niet95-98 is verdomme nostalgie voor 80% van de nog levende voetballiefhebbers
Misschien wel de beste jaren van het Nederlands voetbal in de afgelopen 30 jaar.
Naja, daar staan de grote namen van nu, dus dat heeft voorkeur denk ikquote:Op woensdag 3 augustus 2011 17:53 schreef jna het volgende:
[..]
Dit ja, ik snap sowieso de organisatie niet dat dat niet de hoofdwedstrijd is
Ja maar die grote namen van nu mogen de veters nog niet strikken van die 2 teamsquote:Op woensdag 3 augustus 2011 17:57 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Naja, daar staan de grote namen van nu, dus dat heeft voorkeur denk ikMaar de '95-'98 wedstrijd duurt ook korter geloof ik hè
Geen 2x45
Idd! Bergkamp, Jonk, Boertjes, Kanu, Finidiquote:Op woensdag 3 augustus 2011 17:59 schreef jna het volgende:
[..]
Ja maar die grote namen van nu mogen de veters nog niet strikken van die 2 teams
Neejoh, die is hartstikke fit!quote:Op woensdag 3 augustus 2011 18:05 schreef PieterBas het volgende:
Moet Kanu niet een beetje aan zijn hart denken ??
Baassssssquote:
Gast, dit zou jij zelfs mooi vinden! Biertje erbij, dit dat.quote:
quote:Op woensdag 3 augustus 2011 18:37 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Gast, dit zou jij zelfs mooi vinden! Biertje erbij, dit dat.
Zie PMquote:Op woensdag 3 augustus 2011 18:48 schreef Piles het volgende:
[..]
Is het al begonnen, doe eens linkje dan?
Ja, ik moest ook ff denken, maar toen zag ik het, Van den Bromquote:
Iddquote:
Het geldquote:Op woensdag 3 augustus 2011 19:05 schreef Piles het volgende:
Waar is het trouwens misgegaan met het Nederlandse voetbal, we waren zo groot
Mja, en dan vooral het bijna oneindige geld van andere clubs, zodat de talenten uit eigen opleiding veel te snel werden weggekochtquote:
Wie?quote:
Ah die, ja die is bijna net zo goed als Messi ja.quote:
quote:Op woensdag 3 augustus 2011 18:37 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Gast, dit zou jij zelfs mooi vinden! Biertje erbij, dit dat.
Dat ging over '95-'98 met alle grote namen van weleerquote:
Dit is saaier dan een normalequote:Op woensdag 3 augustus 2011 19:48 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Dat ging over '95-'98 met alle grote namen van weleerDit is net een normale wedstrijd
"Nee hoor, ik word net gewisseld"quote:Op woensdag 3 augustus 2011 21:00 schreef The_Dean het volgende:
Ah ja, daarom vroeg die vrouw aan de telefoon: "Kan ik u wat vragen of stoor ik u tojdens het voetballen?"
Mja, beetje jammerquote:
En zo hoort dat! Mijn gras ook.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 12:58 schreef The_Dean het volgende:
Om even bij de TT te blijven, mijn gras is nu ook goed kort
welk gras?quote:Op donderdag 4 augustus 2011 12:58 schreef The_Dean het volgende:
Om even bij de TT te blijven, mijn gras is nu ook goed kort
Dat ja.quote:
Ik zie het, thanks!quote:Op donderdag 4 augustus 2011 17:28 schreef jna het volgende:
Je twitter account is spam aan het versturen tante Lien
Durft hij toch nietquote:
quote:
Goedmeurning!quote:
Geen tijd voor joh.quote:
Alsof iemand dat gelooftquote:
Ach, best leuke nummers kwamen er voorbij. Ook een aantal tenenkrommendequote:Op vrijdag 5 augustus 2011 17:20 schreef PieterBas het volgende:
Stiekem erachter komen dat je in de auto de Homo Top100 mee zit te neurien.....
Was dit daar bij?quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 17:20 schreef PieterBas het volgende:
Stiekem erachter komen dat je in de auto de Homo Top100 mee zit te neurien.....
quote:
quote:
quote:
Latin Lovers zelf geeft ook aan dat het 18+ is, dus je zal wel gewoon binnen komen. Die huisregels van Panama gelden in dit geval dan nietquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 17:51 schreef Lithia het volgende:
Boohoo, ik heb een probleempje.Het gaat over die prijsvraag wat ik gewonnen had [WIN] Latin Lovers @ Panama Nightclub
Ik ben 19 jaar en ik zag op hun site dat je 18+ moet zijn (daarom deed ik ook mee). Als je naar hun huisregels kijkt, dan zie je dat je minimaal 21 jaar moet zijn.
dankjequote:Op vrijdag 5 augustus 2011 17:55 schreef jna het volgende:
[..]
Latin Lovers zelf geeft ook aan dat het 18+ is, dus je zal wel gewoon binnen komen. Die huisregels van Panama gelden in dit geval dan niet
Neuh, maar hij heeft potentie.quote:
quote:
quote:
quote:
Waarom zie ik een connectie tussen Dean dat in de wc zit en jouw soep..quote:
En bedankt...quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 18:06 schreef Lithia het volgende:
[..]
[..]
Waarom zie ik een connectie tussen Dean dat in de wc zit en jouw soep..
Die blijft gewoon geweldigquote:
DE ENE PINDA EET DE ANDERE PINDA, HAHAHAHAHA!quote:
Dat vraag ik me ook af.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 11:00 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Waarom is het zo benauwd vandaag?
Waar blijft die beloofde regen van vandaag trouwens?quote:
Beter blijft het nog ff wegquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 13:53 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Waar blijft die beloofde regen van vandaag trouwens?
Het hoosde hier netquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 13:53 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Waar blijft die beloofde regen van vandaag trouwens?
Juh, over 5 minuten!quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 14:03 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Moet je de deur nog uit dan?
Daarom maak ik ook geen foto'squote:Op zaterdag 6 augustus 2011 15:44 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Hier is het nu ook alweer tijden droog.
Ik ben nu bezig met een fotoalbum maken van de vakantie.
Maar waarom heb ik zoveel foto's gemaakt?Ik ben het uitzoeken nu al beu.
Ik heb het album intussen klaar en besteld.quote:
Nog geen idee eigenlijk.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 21:40 schreef PieterBas het volgende:
Het hangt er natuurlijk ook af, waar je naar toe gaat
(Lien hier) we waren in limboland, omdat mijn zusje jarig is. Bovendien begint het feest om elf uur, we zijn nu onderweg.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 21:43 schreef jna het volgende:
[..]
Je bent toch niet in Limburg? Jij hoort chickies kapot te schuren in Damsco!
Gelukkigquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 22:31 schreef The_Dean het volgende:
[..]
(Lien hier) we waren in limboland, omdat mijn zusje jarig is. Bovendien begint het feest om elf uur, we zijn nu onderweg.
dankjequote:
Tof hèquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 22:39 schreef Piles het volgende:
Net eindelijk The Hangover (1) gezien. Mijn god, wat een film
Sowieso ja, hahaquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 23:07 schreef Piles het volgende:
[..]
Waarschijnlijk ook de enige film waar mensen de aftiteling hebben bekeken
Ja ik nog zwaaien naar jullie maar jullie herkenden me nietquote:Op zondag 7 augustus 2011 10:38 schreef Lithia het volgende:
Er was trouwens iemand dat zoiets droeg.
[ afbeelding ]
Leugens!quote:Op zondag 7 augustus 2011 10:51 schreef jna het volgende:
[..]
Ja ik nog zwaaien naar jullie maar jullie herkenden me niet
Na 1-0 achterquote:
Maar daarna een solide overwinning.quote:
Die mensen zitten hier niet.quote:En leuk voor de mensen die vanavond nog willen kijken...
Dankje.quote:Op zondag 7 augustus 2011 16:37 schreef Piles het volgende:
[..]
Na 1-0 achter
En leuk voor de mensen die vanavond nog willen kijken...
DEAN: FOK!STOK door Nederland #121 Goingarijp (q01z) !!
Ja man, dichterbij dan ik dacht. We zaten in de auto te routeplannen naar Goingarijp en zagen ineens de foto's van Damwoude verschijnenquote:Op zondag 7 augustus 2011 16:37 schreef Piles het volgende:
[..]
Na 1-0 achter
En leuk voor de mensen die vanavond nog willen kijken...
DEAN: FOK!STOK door Nederland #121 Goingarijp (q01z) !!
Ik had niks te doen vandaag, maar vond het toch net iets te verquote:Op zondag 7 augustus 2011 19:28 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ja man, dichterbij dan ik dacht. We zaten in de auto te routeplannen naar Goingarijp en zagen ineens de foto's van Damwoude verschijnen
Nee.quote:
quote:
quote:23:00:01
Zondag hè!quote:
quote:
quote:
Ohh, hier heb ik dat nog niet.quote:
Ja!quote:Op maandag 8 augustus 2011 06:19 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Goedemorgen
[..]Was ik een seconde te laat?
Wasn't me!quote:Op maandag 8 augustus 2011 12:58 schreef Bravebart het volgende:
Ik ben zojuist met de dood bedreigd in Den Haag, Jan
Ik denk het ook ja, ik keek vast z'n kant opquote:Op maandag 8 augustus 2011 13:18 schreef jna het volgende:
[..]
Wasn't me!
Maar dan zal je het wel verdiend hebben!
Ja zie je, daar heb je het alquote:Op maandag 8 augustus 2011 13:35 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik denk het ook ja, ik keek vast z'n kant op
Enge stad ookquote:
Het paadje is er en ze lieten veel troep achter, ze hadden de tuin van de buurman niet volledig opgeruimd en hierdoor ging de buurman (net als Dean) er achteraan bellen. De buurman kwam vrijdagochtend naar mij en vertelde dat ze vrijdagmiddag onze tuin zouden fixen of vandaag.quote:Op maandag 8 augustus 2011 13:18 schreef Puala het volgende:
Lien, Dean. Hoe staat het met jullie tuin?
In Damwoude iig niet.quote:
Nu welquote:Op maandag 8 augustus 2011 16:35 schreef Lithia het volgende:
[..]
In Damwoude iig niet.
Ja, er was wel motregen, maar dat was 3 secondes aanwezig en er kwam weer zon. Iig geen regen hier.
Yo Luc.quote:Op maandag 8 augustus 2011 17:55 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Bijna-avond
Lekker zonnetje nu
Het komt alleen maar wanneer ik mijn dutje doe blijkbaarquote:Op maandag 8 augustus 2011 17:56 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Nu wel
Bakken, nee, Pallets met regen!!
Klinkt als een redelijk acceptabele oplossingquote:Op maandag 8 augustus 2011 16:14 schreef Lithia het volgende:
[..]
Het paadje is er en ze lieten veel troep achter, ze hadden de tuin van de buurman niet volledig opgeruimd en hierdoor ging de buurman (net als Dean) er achteraan bellen. De buurman kwam vrijdagochtend naar mij en vertelde dat ze vrijdagmiddag onze tuin zouden fixen of vandaag.
Vandaag hadden ze het afgerond en ze hebben alles wat beschadigd is gedekt met aarde en zaad erin gestopt. De tuin ziet er schoner en netter uit.
Dean wilde liever dat ze alles gaan omploegen en dan aarde over gooien om het gras gelijk te maken, maar uiteindelijk is het niet hun taak om dat te doen, ze hebben iig alles proberen te fixen wat zij zelf kapot hebben gemaakt. Als we nog klachten hebben, dan konden we ze bellen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |