Patrique de Hunk, kon niet van haar afblijvenquote:Op maandag 1 augustus 2011 17:20 schreef Zokunen het volgende:
Heeft een van de mannen nog moves gemaakt richting die chick?
waar moet ik der laten dan?quote:Op maandag 1 augustus 2011 17:24 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik vind overigens wel dat we die Epic Mountain Troll ook voor de volgende Party Hard uit moeten nodigen.
die kwam idd herhaaldelijk langsquote:Op maandag 1 augustus 2011 17:24 schreef iBenny het volgende:
Die "Godverdomme" van Ian had eigenlijk ook opgenomen moeten worden
Is er een berg/bos in de buurt?quote:
Mooi he? Ik heb vandaag de goedemorgen laten horen van mijquote:Op maandag 1 augustus 2011 17:24 schreef iBenny het volgende:
Die "Godverdomme" van Ian had eigenlijk ook opgenomen moeten worden
Bami over mijn toetsen bordquote:Op maandag 1 augustus 2011 17:25 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Is er een berg/bos in de buurt?
Noordzee voldoet ook.
Ik hoop het niet, het kan tegen ons gebruikt gaan worden.quote:Op maandag 1 augustus 2011 17:23 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Is er geen foto van onze nachtelijke vrijpartij?
O ja, goed puntquote:Op maandag 1 augustus 2011 17:25 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Nee schat, Party Hard 020 Part II.
Niet in Schiedam, in Jezusnaam. Die past niet in de lift.
Terug in de vrije natuur? Mooie gedachte.quote:Op maandag 1 augustus 2011 17:25 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Is er een berg/bos in de buurt?
Noordzee voldoet ook.
Ik vond 'm geweldigquote:Op maandag 1 augustus 2011 17:25 schreef Kally het volgende:
[..]
Mooi he? Ik heb vandaag de goedemorgen laten horen van mij
heb je al aan je mams gevraagd over je T Shirt???quote:Op maandag 1 augustus 2011 17:24 schreef Bellatrix het volgende:
Mijn moeder spuugde haar drinken uit toen ze de foto van Bergtrol zag.
Ja bij de H&M dus, maar dat is echt al een tijdje geleden.quote:Op maandag 1 augustus 2011 17:28 schreef Toverheks het volgende:
[..]
heb je al aan je mams gevraagd over je T Shirt???
Op mijn werkquote:
quote:Op maandag 1 augustus 2011 17:25 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Nee schat, Party Hard 020 Part II.
Niet in Schiedam, in Jezusnaam. Die past niet in de lift.
quote:Op maandag 1 augustus 2011 17:30 schreef Toverheks het volgende:
[..]
he ik heb gewoon een trap hoor geen lift, hoe krijgen we haar naar boven, maar C-A heeft nog wel een luchtbed over kan ze blijven slapen.
nee ze leek me wel erg lief, ach ze zal er wel meer binnen zitten
als ze er eentje ooit weer tegenkomt gil dan even richting mijn kant op als je wiltquote:Op maandag 1 augustus 2011 17:29 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ja bij de H&M dus, maar dat is echt al een tijdje geleden.
Is goed!quote:Op maandag 1 augustus 2011 17:31 schreef Toverheks het volgende:
[..]
als ze er eentje ooit weer tegenkomt gil dan even richting mijn kant op als je wilt
quote:Op maandag 1 augustus 2011 17:31 schreef Toverheks het volgende:
[..]
als ze er eentje ooit weer tegenkomt gil dan even richting mijn kant op als je wilt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |