Omdat je volgens mij uitstekende pedagogische vaardigheden hebt.quote:
Wel op tijd een zwarte worst erin he, dan komt alles goedquote:Op maandag 1 augustus 2011 19:33 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Uiteraard. Iemand moet toch de KSC-waarden op een meet hooghouden nietwaar?
Ik zal eraan denken.quote:Op maandag 1 augustus 2011 19:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wel op tijd een zwarte worst erin he, dan komt alles goed
Jullie een potje wippen als konijnen, en ik de rotzooi opvoeden zeker. Ben malle Eppie niet hoorquote:Op maandag 1 augustus 2011 19:34 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Omdat je volgens mij uitstekende pedagogische vaardigheden hebt.
quote:Op maandag 1 augustus 2011 19:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jullie een potje wippen als konijnen, en ik de rotzooi opvoeden zeker. Ben malle Eppie niet hoor
Vanuit mijn perspectief is het geen slechte deal.quote:Op maandag 1 augustus 2011 19:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jullie een potje wippen als konijnen, en ik de rotzooi opvoeden zeker. Ben malle Eppie niet hoor
BBQquote:
Niet veel mis mee.Eet ik ook regelmatig als lunchquote:
Dat is een prima lunchquote:
Dit is mn diner...quote:Op maandag 1 augustus 2011 19:44 schreef MPG het volgende:
[..]
Dat is een prima lunch![]()
.
Eén blik soep, wat brood erbij, en MPG kan er weer een paar uur tegen.
Een blik soep dat op de BBQ opgewarmd is, natuurlijkquote:
Dan nog wat mosterd, zoo.....quote:Op maandag 1 augustus 2011 19:44 schreef MPG het volgende:
[..]
Dat is een prima lunch![]()
.
Eén blik soep, wat brood erbij, en MPG kan er weer een paar uur tegen.
als dinerquote:
Mosterdsoepquote:
Brood erbij om te dippen (als het tomaten of groeten is)? Heb je al iets wat in de buurt komt van een redelijk volwaardig diner.quote:
Nou precies. Wat zwarte worst erbij en de pret is compleet, wat jijquote:Op maandag 1 augustus 2011 19:48 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Brood erbij om te dippen (als het tomaten of groeten is)? Heb je al iets wat in de buurt komt van een redelijk volwaardig diner.
quote:
Van Dr_Fleesh?quote:Op maandag 1 augustus 2011 19:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou precies. Wat zwarte worst erbij en de pret is compleet, wat jij
dat WeurtFeut?quote:
Ik heb broodquote:Op maandag 1 augustus 2011 19:48 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Brood erbij om te dippen (als het tomaten of groeten is)? Heb je al iets wat in de buurt komt van een redelijk volwaardig diner.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |