to the bone (quote:
quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 11:37 schreef Baghdaddy het volgende:
[..]
to the bone ().
en jij weer 4x0,5?
das een fabelquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 13:08 schreef AliceWonder het volgende:
Ik heb gehoord dat je je speeksel niet express door mag slikken als je vast.Weet iemand waar dat staat en waarom dat zo is.En of het waar is??
waarom doe je mee?quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 11:53 schreef AliceWonder het volgende:
Ramadan/Ramazan Mubarke iedereen.
Ik doe dit jaar ook mee en ik vond de eerste dag wel lastig.
Ik ben zelf geen moslim.Maar mijn familie/omgeving wel.
Ik wens iedereen die vast veel succes.Dat zal vandaag ook niet makkelijk worden met dit weer.
Dat dacht ik zelf ook.Maar heb meerdere keren gehoord dat dat niet mag.Maar je moet je speeksel sowieso doorslikken omdat je anders een overvloed aan speeksel hebt.quote:
ach mensen hebben zoveel te vertellen over wat zogenaamd wel en niet mag en wat nietquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 13:20 schreef AliceWonder het volgende:
[..]
Dat dacht ik zelf ook.Maar heb meerdere keren gehoord dat dat niet mag.Maar je moet je speeksel sowieso doorslikken omdat je anders een overvloed aan speeksel hebt.
Wat een grote rol speelt is mijn omgeving.De meeste mensen vasten.Ik ben ook niet religieus maar ben wel op zoek.En zo bereid ik me als het ware voor op de dag dat ik misschien ooit moslim wordt.Het is ook een test van wilskracht.En je inleven in wat miljoenen mensen elke dag meemaken.Die zich s' Avonds niet tegoed kunnen doen aan allerlei lekkernijen...quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |