quote:
Eeuwig? En wat nou als FOK! wordt opgedoekt?quote:Op maandag 1 augustus 2011 22:33 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
![]()
eeuwige credits voor Tjetmaster
Oh, maar je over dat 'waar' niet zo druk, was geloof ik tijdens een van de bb of dgk reeksen een hype om alleen maar 'waar....' topics te openen.quote:Op maandag 1 augustus 2011 22:33 schreef kaatje50 het volgende:
Nu zal iedereen wel tevreden zijn over de TT. Er zit geen WAAR in en geen CAPS
internet archivequote:Op maandag 1 augustus 2011 22:34 schreef TjetMaster het volgende:
[..]
Eeuwig? En wat nou als FOK! wordt opgedoekt?
weet ik. Ook dat dat waar lange tijd gebruikt is hier..quote:Op maandag 1 augustus 2011 22:35 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Oh, maar je over dat 'waar' niet zo druk, was geloof ik tijdens een van de bb of dgk reeksen een hype om alleen maar 'waar....' topics te openen.
De caps vond ik een keer leuk omdat jij een statement probeerde te maken
quote:
ik wilde de volgende tekst tikken, maar weet hem gewoon niet meerquote:
Witte en rooie!quote:Op maandag 1 augustus 2011 22:39 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
ik wilde de volgende tekst tikken, maar weet hem gewoon niet meer![]()
Wittequote:
volgens dat liedje welquote:Op maandag 1 augustus 2011 22:43 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Witteik wist niet eens dat die bestonden
Als je dat rode eraf haalt is het witquote:Op maandag 1 augustus 2011 22:43 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar hij zingt het echt.quote:Op maandag 1 augustus 2011 22:43 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
quote:
youtube filmpje want ik snap echt niet waar jullie 't over hebbenquote:Op maandag 1 augustus 2011 22:44 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar hij zingt het echt.
Misschien bedoelt bij de binnenkant
quote:Op maandag 1 augustus 2011 22:45 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
[..]
youtube filmpje want ik snap echt niet waar jullie 't over hebben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |