Ik zag naderhand dat ik een T-shirt krijg als ik 5 mensen aanbrengquote:
quote:
Kleine moeite, groot plezier (niet voor jou en je T-shirt, maar voor de minder welvarenden in de wereldquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 11:27 schreef Rewimo het volgende:
Ik zag naderhand dat ik een T-shirt krijg als ik 5 mensen aanbreng![]()
Maar ik zag meer een kans om mensen geld te lenen die het hard nodig hebben
Dat T-shirt zal me worst wezen inderdaadquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 11:41 schreef ElisaB het volgende:
Kleine moeite, groot plezier (niet voor jou en je T-shirt, maar voor de minder welvarenden in de wereld)
Verkeerde rode plaatjequote:Op dinsdag 2 augustus 2011 12:01 schreef oh-oh het volgende:
Haal je nu f_r en DML door elkaar?
Ik heb mn liefdadigheid van de maand alweer geschonken aan hongerig Afrika, ik denk niet dat t wat uithaalt maar aan mij zal het niet liggen.
Nee.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 12:09 schreef nokwanda het volgende:
@DM, dan is het echt echt niet goed met hem
Ach, wat rot. Arme Jip. En arme WJ en jij.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 12:53 schreef DanseMacabre het volgende:
Dat wel. Hij doet niet lelijk ofzo.
Maar dat doet hij nooit tegen mij.
Ja, dat is het ook.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 12:58 schreef DanseMacabre het volgende:
Dat idee heb ik niet nee.
Maargoed, we hebben nog twee dagen..
Ik ben wel echt heel blij met deze dierenarts, ze is zó lief voor Jip. Ze praat tegen hem, en ze kroelt met hem. Hij vindt het daar ook best wel gezellig. Ik vind het fijn dat ie het niet erg vindt om naar de dierenarts te gaan.
Nee.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 13:02 schreef Rewimo het volgende:
Jip is echt zichzelf niet hèArm beestje. Hopelijk slaan de medicijnen nu snel aan.
Ja zijn bloed is nog steeds niet goed, ze denklen in de richting van maag/darm infectie.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 10:42 schreef Oognip het volgende:
Indaha, hoe gaat het met je schoonvader? Heb je er al iets van gehoord?
Ik wens jullie een heel fijne vakantiequote:Op dinsdag 2 augustus 2011 11:15 schreef Oognip het volgende:
Wij zijn begonnen aan onze rit richting het zuiden
Ach Jip , ik hoop dat het nog gaat werken maar wat ben je als baasje machteloos in zo'n geval.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 12:58 schreef DanseMacabre het volgende:
Dat idee heb ik niet nee.
Maargoed, we hebben nog twee dagen..
Ik ben wel echt heel blij met deze dierenarts, ze is zó lief voor Jip. Ze praat tegen hem, en ze kroelt met hem. Hij vindt het daar ook best wel gezellig. Ik vind het fijn dat ie het niet erg vindt om naar de dierenarts te gaan.
Oei Emma, ik hoop dat het nu de goede kant op gaatquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 09:15 schreef Oognip het volgende:
Gefeliciteerd met je verjaardag Greys!
Emma is vannacht naar de dierenarts geweest, ze was sloom maar had nog net genoeg puf om de dwangvoeding te weigeren. Ze heeft een vitaminespuit gehad en een injectie met vocht en ook nog een klysma want haar buikje zat vol harde ontlasting (niet gek dus dat ze voeding weigerde). Binnen een paar dagen verwacht de dierenarts dat ze weer de oude is
darnquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 12:51 schreef DanseMacabre het volgende:
[..]
Nee.
Ik heb hem vandaag de hele dag nog niet gezien ook.
Hij moet ook niks meer van WJ hebben. Alleen bij mij komt ie nog eens kroelen maar hij zeurt niet meer de hele dag om aandacht, wat hij eerst dus wel deed.
WJ moest er gisteren van huilen.
Ik heb een naamgenoot de laatste 25 dollar die ze nodig had geleend en ze kan nu een koe kopen.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 06:34 schreef Rewimo het volgende:
Goeiemorgen!
We hadden het laatst toch over de microleningen van Kiva? Via deze link kunnen jullie 25 dollar uitlenen, om het uit te proberen: http://kiva.org/invitedby/renee5377
Kost je niks, dus allemaal meedoen!
En hiephiephoera voor Greys
Ik heb ook mijn eerste echte loan gedaan; Batu Alam kan aan de slagquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 14:25 schreef Cat22 het volgende:
Ik heb een naamgenoot de laatste 25 dollar die ze nodig had geleend en ze kan nu een koe kopen.Goed initiatief, we hadden het er hier al eerder over volgens mij en ik wilde er altijd aan beginnen. Ik ga nog wat geld uitlenen.
Ik heb er net nog 2 uitgezet.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 14:35 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik heb ook mijn eerste echte loan gedaan; Batu Alam kan aan de slag
Heur krijgt heur shirtje pas als de aanmelders echte loans uitzetten (en dan ook nog vóór 13 aug)quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 14:37 schreef _Multiply86_ het volgende:
Jullie zijn er maar druk mee![]()
Heb je al je shirt bij elkaar Rewimo
Dit kost je dus komma niks.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 14:50 schreef _Multiply86_ het volgende:
ah oke. Ik doe niet mee, moet zelf ff goed sparen.
Dan heeft ze de tetten nu in ieder geval bedekt.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 14:42 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Heur krijgt heur shirtje pas als de aanmelders echte loans uitzetten (en dan ook nog vóór 13 aug)
Hoezo niet? Je moet toch 25 dollar geven en dan krijg je uiteindelijk een keer terug?quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 14:54 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dit kost je dus komma niks.
Die link van Rewimo dus.
Nee, met de link van Rewimo kun je eens kijken hoe Kiva werkt. Zij betalen de 25 dollar voor je. Eventuele winsten krijg je uiteraard niet maar je maakt ook nooit verlies want je hoeft niks te betalen.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 14:59 schreef _Multiply86_ het volgende:
[..]
Hoezo niet? Je moet toch 25 dollar geven en dan krijg je uiteindelijk een keer terug?
Heb verder nog niet gekeken naar de link, weet alleen wat ze toen een keer had verteld erover.
Dat denk ik welquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 14:37 schreef _Multiply86_ het volgende:
Jullie zijn er maar druk mee![]()
Heb je al je shirt bij elkaar Rewimo
Is dat zo? O nou, boeie. Ik vind het leuk dat nu zoveel mensen geholpen wordenquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 14:42 schreef ElisaB het volgende:
Heur krijgt heur shirtje pas als de aanmelders echte loans uitzetten (en dan ook nog vóór 13 aug)
Winst maak je er sowieso niet meequote:Op dinsdag 2 augustus 2011 15:00 schreef Cat22 het volgende:
Nee, met de link van Rewimo kun je eens kijken hoe Kiva werkt. Zij betalen de 25 dollar voor je. Eventuele winsten krijg je uiteraard niet maar je maakt ook nooit verlies want je hoeft niks te betalen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |