Vanochtend hebben we een real estate tour gehad. Uiteraard komt het gesprek daarbij ook op de verschillen tussen Europa en de VS. Hier in Washington kan men zich dus niets voorstellen bij het vernielen van kunst, intrappen van bushokjes of het stelen van fietsen als er geen gigantisch slot op zit..quote:Op zondag 7 augustus 2011 21:18 schreef Isegrim het volgende:
Iemand heeft vele uren werk gehad aan dat paard. Ik vind het echt geen stijl om dat kapot te maken.
Da's wel fijn dan.quote:Op zondag 7 augustus 2011 22:33 schreef Alicey het volgende:
[..]
Vanochtend hebben we een real estate tour gehad. Uiteraard komt het gesprek daarbij ook op de verschillen tussen Europa en de VS. Hier in Washington kan men zich dus niets voorstellen bij het vernielen van kunst, intrappen van bushokjes of het stelen van fietsen als er geen gigantisch slot op zit..
Politie treedt daar ook veel harder en strenger opquote:Op zondag 7 augustus 2011 22:33 schreef Alicey het volgende:
[..]
Vanochtend hebben we een real estate tour gehad. Uiteraard komt het gesprek daarbij ook op de verschillen tussen Europa en de VS. Hier in Washington kan men zich dus niets voorstellen bij het vernielen van kunst, intrappen van bushokjes of het stelen van fietsen als er geen gigantisch slot op zit..
Dat zegt niet zoveel. Nog nooit is vastgesteld dat harder optreden tegen criminaliteit een significante preventieve werking heeft.quote:Op zondag 7 augustus 2011 22:58 schreef Marktplaatsman het volgende:
[..]
Politie treedt daar ook veel harder en strenger op
Dat verschil zie ik dan weer niet direct.quote:Op zondag 7 augustus 2011 23:10 schreef Isegrim het volgende:
Dat zou wel eens te maken kunnen hebben met een overheid die wat meer respect heeft voor eigendomsrecht dan de onze.
Daarbij komt echter wel een zekere verantwoordelijkheid kijken. Ik vind het leuk om te zien dat mensen hier die verantwoordelijkheid ook nemen, waardoor er hier ook in mindere mate een overheid die alles regelt nodig is. Als je zoiets in Nederland zou willen, zou er toch eerst een cultuuromslag noodzakelijk zijn.quote:Op zondag 7 augustus 2011 23:30 schreef Isegrim het volgende:
Dat is min of meer wat ik bedoel. In de VS mag je op jouw land het huis bouwen dat jij wilt. Je hoeft niet eerst door eoa welstandscommissie. Om maar wat te noemen.
Dat hoeft in een heel aantal landen niet, of slechts in geringe mate; in de meeste landen leidt dat evenwel niet tot eenzelfde cultuur.quote:Op zondag 7 augustus 2011 23:30 schreef Isegrim het volgende:
Dat is min of meer wat ik bedoel. In de VS mag je op jouw land het huis bouwen dat jij wilt. Je hoeft niet eerst door eoa welstandscommissie. Om maar wat te noemen.
Het is ook maar 1 voorbeeld.quote:Op maandag 8 augustus 2011 07:11 schreef Reya het volgende:
[..]
Dat hoeft in een heel aantal landen niet, of slechts in geringe mate; in de meeste landen leidt dat evenwel niet tot eenzelfde cultuur.
Ik heb ze nog wel ouder gezien, die zijn pas leuk.quote:Op maandag 8 augustus 2011 18:23 schreef junkiexp het volgende:
@Isegrim, ik wil een gat van 125 mm laten boren in mijn eigen betonnen plat dak.
Weet jij zo of dit dingen zijn die je moet voorleggen bij de VVE ?
Ik heb een reglement uit 1968 (serieus)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |