Ook taal wijzigt in de loop der tijdquote:Op maandag 1 augustus 2011 20:26 schreef Wasknijper21 het volgende:
overigens zeg je 'personages' in het Nederlands, niet karakters. Maar het lijkt wel of iedereen, media inclusief, is overgestapt op de term karakter![]()
mijn puristenhart bloedt
quote:
ja inderdaad, helaas niet altijd ten goede. Maar das mijn bescheiden meningquote:Op maandag 1 augustus 2011 20:27 schreef Iridal het volgende:
[..]
Ook taal wijzigt in de loop der tijd
quote:
Dan moet je je al heel erg lang ergeren aan de Nederlandse taal, want er zijn zoveel buitenlandse invloeden erbij gekomen.... laat staan de wisselende spellingsvormen...Om gek van te worden af en toequote:Op maandag 1 augustus 2011 20:30 schreef Wasknijper21 het volgende:
[..]
ja inderdaad, helaas niet altijd ten goede. Maar das mijn bescheiden mening
karakter is een woord wat pas de laatste jaren opgeld doet. Maar ja, je hebt gelijk, je eraan ergeren is zinloos, de taal wordt gemaakt door alle Nederlanders, niet door mij alleenquote:Op maandag 1 augustus 2011 20:31 schreef Iridal het volgende:
[..]
Dan moet je je al heel erg lang ergeren aan de Nederlandse taal, want er zijn zoveel buitenlandse invloeden erbij gekomen.... laat staan de wisselende spellingsvormen...Om gek van te worden af en toe
Tnx, ik zag het ook netquote:Op maandag 1 augustus 2011 20:37 schreef outtayourleague het volgende:
heb het al gezien, dus hou m'n mond![]()
ik dacht al: bedoelt ie dat soms?quote:
Niet dat mijn engels slecht is ,maar waarom moeten er de laatste tijd zoveel vragen in het engels. Nederlands is volgens mij net zo makkelijk.....quote:Op maandag 1 augustus 2011 20:34 schreef DragonFodder het volgende:
may be entrenched or unentrenched. An entrenched
cannot be modified or repealed by a country's legislature through normal procedure, instead requiring a supermajority or referendum; often it is part of a country's constitution and therefore subject to special procedures applicable to constitutional amendments.
enis?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |