Nee, ingehuurd door Thorne.quote:Op zondag 7 augustus 2011 09:01 schreef Cateye2011 het volgende:
ik ben nog op vakantie, ik heb nog net gezien dat Eric Donna en Owen zag zoenen enzo...maar die waren dus dubbelgangers, ingehuurd door Felicia?
Goeiedag zeg waar halen ze het toch allemaal vandaan![]()
en waar is Donna nu? Huilend op een heel klein zolderkamertje?
John McCook was er wel ... maar hij staat volgens mij helemaal achteraan, in het midden. Twee of drie rijen achter Katherine Kelly Lang zie je z'n hoofd volgens mij.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 21:34 schreef kissaa het volgende:
Hmm, staat Eric niet op de foto van de cast?
quote:Stephanie is vastbesloten Rick aan de schandpaal te nagelen, maar Brooke doet er alles aan om haar zoon te beschermen. Rick neemt Eric in vertrouwen, maar krijg een onverwachte reactie.
ik zet het in spoiler voor degene die misschien niet gezien hebben.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 16:10 schreef Madame_Paon het volgende:
Weet Eric nu eindelijk wat Thorne heeft uitgespookt? Of nog steeds niet?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik denk dat ze dat doet omdat ze zich op een of andere manier vereenzelvigt met Phoebe o.i.d. of puur vanuit een schuldgevoel. Creepy eigenlijk.quote:
Ja, die werkt ondertussen ook de hele familie af.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 09:26 schreef Marrije het volgende:
Ja, creepy, maar ik vind het geweldig![]()
Spannend ook nu met Ridge zijn eisen![]()
En wat is het motief van Rick? Zo moeder zo zoon
Op zo'n manier aard Rick naar Brookequote:Op vrijdag 19 augustus 2011 10:41 schreef ThunderBitch het volgende:
Ja, die werkt ondertussen ook de hele familie af.
Donna als gillende keukenmeid in lingerie.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 10:34 schreef Haaibaaike het volgende:
Rick vind het maar niks dat zijn moeder en Ridge een relatie hebben ! Pam is er weer
De makers van the bold proberen gewoon alle combinaties uit. Ik zal er niet vreemd van opkijken als Bridget iets met Thomas krijgt. Alleen homosexualiteit in the bold zie ik niet zo snel gebeuren, bijvoorbeeld Brooke met Taylor of zoiets. Ik denk dat deze soap meteen ten ondergaat.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 10:41 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ja, die werkt ondertussen ook de hele familie af.
Ja dat zag ikquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 10:51 schreef miep63 het volgende:
Donna als gillende keukenmeid in lingerie.
Homo is uit den boze in Amerika..Terwijl Stephanie in het echt Lesbisch is! Niks mis mee hoor..quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 10:57 schreef miep63 het volgende:
De makers van the bold proberen gewoon alle combinaties uit. Ik zal er niet vreemd van opkijken als Bridget iets met Thomas krijgt. Alleen homosexualiteit in the bold zie ik niet zo snel gebeuren, bijvoorbeeld Brooke met Taylor of zoiets. Ik denk dat deze soap meteen ten ondergaat.
Ik zie het al voor me, Brook en Stephanie, of Donna en Stephanie met Eric een trio.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 10:57 schreef miep63 het volgende:
[..]
De makers van the bold proberen gewoon alle combinaties uit. Ik zal er niet vreemd van opkijken als Bridget iets met Thomas krijgt. Alleen homosexualiteit in the bold zie ik niet zo snel gebeuren, bijvoorbeeld Brooke met Taylor of zoiets. Ik denk dat deze soap meteen ten ondergaat.
In ieder geval wat dit betreft.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 10:43 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Op zo'n manier aard Rick naar Brooke
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |