Dat je veel kon met smartphones wist ik, maar een boot aandrijvenquote:Op maandag 1 augustus 2011 15:36 schreef fokthesystem het volgende:
Sommige vrouwen, bij mannen maakte ik het volgens mij nog NOOIT mee, is zoiets als dit :
Klacht:
Ik hielp een "vriendin" van verderop met haar bootje en BB motor te water en vaar klaar maken.
Klopt wel ja.quote:Op maandag 1 augustus 2011 15:48 schreef A-mineur het volgende:
Vrouwen denken altijd te willen commanderen. Is een vrouw eigen iets, net als mannen van binnen allemaal kinderachtig zijn.
Begrijpend lezen -2quote:
De ervaring was nog "kutterderrer"quote:
Het motortje in haar blackberry duhquote:
quote:Op maandag 1 augustus 2011 15:55 schreef wise het volgende:
begrijpelijke taal. Users die dat niet hebben zijn of vrouw of verwijfd
Ok, ja, het ligt aan mij.quote:Oei kijk uit, oh pas op, kan de motor er wel van de kant af via de zijkant in, slaat de boot dan niet om...? @()^$@^%$
Ah wel nee, motor staat op een 'bok' met wielen, die rijd je naar- en op de steiger naast de boot.quote:Op maandag 1 augustus 2011 15:48 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Als je handelingen een beetje op je schrijfstijl lijken kan ik me best voorstellen dat ze er wat van zei.
Reeds, ooit. Maar ik werd herinnerd aan het waarom niet meer, te irritant. Verder wel aardig en behulpzaam, .... op haar manier!quote:Op maandag 1 augustus 2011 15:59 schreef PH-KCD het volgende:
Maar TS, heb je haar daarna nog een beurt gegeven? Ik heb nog geen foto's gezien van haar.
Knal dit maar in google : bb motorquote:
Ik lees prima Nederlands, vandaar dat BB motor nogal verwarrend is.quote:Op maandag 1 augustus 2011 15:55 schreef PH-KCD het volgende:
Wat een stel autisten hier. Die kunnen geen Nederlands lezen of zo.
Ok.quote:Op maandag 1 augustus 2011 16:02 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Ik lees prima Nederlands, vandaar dat BB motor nogal verwarrend is.
groetjes,
'leeghoofd'
Knal dit maar in google : bb motorquote:Op maandag 1 augustus 2011 16:02 schreef Sm0keZ het volgende:
Ik lees prima Nederlands, vandaar dat BB motor nogal verwarrend is.
Lees;quote:Op maandag 1 augustus 2011 16:00 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Reeds, ooit. Maar ik werd herinnerd aan het waarom niet meer, te irritant. Verder wel aardig en behulpzaam, .... op haar manier!&
Ze heeft weliswaar een boot, maar dit betekent toch niet meteen dat ze Gaastra draagt?quote:Op maandag 1 augustus 2011 16:00 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Reeds, ooit. Maar ik werd herinnerd aan het waarom niet meer, te irritant. Verder wel aardig en behulpzaam, .... op haar manier!&
Ja, dan had je d'r toch echt weg moeten sturen of je had moeten zeggen dat ze haar bek moest houden.quote:Op maandag 1 augustus 2011 15:58 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Ah wel nee, motor staat op een 'bok' met wielen, die rijd je naar- en op de steiger naast de boot.
Vanuit de boot draai je die los van de bok en tilt m op, links of rechtsom maakt geen ruk uit gewoon.
Dan zet je de motor neer op de 'bodem' in de boot, doet een zijwaartse stap richting de achterkant, tilt de motor op, draait zeg 160 graden, zet hem weer neer, indien nodig herhalen. Bij de achterkant til je hem in 1 zwaai op de spiegel, draait m vast, klaar.
En dan dat meermaals bezorgd doen : 'valt de boot niet om"? Nee doos, die ligt vast aan je steiger..... hij kan niet links of rechts omslaan.
quote:Op maandag 1 augustus 2011 16:04 schreef PH-KCD het volgende:
[..]
Ze heeft weliswaar een boot, maar dit betekent toch niet meteen dat ze Gaastra draagt?
Ze had gewoon een zomerjurkje aan, haar los en zoals wel vaker, te veel make up.quote:Op maandag 1 augustus 2011 16:04 schreef PH-KCD het volgende:
Ze heeft weliswaar een boot, maar dit betekent toch niet meteen dat ze Gaastra draagt?
Je kunt ook gewoon correct Nederlands gebruiken zodat we Google niet meer nodig hebben om foute en correcte begrippen te kunnen relateren. Handig hoor!quote:Op maandag 1 augustus 2011 16:03 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Knal dit maar in google : bb motor
Kan je met alles op fok doen dat je niet snapt ! handig hoor!
Ze is irritant, maar ook wel aardig.quote:Op maandag 1 augustus 2011 16:05 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ja, dan had je d'r toch echt weg moeten sturen of je had moeten zeggen dat ze haar bek moest houden.
Zoals bb motor dus.quote:Op maandag 1 augustus 2011 16:08 schreef Sm0keZ het volgende:
Je kunt ook gewoon correct Nederlands gebruiken
Ben je wel eens met 7 tegelijk in haar bootje geweest dan?quote:Op maandag 1 augustus 2011 16:07 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Ze had gewoon een zomerjurkje aan, haar los en zoals wel vaker, te veel make up.
Dat bootje is best leuk, kan je met z'n 7-en in, 6 pk motortje.
Je bent er bekend mee dat 'buitenboordmotor' gewoon één woord is? Waar tover je dan opeens die spatie vandaanquote:
Je had bootje eerst in subscript.quote:Op maandag 1 augustus 2011 16:09 schreef PH-KCD het volgende:
[..]
Ben je wel eens met 7 tegelijk in haar bootje geweest dan?
ahahahaha xD xDquote:Op maandag 1 augustus 2011 16:10 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Je had bootje eerst in subscript.
Haha zo relateert dat helemaal niet naar haar bootje maar haar puni xD is het niet? gewiekst!
Wat dat is, is nu al ontelbaar keren uitgelegd.quote:Op maandag 1 augustus 2011 16:11 schreef Piethur het volgende:
Alsof er een bootje en BB motor (WTF is dat?) op TS zijn zolderkamer staat
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |