Salafi's zijn anti madhab, maar door nieuwe - eigen interpretaties - van hun geleerden te volgen creeren ze zelf een madhabquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 01:04 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
En de salafi's zijn daar de tegenhangers van?
Op Wikipedia staatquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 01:09 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Salafi's zijn anti madhab, maar door nieuwe - eigen interpretaties - van hun geleerden te volgen creeren ze zelf een madhab
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lekker tegenstrijdig dan, alsof in de Koran staat dat je burgers moet vermoorden.
Sufi's zijn pas interessant, met hun Derwisj dans.![]()
quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 01:14 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Op Wikipedia staatDie associatie is onterecht, salafis houden zich bezig met aanbidding, de jihadis zijn wahabisten, salafi manier van aanbidding + politiek. Salafis houden zich niet bezig met politiek en bestuur etcSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lekker tegenstrijdig dan, alsof in de Koran staat dat je burgers moet vermoorden.
Sufi's zijn pas interessant, met hun Derwisj dans.![]()
Aha oke, duidelijk.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 01:15 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Die associatie is onterecht, salafis houden zich bezig met aanbidding, de jihadis zijn wahabisten, salafi manier van aanbidding + politiek. Salafis houden zich niet bezig met politiek en bestuur etc
Kijk maar dit even :quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 01:28 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Aha oke, duidelijk.
Ik snap nooit iets van die groepen zoals al-Qaeda. Beweren echt goede moslims te zijn terwijl ze gewoon heel slechte dingen doen.
Je aanwezigheid is al getroll.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 01:37 schreef Weissman het volgende:
Trigger, mag ik pleaaaase trollen in dit topic
Jij snapt het.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 01:41 schreef Weissman het volgende:
[..]
ik kon niet slapen en waar is het nou gezelliger dan in een ramadan SC op dit tijdstip
Wat.quote:
quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 01:42 schreef Triggershot het volgende:
Jij snapt het.
waarom, ziek, warm, te druk?
Of met die team die bin laden heeft vermoord, zijn nu ook allemaal doodquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 01:49 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Wat.De CIA heeft wel mooi z'n doel bereikt.
Dit is ook weer zoiets
Door het vasten?quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 01:49 schreef Weissman het volgende:
[..]![]()
neuh, gelukkig niet ziek. kweenie, beetje ritme verstoord denk ik.
Wie zegt dat Bin laden dood is.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 01:50 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Of met die team die bin laden heeft vermoord, zijn nu ook allemaal dood
Dat is het punt ook meteen, team die hem zogenaamd heeft vermoord is zelf gedood.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 01:51 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Wie zegt dat Bin laden dood is.
Ah zoquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 01:52 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Dat is het punt ook meteen, team die hem zogenaamd heeft vermoord is zelf gedood.
Echt hé, geen van de 6 heeft het overleefdquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 01:55 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Ah zo. Ik geloof niks meer.
Dus echt? Wie heeft ze vermoord dan?quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 01:55 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Echt hé, geen van de 6 heeft het overleefd
Helikopter neergestortquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 01:56 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Dus echt? Wie heeft ze vermoord dan?
quote:
daar ga ik eerlijk gezegd wel van uit ja.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 01:59 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]x10
Dus zijn een paar Amerikaantjes ergens in Afghanistan toneelstukje gaan spelen? 'We got him!!"
Dan vraag ik me af waar Bin Laden écht is.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 01:59 schreef Triggershot het volgende:
[..]
daar ga ik eerlijk gezegd wel van uit ja.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |