quote:
quote:
Als je een pijpbeurt ontspannende massage nodig hebt, dan weet je waar je moet zijn. Niet hierquote:Op maandag 1 augustus 2011 19:18 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Ik ga denk ik langzaam mijn schedel opensplijten op mijn bureau. Ik zit nu al 3 uur mijzelf te martelen met SPSS.
Mijn masseuse is één of ander groentje aan het drillen op haar werk.quote:Op maandag 1 augustus 2011 19:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Als je een pijpbeurt ontspannende massage nodig hebt, dan weet je waar je moet zijn. Niet hier
Dat doe je Joysa toch niet aan?quote:Op maandag 1 augustus 2011 19:18 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Ik ga denk ik langzaam mijn schedel opensplijten op mijn bureau.
Geen sympathie met mij, maar wel met haar?quote:Op maandag 1 augustus 2011 19:20 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Dat doe je Joysa toch niet aan?
ruim hetzelf maar opquote:Op maandag 1 augustus 2011 19:19 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Als mijn bureau het begeeft en mijn schedel het overleeft word ik houthakker met mijn hoofd van staal.In het andere geval ben ik morsdood en moeten jullie even een mannetje langs sturen om het op te ruimen.
quote:Op maandag 1 augustus 2011 19:23 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Geen sympathie met mij, maar wel met haar?
Lekker zijn jullie weer.
Bij vrouwen is het dan "gedrild worden" he, dat weet je. Al zegen we in Nederland "geboord".quote:Op maandag 1 augustus 2011 19:20 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Mijn masseuse is één of ander groentje aan het drillen op haar werk.
Tuurlijk. Lekkerdere tetten dan jij, DUHquote:Op maandag 1 augustus 2011 19:23 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Geen sympathie met mij, maar wel met haar?
Lekker zijn jullie weer.
Statistical Package for the Social Sciencesquote:Op maandag 1 augustus 2011 19:24 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Dat kwam denk ik meer doordat ik niet weet wat SPSS is
Heeft W_W ook tetten?quote:Op maandag 1 augustus 2011 19:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Tuurlijk. Lekkerdere tetten dan jij, DUH
Wtfquote:Op maandag 1 augustus 2011 19:25 schreef Yuki het volgende:
[..]
Statistical Package for the Social Sciences
Programma waarmee je statistische berekeningen kunt doen, enzoquote:
Nummer één oorzaak van (over)lijden onder studenten en professoren.quote:Op maandag 1 augustus 2011 19:24 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Dat kwam denk ik meer doordat ik niet weet wat SPSS is
Nah! Ze geeft een bootcamp voor verkopers.quote:Op maandag 1 augustus 2011 19:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Bij vrouwen is het dan "gedrild worden" he, dat weet je. Al zegen we in Nederland "geboord".
Als ik het niet dacht.quote:Op maandag 1 augustus 2011 19:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Tuurlijk. Lekkerdere tetten dan jij, DUH
Number Crunching Bazentool zal je bedoelenquote:Op maandag 1 augustus 2011 19:25 schreef Yuki het volgende:
[..]
Statistical Package for the Social Sciences
moet ik er even in pissenquote:
altijdquote:
Nee dat was eergisteren. Nu zijn ze samen geboortekaartjes aan het bordurenquote:
What's in a name?quote:Op maandag 1 augustus 2011 19:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Number Crunching Bazentool zal je bedoelen![]()
Niet alleen voor de social sciences natuurlijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |