quote:Op maandag 1 augustus 2011 23:05 schreef Lithia het volgende:
DAMN YOU, HET MOEST EEN VERJAARDAGSTT ZIJN.
Net alsof een uurtje wat boeit, een topic duurt een week voordat ie vol is.quote:
NEE PRECIES! En niks van een datum in z'n profiel, dus hij stikt er maar inquote:
Bied je excuses aan, anders stuur ik mijn familie op jou af.quote:Op maandag 1 augustus 2011 23:12 schreef Bravebart het volgende:
[..]
NEE PRECIES! En niks van een datum in z'n profiel, dus hij stikt er maar in
Zijn die allemaal kleiner dan 1.60?quote:Op maandag 1 augustus 2011 23:14 schreef Lithia het volgende:
[..]
Bied je excuses aan, anders stuur ik mijn familie op jou af.
Ja.quote:Op maandag 1 augustus 2011 23:15 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Zijn die allemaal kleiner dan 1.60?
Friday is toffer.quote:Op maandag 1 augustus 2011 23:17 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Maar wie is er over 3 kwartier nou jarig?![]()
En waarom draaien ze alweer Last friday night.
Oei, dan zet ik het alvast op een rennenquote:Op maandag 1 augustus 2011 23:17 schreef Lithia het volgende:
[..]
Ja.
Hun lichaamslengte? Neuh, wel langer.
En projecteer dit eens naar anderen en vraag je je nu af waarom het niet zo druk is.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 11:08 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik zei toch dat ik arbeider ben. Ik ben al in overtreding nu
quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 11:12 schreef Lithia het volgende:
[..]
En projecteer dit eens naar anderen en vraag je je nu af waarom het niet zo druk is.
Jeetje, om dat houtskleur te krijgen, moet de bakker het perfect mixen met andere kleuren. Zo awesome.quote:
Dat wist ik, ik wilde zoiets maken voor jouw verjaardagquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 12:47 schreef The_Dean het volgende:
Zoek eens op gitaar taart, zoveel awesome taarten
Iedereen reed hierquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 18:34 schreef PieterBas het volgende:
Wat is het weer lekker rustig op de weg.. is iedereen op vakantie ofzo![]()
Inderdaad. Ik hoorde het op de radio.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 18:36 schreef Piles het volgende:
[..]
Iedereen reed hier
Om 1 uur nog meer dan 50km naar het strand, en om 5 uur stonden de files alweer op de weg terug
Herkenbaar. Op de terugweg stond er vanaf Hoek van Holland weer file om naar de A20 of A4 te komenquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 18:36 schreef Piles het volgende:
[..]
Iedereen reed hier
Om 1 uur nog meer dan 50km naar het strand, en om 5 uur stonden de files alweer op de weg terug
Vraag of je die kettingzaag een uurtje mag lenenquote:Op woensdag 3 augustus 2011 09:36 schreef Lithia het volgende:
Soms heb je dr gewoon geen zin in.
Wat voel ik me agressief vandaag.
Hole shit, dat is geniaal.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 09:39 schreef Piles het volgende:
[..]
Vraag of je die kettingzaag een uurtje mag lenen
Dat ja.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 11:02 schreef Puala het volgende:
Waarschijnlijk voor die struik die je achterin ziet?
Nee joh, kans is groot dat ik het huis dan sloop.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 11:15 schreef jna het volgende:
[..]
Vraag even of je met die graafmachine mag spelen
Hm, ik twijfel. We zijn sowieso van plan om al het gras weg te halen en opnieuw te zaaien, omdat het gras sowieso wat probleempjes heeft. Ik wacht af wat Dean hierover denkt.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 11:16 schreef Puala het volgende:
Ik zou ook een vergoeding voor de schade aan je tuin vragen
Ja, daar dacht ik ook al aan. Scheelt mij omploegen en verdelgenquote:Op woensdag 3 augustus 2011 12:41 schreef Piles het volgende:
Gras kunnen ze dan wel ff meescheppen ja, gelijk afvoeren, opgelost
quote:
Ik durf dat niet te vragen.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 12:41 schreef Piles het volgende:
Gras kunnen ze dan wel ff meescheppen ja, gelijk afvoeren, opgelost
quote:
Welke maat heb jij dan?quote:Op woensdag 3 augustus 2011 13:34 schreef Lithia het volgende:
Je slaapt lang + grote voeten () + je eet KFC/kip = een blanke soortgenootje.
als vrouw heb ik geen grote voeten nodig, wel een dikke kont.quote:
Aaah, checkquote:Op woensdag 3 augustus 2011 13:44 schreef Lithia het volgende:
[..]
als vrouw heb ik geen grote voeten nodig, wel een dikke kont.
met soortgenootje bedoel ik mijn roots
Wtf gast, wat een bobbelschedel heb jijquote:
Ik ben met een tang uit mn moeder getrokkenquote:Op woensdag 3 augustus 2011 16:52 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Wtf gast, wat een bobbelschedel heb jij
Echt?quote:Op woensdag 3 augustus 2011 16:55 schreef jna het volgende:
[..]
Ik ben met een tang uit mn moeder getrokken![]()
ja echt..
Precies, daar zit je afro gewoon voor natuurlijk!quote:
Jeweetquote:Op woensdag 3 augustus 2011 17:05 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Precies, daar zit je afro gewoon voor natuurlijk!
Je weet ook dat ze juist ajax 95 tegen oranje 98 niet uitzenden he?quote:Op woensdag 3 augustus 2011 17:30 schreef Bravebart het volgende:
Vanavond afscheid van Van der Sar![]()
![]()
Vooral Ajax '95 tegen Oranje '98 heeft echt een baaazenopstelling
Bergkamp kijk ik misschien nog wel het meest naar uit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |