Ga elders baggeren.quote:Op maandag 1 augustus 2011 22:39 schreef Jahr00n het volgende:
ramazan is toch de vijand van michelos?
De regels zijn aardig hetzelfde.quote:Op maandag 1 augustus 2011 22:40 schreef robuust89 het volgende:
Interessant!
Geen Moslim btw, maar ik vraag me af, is er een verschil in "strengheid" (hoe strak je de regels volgt qua eten enz) tussen de verschillende moslim stromingen? En zo ja, hoe?
Thanksquote:Op maandag 1 augustus 2011 22:44 schreef motorbloempje het volgende:
Weet niet of 'succes' wensen de juiste term is, maar ook veel gezelligheid toegewenst de komende maand als je met vrienden en familie eet 's avonds.
Het moet nu wel een stuk lastiger zijn dan wanneer het in november valt....
Bloody Paki's ook.quote:Op maandag 1 augustus 2011 22:56 schreef motorbloempje het volgende:
Hier in Engeland is 't echt ' big shit ' in de winkels: in de Tesco hier is een heel pad ingericht voor gezamenlijk eten tijdens de Ramadan!20 liter cans olie, balen rijst, etc. etc. etc!
Ik was er ook verbaasd over met mijn eerste Ramadan in Engeland. Maar naar mijn ervaring zitten er met Ramadan meer Pako's in de Morrisons dan in de Tescoquote:Op maandag 1 augustus 2011 22:56 schreef motorbloempje het volgende:
Hier in Engeland is 't echt ' big shit ' in de winkels: in de Tesco hier is een heel pad ingericht voor gezamenlijk eten tijdens de Ramadan!20 liter cans olie, balen rijst, etc. etc. etc!
Ik moet morgen in de namiddag tot 's avonds laat in de horeca gaan werken. Ben dan benieuwd hoe het vasten dan bij mij zal gaan vallen.quote:Op maandag 1 augustus 2011 23:30 schreef Insane- het volgende:
Eerste dag heb ik al overleefd. Was minder zwaar dan ik me van vorig jaar herinnerde. Maarja 't is vakantie
Hahahaiiquote:Op maandag 1 augustus 2011 19:32 schreef Triggershot het volgende:
Hij is geen moslim, hij is een Sjiet.
In het begin ik ookquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 00:05 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Ik dacht dat hij al die dingen echt meende.
Oh, bij 'onze' lokale Morrisons valt 't nog wel mee, maar de Tesco Extra in het centrum pakt dus flink uit!quote:Op maandag 1 augustus 2011 23:35 schreef o.us het volgende:
[..]
Ik was er ook verbaasd over met mijn eerste Ramadan in Engeland. Maar naar mijn ervaring zitten er met Ramadan meer Pako's in de Morrisons dan in de Tesco
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |