quote:Op zaterdag 10 november 2012 14:51 schreef Parafernalia het volgende:
Ik gebruik tegenwoordig Iron van SRWare. Zelfde als Chrome maar zonder al het gespioneer van Google
Dat zit gewoon onder je menu-knop hoor.quote:Op vrijdag 27 september 2013 07:43 schreef __Saviour__ het volgende:
Het verlies van het lijstje van laatst gesloten tabbladen is wel erg jammer.
Nu kun je alleen nog maar het allerlaatst gesloten tabblad opnieuw openen.
Ik vind de 'new tab' inhoud kut. Ik wil gewoon m'n apps daar weer hebben staanquote:Op vrijdag 27 september 2013 07:16 schreef Evertjan het volgende:
kick wat vinden jullie van de nieuwe update?
Je kunt iig chrome://apps/ als startpagina instellen. Dan heb je die pagina weer als je Chrome opent. En je hebt links op de bladwijzerbalk natuurlijk de knop Applicaties staanquote:Op vrijdag 27 september 2013 08:27 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik vind de 'new tab' inhoud kut. Ik wil gewoon m'n apps daar weer hebben staan
quote:Op vrijdag 27 september 2013 07:43 schreef __Saviour__ het volgende:
Het verlies van het lijstje van laatst gesloten tabbladen is wel erg jammer.
Nu kun je alleen nog maar het allerlaatst gesloten tabblad opnieuw openen.
DIG / Google Chrome #9quote:Op vrijdag 27 september 2013 08:27 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik vind de 'new tab' inhoud kut. Ik wil gewoon m'n apps daar weer hebben staan
Dat werkt alleen niet meer als je opnieuw opstart, alleen zo lang het programma loopt. Erg jammer.quote:Op vrijdag 27 september 2013 07:48 schreef Q. het volgende:
[..]
Dat zit gewoon onder je menu-knop hoor.
Ja, heel irritant.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 21:25 schreef static het volgende:
Sinds vandaag werken plaatjes e.d. niet meer bij het openen van een pagina, na een refresh wel. Nog meer met dit probleem?
Nog niet gehad. Ik had wel trouwens dat als ik een pagina opende (vooral twitter & google afbeeldingen) er een blauw scherm kwam ipv. de pagina. De laatste tijd is dit wel minder/weg geen idee hoe dat nou opgelost is.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 21:25 schreef static het volgende:
Sinds vandaag werken plaatjes e.d. niet meer bij het openen van een pagina, na een refresh wel. Nog meer met dit probleem?
Oh verrekquote:Op zondag 16 maart 2014 20:11 schreef house_is_a_feeling het volgende:
Klik eens met de rechtermuisknop er op.
Bij extenties/instellingen (weet even niet uit het hoofd welke) kijken, developer modus aanzetten, naar flash en java scrollen, daar aangeven welke versie hij dient te gebruiken (staan namelijk twee versies: de geintegreerde van chrome en waarschijnlijk de algemene installatie via IE en adobeprogramma's).quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 00:04 schreef El_Thijs het volgende:
Ah, het Google Chrome topic. Wie weet kunnen jullie me misschien helpen met het euvel wat ik al geruime tijd heb.
Als ik Chrome open, gaat het 9 van de 10 keer gewoon goed. Maar soms slaat hij gewoon vast als ik maar in mijn mail kijk, op YouTube zit of op het forum van Fok! kijk. Standaard riedel, hij sluit af en ik start Chrome opnieuw op en dan werkt het weer.
Soms blijven pagina's hangen terwijl ik wel gewoon geluid hoor, en als ik de betreffende tab sluit en ik wil een andere openen laat hij eerst de site van de vastgelopen tab zien (waar ik verder niets mee kan, in de tab zelf staat de naam van de site die ik wil zien), en na die gesloten en heropend te hebben zie ik pas de site die ik wil zien. Heel irritant en gebeurd vrij regelmatig.
Ik heb Chrome al ettelijke keren verwijderd en opnieuw geïnstalleerd, de geschiedenis weggegooid tot het eerste gebruik via de instellingen en de extensies afgezet, maar de enige die draait is AdBlock.
Ik draai op Windows 7, en alles is up to date.
Weet iemand wat het probleem kan zijn of heeft iemand iets soortgelijks meegemaakt, en zo ja, hoe is het opgelost?
Alvast bedankt!
Je kunt hem ook verslepen of met bladwijzermanagement verplaatsenquote:Op zondag 16 maart 2014 20:12 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
Oh verrek![]()
Had ik uiteraard gedaan, maar niet goed gekeken. Thx
Bedankt, die knop zit er bij mij al maanden..quote:Op zondag 16 maart 2014 20:11 schreef house_is_a_feeling het volgende:
Klik eens met de rechtermuisknop er op.
quote:Op maandag 17 maart 2014 11:56 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Bedankt, die knop zit er bij mij al maanden..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |