64 kbps lijkt me anders knap waardeloosquote:Op maandag 1 augustus 2011 16:38 schreef WSquater het volgende:
Daarnaast heb je wel een limiet, maar je internettoegang wordt niet ontzegd en je hoeft ook niet extra te betalen. Snelheid wordt omlaag gebracht, maar daar valt mee te leven.
Ik vind, als het 'm is, het een stap terug. Want hij lijkt dan nog 't meest op de eerste iPhone.quote:Op maandag 1 augustus 2011 20:01 schreef tinoburg het volgende:
was dit over de 5 al gepost?
http://gizmodo.com/582657(...)e-iphone-5/gallery/1
Hij is wel bizar dun.quote:Op maandag 1 augustus 2011 22:09 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Ik vind, als het 'm is, het een stap terug. Want hij lijkt dan nog 't meest op de eerste iPhone.
JA DAT HEEFT APPLE NATUURLIJK GEKOCHT VAN DIE 60 MILJARD DIE ZE OP DE BANK HEBBEN!11 :quote:Op maandag 1 augustus 2011 22:12 schreef Merkie het volgende:
Designed by Apollo in California.... Waarom nemen we dit serieus?
Je mot wat.quote:Op maandag 1 augustus 2011 22:12 schreef Merkie het volgende:
Designed by Apollo in California.... Waarom nemen we dit serieus?
Probeer de app 'Download Monitor' (is gratis)quote:Op maandag 1 augustus 2011 18:43 schreef JDude het volgende:
Overigens zou het al schelen als ik enig idee had hoeveel data ik eigenlijk per maand verstook.
Ik was in België en Duitsland in 1 dag, en kon een dagpas voor 5 piek bestellen met 100 MB. Wel netjes jaquote:Op maandag 1 augustus 2011 16:38 schreef WSquater het volgende:
T-Mobile doet het prima. Prijzen stijgen wel wat, maar niet zo belachelijk als bij Vodafone en KPN. Daarnaast heb je wel een limiet, maar je internettoegang wordt niet ontzegd en je hoeft ook niet extra te betalen. Snelheid wordt omlaag gebracht, maar daar valt mee te leven.
De iSmart abonnementen (waarmee je waarschijnlijk een iPhone gebruikt), hebben trouwens nog steeds bellen per seconde.
Oh, en nog wat (ik weet niet of dit al zo was). Je kan een 'weekpas' aanvragen voor 15 euro. Dan heb je 7 dagen lang onbeperkt internet in het buitenland (ZONE 1, dus zoiezo alle EU-landen).
Voor 15 euro onbeperkt internet in het buitenland (7 dagen lang), vind ik wel netjes.
Dat voortaan maar via Wifi doen hè? Ik heb aan 200 MB wel genoeg, ik gebruik toch eigenlijk alleen maar Twitter, Facebook en Maps via 3G (als ik al bereik heb met T-Mobilequote:Op dinsdag 2 augustus 2011 01:15 schreef Skv het volgende:
500 Mb datalimiet. Vijf YouTube filmpjes, een tiental plaatjes en drie apps en je bent over je limiet heen. Laat staan het uploaden van een gilmpje naar youtube of het on-the-go deldn van je foto's op picasa of drop ox. Waardeloos.
Ik wil gewoon onbeperkt houden.
Ik ben veel en vaak onderweg, daar is geen wifi.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 08:18 schreef Q. het volgende:
[..]
Dat voortaan maar via Wifi doen hè? Ik heb aan 200 MB wel genoeg, ik gebruik toch eigenlijk alleen maar Twitter, Facebook en Maps via 3G (als ik al bereik heb met T-Mobile).
Als ie dunner wordt en een edge-to-edge beeldscherm heeft, topquote:Op maandag 1 augustus 2011 20:01 schreef tinoburg het volgende:
was dit over de 5 al gepost?
http://gizmodo.com/582657(...)e-iphone-5/gallery/1
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |