Je collega heeft een kleine piem0lquote:Op maandag 1 augustus 2011 16:52 schreef Ynske het volgende:
hij was voor de kleine van een collega, maar die zagen er heul geen Piem0l in, das echt iets FOK!s in CRE zagen ze m nl ook
Misschien moet je 'm in het echt zienquote:Op maandag 1 augustus 2011 16:52 schreef Ynske het volgende:
hij was voor de kleine van een collega, maar die zagen er heul geen Piem0l in, das echt iets FOK!s in CRE zagen ze m nl ook
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
Wacht maar tot die kleine kan pratenquote:Op maandag 1 augustus 2011 16:52 schreef Ynske het volgende:
Ik heb nogal een a-typische vrouwquote:Op maandag 1 augustus 2011 16:57 schreef Rewimo het volgende:
Als ze hem krijgt verandert ze vast van gedachten hoor, Elies. Leer mij vrouwen kennen
Wanneer gaan jullie op vakantie?
quote:Op maandag 1 augustus 2011 16:52 schreef Ynske het volgende:
Tof apparaatje!quote:Op maandag 1 augustus 2011 17:02 schreef ElisaB het volgende:
Ik zou dolblij zijn en 'm meenemen
[ afbeelding ]
Als ze 'm niet wil, dan hou ik 'm mooi zelf
YW!quote:Op maandag 1 augustus 2011 17:00 schreef Strega het volgende:
Oh-Oh, bedankt voor de leuke kaart en het doosje met inhoud!
Het rook helemaal lekker toen ik hem openmaakte!
Staan nu te drogen.
Als ik over een tijdje zaad oogst (ik knip nu nog overal de bloemen uit, om een tweede bloei te stimuleren) stuur ik je wat op!
Leek mij ook. Nou ja, we zullen het meemaken! Vindt ze het nix, dan ga ik wel met jou zwemmen en dan onderwaterfoto's makenquote:
quote:Op maandag 1 augustus 2011 17:08 schreef Mama_Mia het volgende:
Ik krijg (naar alle waarschijnlijkheid) een rolstoel
Pokketroelaaaa, MEENEMEN die camera!quote:Op maandag 1 augustus 2011 17:06 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Leek mij ook. Nou ja, we zullen het meemaken! Vindt ze het nix, dan ga ik wel met jou zwemmen en dan onderwaterfoto's maken
Ik plak 'm gewoon met duck-tape aan heur voorhoofd,m want ik háát zwemmenquote:
Joehoeoeoeoequote:Op maandag 1 augustus 2011 17:08 schreef Mama_Mia het volgende:
Ik krijg (naar alle waarschijnlijkheid) een rolstoel
Of de gemeente het advies van het CIZ (nu MO-zaak) overneemt. De meneer die kwam was dezelfde als de vorige keer (die toen dacht dat ik nog beter ging wordenquote:Op maandag 1 augustus 2011 17:23 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Joehoeoeoeoe
Waar hangt het nog vanaf?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |