is ze lekker?quote:Op maandag 1 augustus 2011 20:22 schreef PatriQue89 het volgende:
Misschien als jullie 1 oktober Doortje leuk vinden, en zij jullie, dat ze ook mee kan? een soort van de vrouwelijke Goratj?
Ik wou het al voorstellen eigenlijk, ik ben dol op Doortjequote:Op maandag 1 augustus 2011 20:22 schreef PatriQue89 het volgende:
Misschien als jullie 1 oktober Doortje leuk vinden, en zij jullie, dat ze ook mee kan? een soort van de vrouwelijke Goratj?
quote:Op maandag 1 augustus 2011 20:21 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Nee hoor, rot op hoor, ik kreeg zo op mijn flikker van de dokter de vorige keer. Uren gezeten met een lepeltje. Nee, dat doe ik niet meer.
Ik heb andere dingen gehoord!quote:Op maandag 1 augustus 2011 20:21 schreef Kally het volgende:
[..]
Je bent jaloers op die lik die ik van je schatje kreeg
Oke lekk0r!quote:
Hap hapquote:Op maandag 1 augustus 2011 20:22 schreef Kally het volgende:
[..]
Facebook schat je hebt een uitnodiging
Uhm het staat op mijn naamquote:Op maandag 1 augustus 2011 20:22 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ja toch? Ik bedoel, terugkomen daarna mogen we toch niet. Kunnen we het beter goed doen.
Die bami? Ja die is goed te doenquote:
zelfs opgewarmd was het lekkerquote:Op maandag 1 augustus 2011 20:20 schreef Toverheks het volgende:
maak ik wel weer kipshoarma geloof dat VHal en Pat en de rest dat wel lekker vonden
die waren koudquote:Op maandag 1 augustus 2011 20:24 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
zelfs opgewarmd was het lekkerIk miste alleen de broodjes, maar die waren zeker al op
quote:Op maandag 1 augustus 2011 20:24 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Dit is d'r Bell!!
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 1 augustus 2011 20:22 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ja toch? Ik bedoel, terugkomen daarna mogen we toch niet. Kunnen we het beter goed doen.
Van mij mag ze er nu ook wel bij hoorquote:Op maandag 1 augustus 2011 20:22 schreef PatriQue89 het volgende:
Daar ga ik niet mijn best voor doenquote:Op maandag 1 augustus 2011 20:24 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Dit is d'r Bell!!
[ afbeelding ]
Ze is echt heel leukquote:Op maandag 1 augustus 2011 20:26 schreef iBenny het volgende:
[..]
Van mij mag ze er nu ook wel bij hoor
quote:Op maandag 1 augustus 2011 20:20 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Stop een vaatwastablet in je kut!
quote:Op maandag 1 augustus 2011 20:24 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Dit is d'r Bell!!
[ afbeelding ]
Patrick heeft mij denk ik verkeerd voorgelicht/ingelicht over jouquote:
Oooooooooh, wachtquote:Op maandag 1 augustus 2011 20:26 schreef Renesite het volgende:
[..]
Patrick heeft mij denk ik verkeerd voorgelicht/ingelicht over jou
Dat is een foto na een heel heftige nachtje stappen manquote:Op maandag 1 augustus 2011 20:26 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Daar ga ik niet mijn best voor doen
3 Juliquote:Op maandag 1 augustus 2011 20:27 schreef PatriQue89 het volgende:
Nou, de liefde is over.. hij vergist zich nu al in de datum
Neeee.. dat was VH!quote:Op maandag 1 augustus 2011 20:26 schreef Renesite het volgende:
[..]
Patrick heeft mij denk ik verkeerd voorgelicht/ingelicht over jou
Geen idee, het is allemaal een beetje dazed and confused.quote:Op maandag 1 augustus 2011 20:28 schreef MissJ het volgende:
hoeveel TAL meets hebben jullie eigenlijk al gehad?
ehm... 6?quote:Op maandag 1 augustus 2011 20:28 schreef MissJ het volgende:
Dat zeggen ze altijd.quote:Op maandag 1 augustus 2011 20:28 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Dat is een foto na een heel heftige nachtje stappen man
ff denken... Utrecht, Kallymeet, huisjemeet, Amsterdam en wat kleinere...quote:Op maandag 1 augustus 2011 20:28 schreef MissJ het volgende:
1quote:Op maandag 1 augustus 2011 20:28 schreef MissJ het volgende:
1quote:Op maandag 1 augustus 2011 20:28 schreef MissJ het volgende:
4 juliquote:Op maandag 1 augustus 2011 20:27 schreef PatriQue89 het volgende:
Nou, de liefde is over.. hij vergist zich nu al in de datum
Ik vind het een lekker wijf en ik kijk uit naar het rimmen enzo!quote:
quote:Op maandag 1 augustus 2011 20:29 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik vind het een lekker wijf en ik kijk uit naar het rimmen enzo!
Sstttt niet zeggen van mijquote:Op maandag 1 augustus 2011 20:29 schreef PatriQue89 het volgende:
utrecht, kally, kally, huisjesmeet, kally, xfa, adam..
7?
ben ik het helemaal mee eens! Ik baalde echt dat ik naar huis moest, dus dat is ook een goed teken.quote:Op maandag 1 augustus 2011 20:28 schreef Toverheks het volgende:
wil even in de groep gooien dat het toch wat wil zeggen dat na 020 party iedereen weer zo blij is dus is een goed teken
quote:Op maandag 1 augustus 2011 20:28 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Geen idee, het is allemaal een beetje dazed and confused.
Aaaaaah ok. Ik vind het zo leuk dat het zo'n ontzettend gevarieerde groep is, maar dat het toch heel erg goed kliktquote:
Ja, 3.. op z;n bolle wangetjes!quote:Op maandag 1 augustus 2011 20:30 schreef Renesite het volgende:
[..]
Je lulde zelf dat je ook een kusje gaf aan JAN
Heul welquote:Op maandag 1 augustus 2011 20:30 schreef DeZwabber het volgende:
ik heb er twee gehad, ben niet hardcore TALer genoeg
Jaquote:Op maandag 1 augustus 2011 20:30 schreef MissJ het volgende:
[..]
ben ik het helemaal mee eens! Ik baalde echt dat ik naar huis moest, dus dat is ook een goed teken.
[..]
[..]
Aaaaaah ok. Ik vind het zo leuk dat het zo'n ontzettend gevarieerde groep is, maar dat het toch heel erg goed klikt![]()
Ja, maar dat zijn minimeets tussen ons.. toen we die film opnamenquote:
Ik ken al die mensen verder niet.quote:Op maandag 1 augustus 2011 20:30 schreef MissJ het volgende:
[..]
Aaaaaah ok. Ik vind het zo leuk dat het zo'n ontzettend gevarieerde groep is, maar dat het toch heel erg goed klikt![]()
quote:Op maandag 1 augustus 2011 20:31 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ja, maar dat zijn minimeets tussen ons.. toen we die film opnamen
Swedish girl makes gay straight!
Omg dat is een jankfilm, wij janken wel maar van het lachenquote:Op maandag 1 augustus 2011 20:31 schreef Bellatrix het volgende:
We zijn gewoon een groep mensen die nergens tussen passen, dus vinden we elkaar!
Tis net een lovestory!
Zal ik je rug doen?quote:
Fijne avondquote:
yes, Team Separatorvlees! De restjes die niemand wilt hebben!quote:Op maandag 1 augustus 2011 20:31 schreef Bellatrix het volgende:
We zijn gewoon een groep mensen die nergens tussen passen, dus vinden we elkaar!
Tis net een lovestory!
quote:
Lekker Gronings wit vlees, me likey!quote:Op maandag 1 augustus 2011 20:32 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Neem ook even zn billen mee, wil je?
Mijn buik/borst ook, met hoarequote:Op maandag 1 augustus 2011 20:32 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Neem ook even zn billen mee, wil je?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |