SPOILER: Drumpie's WorldOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: EinschteinOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Datdus's survival serverOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• www.minecraft.net Officiële website. Hier kan je de classic mode van de game spelen in je browser of het spel aanschaffen.
• www.pcgamer.com Hier kan je de demo downloaden van minecraft!
• www.minepedia.net Dé Minecraft wiki. Handig om te kijken hoe je voorwerpen moet craften en voor de FAQ.
• www.minecraftforums.net Forum waar heel veel te lezen/zien is. Van screenshots tot filmpjes en tutorials.
• www.crafthub.net Blog over Minecraft.
• www.twitter.com/notch Twitter van de ontwikkelaar van Minecraft.
• www.notch.tumblr.com Blog van de ontwikkelaar van Minecraft.
Fok - In-game
Tuut-chips - Powerkiwi
SuperKaasNacho - Epicosaurus
JaimyLee - JaimyLee
Toothless- Dostya
maurisioo - maurisioo
vogelkooi- remlof
Hatsekiedee - Groentetaart
MissionPhailed - Weerfenomeen84
SuperHarregarre - Harregarre
Sosuacafe - sosua
Mender - MenderV
TJV - TomVNL
Jesse_van_Laar-Jesse_van_Laar
Yuri_Boyka - Drumpie
Dnbrainwash - Dnbrainwash
psvunited - psvunited
Berend. - Pixiio
Verbodsbord - aron7120
Timwonnacott - Looniar
Ten_minste_houdbaar_tot - robjes
rockxas - rockxas1
Dagoduck - Larshei
jebentzelfeenfiets. - Wubdor
Sitethief - Sitethief
pletvandepettenflet - l2emy
Burnaboy - Torchedini
Drebbelman - Drebbelman
DeHovenier - WalkingSlow
-Datdus- - Datdus
Vbownswow - gogosweden
drumstickNL - Piekartz
einschtein - einschtein
Mordecai - xMordecai
replay11nl - replay11nl
Parvus : aSe38
Ceees2 - Ceees2
KaasManiak : KaasManiak
AwesomeSauce : Fried__Chicken
DutchSpike : DutchSpike
MineraalWater - PlexconNooit geschoten kan ook gekopt zijn. - Bob Hartman
Barts Padawan
Op dinsdag 5 juli 2011 00:10 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Legende van FOK! in de maak.![]()
Tering ik heb gewoon 3 minuten gewacht omdat ik niet wil hunten, toen dacht ik maar laat ik het dan maar doen
Nooit geschoten kan ook gekopt zijn. - Bob Hartman
Barts Padawan
Taalfoutje in OPOok ik wacht op 1.8 ... !quote:Minecraft is een sandboxgame gemaakt in Java, waardoor hij in je browser speelbaar is, en ook nog is op elk besturingsysteem![]()
Vieze vuile lapohunter die je bent Jaimy!It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.![]()
quote:![]()
![]()
Sorry dat ik jullie niet nog 3 extra minuten de tijd gaf
![]()
![]()
Barts Padawan
ja ik weet wel hoe het moet maar ik doe elke keer wat verkeerd!quote:Op maandag 1 augustus 2011 13:32 schreef dnbrainwash het volgende:
[..]
Je lult uit je nek want als je op de bukkit site kijkt staat er gewoon een tutorial bij die niet fout KAN gaan.
Edit: Er is zelfs een installer tegenwoordig zie ik nu.
nu ga ik het ook niet meer doen, want ik heb al een server, zonder mods, gewoon puur survival zonder cheats etc
Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Bob is gewoon noord korea. Keihard schreeuwen en herrie maken op het grensgebied om de vijand gek te maken.![]()
De moeite..quote:Op maandag 1 augustus 2011 16:59 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
ja ik weet wel hoe het moet maar ik doe elke keer wat verkeerd!
nu ga ik het ook niet meer doen, want ik heb al een server, zonder mods, gewoon puur survival zonder cheats etc
1. Download installer en laat hem draaien.
2. Kopieer je world naar de bukkit map waar je hem hebt geinstalleerd.
3. Drop eventuele plugins in de plugin map.
4. Profit!![]()
![]()
Ik heb een eigen skin gemaaktquote:Op maandag 1 augustus 2011 18:17 schreef MineraalWater het volgende:
1.8![]()
![]()
Maakt iemand hier eigelijk eigen skins?
Gezicht geïnspireerd op de standaard UI van FOK!
Barts Padawan
ZO MAKKELIJK?!quote:Op maandag 1 augustus 2011 17:23 schreef dnbrainwash het volgende:
[..]
De moeite..
1. Download installer en laat hem draaien.
2. Kopieer je world naar de bukkit map waar je hem hebt geinstalleerd.
3. Drop eventuele plugins in de plugin map.
4. Profit!
op youtube etc deden ze heel moeilijk!Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Bob is gewoon noord korea. Keihard schreeuwen en herrie maken op het grensgebied om de vijand gek te maken.![]()
Trugfintpooszdhttp://www.syfy.com/tinman/oz/
“The only thing standing between you and your goal is the bullshit story you keep telling yourself as to why you can't achieve it.”![]()
Wie mijn humble bundle minecraft link wil voor tot 14 aug gratis minecraft spelen moet maar even een pm sturen.We'll see each other again in another life. When we're both cats.
^inteel²

Vi Veri Veniversum Vivus Vici![]()
2622... Da's veul. Gefeli daar bij The Yogscast. btw: The Yogscast
Spel-, taal- en grammaticafouten voorbehouden.
994a040db3f025e25771e045468fc121![]()
Idioot hoeveel mensen er rondlopen met creeperskins.We'll see each other again in another life. When we're both cats.
^inteel²

Vi Veri Veniversum Vivus Vici![]()
hee
Eerste keer dat ik MP speel. Heb minecraft al een half jaar en alleen SP gespeeld. Net de Drumpie server gejoind en geen idee wat ik moet doen. Kan niks bouwen en als ik /rules intyp krijg ik you don't have premission. Kan iemand tips geven voor de beginner van MP?
dank![]()
1.8?http://www.syfy.com/tinman/oz/
“The only thing standing between you and your goal is the bullshit story you keep telling yourself as to why you can't achieve it.”
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |