quote:Op maandag 1 augustus 2011 20:29 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik vind het een lekker wijf en ik kijk uit naar het rimmen enzo!
Sstttt niet zeggen van mijquote:Op maandag 1 augustus 2011 20:29 schreef PatriQue89 het volgende:
utrecht, kally, kally, huisjesmeet, kally, xfa, adam..
7?
ben ik het helemaal mee eens! Ik baalde echt dat ik naar huis moest, dus dat is ook een goed teken.quote:Op maandag 1 augustus 2011 20:28 schreef Toverheks het volgende:
wil even in de groep gooien dat het toch wat wil zeggen dat na 020 party iedereen weer zo blij is dus is een goed teken
quote:Op maandag 1 augustus 2011 20:28 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Geen idee, het is allemaal een beetje dazed and confused.
Aaaaaah ok. Ik vind het zo leuk dat het zo'n ontzettend gevarieerde groep is, maar dat het toch heel erg goed kliktquote:
Ja, 3.. op z;n bolle wangetjes!quote:Op maandag 1 augustus 2011 20:30 schreef Renesite het volgende:
[..]
Je lulde zelf dat je ook een kusje gaf aan JAN
Heul welquote:Op maandag 1 augustus 2011 20:30 schreef DeZwabber het volgende:
ik heb er twee gehad, ben niet hardcore TALer genoeg
Jaquote:Op maandag 1 augustus 2011 20:30 schreef MissJ het volgende:
[..]
ben ik het helemaal mee eens! Ik baalde echt dat ik naar huis moest, dus dat is ook een goed teken.
[..]
[..]
Aaaaaah ok. Ik vind het zo leuk dat het zo'n ontzettend gevarieerde groep is, maar dat het toch heel erg goed klikt![]()
Ja, maar dat zijn minimeets tussen ons.. toen we die film opnamenquote:
Ik ken al die mensen verder niet.quote:Op maandag 1 augustus 2011 20:30 schreef MissJ het volgende:
[..]
Aaaaaah ok. Ik vind het zo leuk dat het zo'n ontzettend gevarieerde groep is, maar dat het toch heel erg goed klikt![]()
quote:Op maandag 1 augustus 2011 20:31 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ja, maar dat zijn minimeets tussen ons.. toen we die film opnamen
Swedish girl makes gay straight!
Omg dat is een jankfilm, wij janken wel maar van het lachenquote:Op maandag 1 augustus 2011 20:31 schreef Bellatrix het volgende:
We zijn gewoon een groep mensen die nergens tussen passen, dus vinden we elkaar!
Tis net een lovestory!
Zal ik je rug doen?quote:
Fijne avondquote:
yes, Team Separatorvlees! De restjes die niemand wilt hebben!quote:Op maandag 1 augustus 2011 20:31 schreef Bellatrix het volgende:
We zijn gewoon een groep mensen die nergens tussen passen, dus vinden we elkaar!
Tis net een lovestory!
quote:
Lekker Gronings wit vlees, me likey!quote:Op maandag 1 augustus 2011 20:32 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Neem ook even zn billen mee, wil je?
Mijn buik/borst ook, met hoarequote:Op maandag 1 augustus 2011 20:32 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Neem ook even zn billen mee, wil je?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |