Dankjewel!quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 00:24 schreef Strega het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Van harte gefeliciteerd Greys!
Strega, Pagan en Othello, Kundun, Tashi en Bullie
Djinni, Pogo, Datura, Jamie, Massimo en Midas
Meneer de Haan en zijn harem.
quote:
Oh en ze is ook stoer?quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 00:20 schreef Greys het volgende:
Dank je Blissebips![]()
En ohhhhhhhh ik weet De Reden dat Beetle in mijn leven is gekomen!
Waarom het DIE hond werd! Ze ging net ineens midden in de kamer zitten, beetje grommen en een klein blafje. Doet ze nooit. En maar staren.
Ik volg haar blik. Spin op het plafond![]()
Biet is een spinnendetector
Ab-so-luutquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 00:39 schreef Greys het volgende:
Kijk dan, die oogjes enzo, het zou zo zijn jongere broertje kunnen zijn he (niet van die rooie dus, maar van Dreamy)?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik zag net trouwens een blote piem0l-foto van McSteamyquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 00:36 schreef Greys het volgende:
Oeh oeh, ik keek van de week een film waarin een Fransman zat die zo het broertje van McDreamy zou kunnen zijn! Ik zoek ff een foto, moet jij zeggen of je het ook ziet
In die keuken met dat kopje erover? (quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 00:53 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik zag net trouwens een blote piem0l-foto van McSteamy![]()
![]()
Spannend!quote:
Trusten!quote:
Aaaahquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 00:55 schreef ElisaB het volgende:
Omdat Poekie vanmorgen met een dikke duif thuiskwam, wilde Fritz ook iets doen voor de mensheid. Dus bracht hij vanmiddag een heuse veer thuis. En trots dat ie was
Ze zeggen:quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 00:58 schreef Greys het volgende:
[..]
In die keuken met dat kopje erover? ()
[..]
Spannend!Hoe lang ongeveer wachten?
[..]
Trusten!
Ik ben benieuwd.quote:estimated delivery date: August 03, 2011
We waren ook allemaal erg trotsquote:
Leuk is dat he?quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 01:05 schreef ElisaB het volgende:
[..]
We waren ook allemaal erg trots
Hij moest er heel erg van grommen en bleren
quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 01:06 schreef senesta het volgende:
[..]
Leuk is dat he?
Dodge is hier de jager en soms dan ziet Hummer als eerste iets, dan roept hij Dodge en als Dodge het gevangen heeft dan pakt Hummer het af en komt ermee pronken
Mooiquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 01:10 schreef senesta het volgende:
Mijn hennephoesje voor de kindle![]()
[ afbeelding ]
Deze zat op het plafond, dus ik hoop dat als er eentje op de grond loopt dat Biet hem vangt.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 08:35 schreef oh-oh het volgende:
Mogge!
Greys wat heb je nou aan een spinnendetector?
Nu word je je nog bewust van spinnen die je eerder niet eens zag![]()
Een spinnendestroyer heb je nodig
I wish, ik moet werkenquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 09:44 schreef Qwea het volgende:
Greys!!!!!!!!!!!
Van harte gefeliciteerd met je stapje dichterbij naar het bejaardentehuis![]()
Je hebt er geweldig weer bij, dus ik zou zeggen ; geniet er van!
Ga je nog met de doggy's zwemmen? Baloe mag zo weer![]()
Super!quote:
Ja jij spaart voor punten zoquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 09:52 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Super!Hopelijk volgen er meer
Ik vind het nog steeds een prachtig initiatief.
Wat zielig, maar gelukkig hebben ze iets gevondenquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 09:15 schreef Oognip het volgende:
Gefeliciteerd met je verjaardag Greys!
Emma is vannacht naar de dierenarts geweest, ze was sloom maar had nog net genoeg puf om de dwangvoeding te weigeren. Ze heeft een vitaminespuit gehad en een injectie met vocht en ook nog een klysma want haar buikje zat vol harde ontlasting (niet gek dus dat ze voeding weigerde). Binnen een paar dagen verwacht de dierenarts dat ze weer de oude is
En spiesjaal voor jouw verjaardag is mijn beeb groos met haar nieuwe cam, dus hoeven jij en ik niet te gaan zwemmen om onderwaterfoto's van jou te maken!quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 08:51 schreef Greys het volgende:
Speciaal voor mijn verjaardag bleef Bietje droog van 01.30 tot 08.30 uur![]()
Ik ben gevolgd en paps en mams ookquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 09:52 schreef Rewimo het volgende:
Super!Hopelijk volgen er meer
Ik vind het nog steeds een prachtig initiatief.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |