BBQquote:
Niet veel mis mee.Eet ik ook regelmatig als lunchquote:
Dat is een prima lunchquote:
Dit is mn diner...quote:Op maandag 1 augustus 2011 19:44 schreef MPG het volgende:
[..]
Dat is een prima lunch![]()
.
Eén blik soep, wat brood erbij, en MPG kan er weer een paar uur tegen.
Een blik soep dat op de BBQ opgewarmd is, natuurlijkquote:
Dan nog wat mosterd, zoo.....quote:Op maandag 1 augustus 2011 19:44 schreef MPG het volgende:
[..]
Dat is een prima lunch![]()
.
Eén blik soep, wat brood erbij, en MPG kan er weer een paar uur tegen.
als dinerquote:
Mosterdsoepquote:
Brood erbij om te dippen (als het tomaten of groeten is)? Heb je al iets wat in de buurt komt van een redelijk volwaardig diner.quote:
Nou precies. Wat zwarte worst erbij en de pret is compleet, wat jijquote:Op maandag 1 augustus 2011 19:48 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Brood erbij om te dippen (als het tomaten of groeten is)? Heb je al iets wat in de buurt komt van een redelijk volwaardig diner.
quote:
Van Dr_Fleesh?quote:Op maandag 1 augustus 2011 19:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou precies. Wat zwarte worst erbij en de pret is compleet, wat jij
dat WeurtFeut?quote:
Ik heb broodquote:Op maandag 1 augustus 2011 19:48 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Brood erbij om te dippen (als het tomaten of groeten is)? Heb je al iets wat in de buurt komt van een redelijk volwaardig diner.
Wacht maar tot je hier in GC het competitietopic vindtquote:
Nee dat mag jij nietquote:Op maandag 1 augustus 2011 19:52 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Mag ik ook een biertje schoonpa?
Pak je telefoon, start de android market en zoek wordfeud.quote:Op maandag 1 augustus 2011 19:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
dat WeurtFeut?
Is vast iets wat ik ook leuk vind. Doe eens een linkje?
Van mij wel hoorquote:Op maandag 1 augustus 2011 19:52 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Mag ik ook een biertje schoonpa?
Damnquote:Op maandag 1 augustus 2011 19:52 schreef MPG het volgende:
[..]
Wacht maar tot je hier in GC het competitietopic vindt...
Kan het niet gewoon op de laptop?quote:Op maandag 1 augustus 2011 19:52 schreef MPG het volgende:
[..]
Pak je telefoon, start de android market en zoek wordfeud.
Dat wordt kiezen jongen, dat biertje of vanavond samen slapen...quote:
quote:Op maandag 1 augustus 2011 19:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Van mij wel hoor![]()
En je schoonma hoor ik er ook niet over, dus![]()
*Biertje aangooit
Van mij wel hoorquote:
Fuckhé wat een derperdquote:
Vergeet dat biertje dan maarquote:Op maandag 1 augustus 2011 19:54 schreef MPG het volgende:
[..]
Dat wordt kiezen jongen, dat biertje of vanavond samen slapen...
Ligt er verdomd aan wat voor soep het is en wie er komt eten.quote:Op maandag 1 augustus 2011 19:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou precies. Wat zwarte worst erbij en de pret is compleet, wat jij
Dan kan het er wel aardig voor een maaltijd door, toch?quote:
Zeikerd. Er komt niemand eten. En soep is zowel nat als heet genoeg, dus koppedicht nuquote:Op maandag 1 augustus 2011 19:55 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Ligt er verdomd aan wat voor soep het is en wie er komt eten.
Ik speel momenteel tegen 4 personenquote:Op maandag 1 augustus 2011 19:54 schreef D. het volgende:
Begin: 48 punten
MPG: ik speel ook een ander spelletje, dus mijn antwoorden kunnen even duren
KOPPEDICHT EN MAFFEN NUquote:Op maandag 1 augustus 2011 19:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zeikerd. Er komt niemand eten. En soep is zowel nat als heet genoeg, dus koppedicht nu
Owwwwwwwwwwwwquote:Op maandag 1 augustus 2011 19:57 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik speel momenteel tegen 4 personen.
(Elk op een ander bord)
Ik laat even op me wachten nuquote:Op maandag 1 augustus 2011 19:57 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik speel momenteel tegen 4 personen.
(Elk op een ander bord)
Iets met soep, tochquote:
Wortels, soepstengels, gaat goed vandaagquote:
Met worst dan.quote:
Blijf met je tengels van de stoep afquote:Op maandag 1 augustus 2011 20:01 schreef RockNijntje het volgende:
Vroeger zei ik altijd stoeptengels
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |